5 פריטים שלוקחים לכל טיסה

טיסה לחו''ל היא חוויה מופלאה, בין אם מדובר בטיסת עסקים, ירח דבש, סוף שבוע עם חברים או חופשת בטן-גב עם כל המשפחה. המפגש עם תרבות אחרת, נופים ציוריים ואווירה ייחודית תמיד מרגשים. ועדיין, טיסה היא מסוג הדברים שצריך לתכנן זמן רב מראש, בקפידה, כדי להבטיח את הצלחתה. ככל שהיא מתקרבת, עולות אותן תהיות, שאלות ומחשבות בכל פעם מחדש: מה לוקחים לחופשה? מה אורזים במזוודה, מה קונים במיוחד לטיסה, מה יכול להיות שמקבלים כבר במלון, על מה לא מוותרים ומה אפשר לקנות כבר בדרך למטוס או כשננחת ביעד? ועוד ועוד. בסטי הכינו עבורכם צ'ק-ליסט רלוונטי לכל טיסה, בכל יעד וכל סוג של חופשה. למסגר ולתלות על המקרר. 

1. מסמכים חשובים 

ישנם כמה מסמכים שצריך לקחת אתכם לכל טיסה: כרטיסי טיסה מודפסים (גם אם יש לכם כרטיס אלקטרוני עדיף שיהיה בידכם גם עותק פיזי), דרכון בתוקף לפחות שישה חודשים לפני מועד הטיסה, צילום רישיון נהיגה (ישראלי ובינלאומי) למקרה ששוכרים רכב ונוהגים בחו''ל, שובר למלון עם פרטי ההזמנה שלכם, מסמכי ביטוח נסיעות לחו''ל (על זאת נפרט בהמשך בסעיף נפרד). 

2. בגדים מתאימים 

בוחרים בגדים שיתאימו לאופי היעד והזמן בשנה שבו טסים. אם אתם טסים בחורף להרים המושלגים או עיירה אירופאית ציורית, הצטיידו במעיל, כפפות, כובע גרב צעיף (או חם צוואר) ובגדים תרמיים שיגנו עליכם מהקור. אם אתם טסים בקיץ ליעד שטוף שמש, הצטיידו בבגדים קלילים ונוחים מנדפים זיעה, בגדי ים, כובע, בגדי חוף. טסים בקיץ לאירופה? קחו אתכם מעיל גשם.   

3. ציוד אישי נחוץ 

כאן מרכזים את כל אותם דברים שמלווים אתכם בכל חופשה. פריטים יום יומיים כמו הסמארטפון, שעון חכם, המצלמה, לפטופ, מטענים, תמרוקים, ציוד רחצה והיגיינה אישית (מגבות, מברשת שיניים, משחת שיניים, שמפו, מרכך וכן הלאה). בהמשך לסעיף הקודם, דואגים גם לארוז את כל אותם פריטים משלימים שיעזרו לכם להתמודד ביעילות עם תנאי השטח ומזג האוויר ביעד. אם טסים בחורף, כדאי לקחת נעליים סגורות ומחממות, מטריה (אם טסים ליעד גשום), קרם לחות לעור הפנים והשפתיים. בקיץ לעומת זאת ראוי להצטייד בקרם הגנה, המון מים, קוטלי יתושים, כפכפים לים או לבריכה וסנדלים נוחים להליכה. אם טסים לאירופה בקיץ מומלץ להצטייד במטריה. 

4. ביטוח נסיעות לחו''ל בהתאמה אישית 

 חשוב להצטייד בביטוח נסיעות לחו''ל שלוקח בחשבון את כל הסיכונים האפשריים ביעד אליו טסים, בהתאם למאפייניו הייחודיים ופרופיל המשתתפים. לצורך העניין, הפוליסה של משפחה עם ילדים קטנים שטסה לדובאי תיראה שונה מפוליסה של חיילים משוחררים שיוצאים לטיול הגדול או זוג קשישים שטסים לבטן-גב בקפריסין. הן מבחינת פירוט הכיסויים וההרחבות והן מבחינת העלויות. 

כאן בבסטי, תוכלו לחפש הצעות ביטוח רלוונטיות על פי שם היעד, משך השהות בו והנוסעים הנוספים ולגלות תוצאות מפתיעות, משתלמות ומעניינות במיוחד. את הפוליסות מסננים על פי כיסויים רצויים ועוברים בין הצעות המנוסחות בגובה העיניים ומדורגות מהקל אל הכבד, הזולה ליקרה ביותר. משווים בין הצעות נבחרות בקליק ותוך 2 דקות מוצאים את האחת שתתאים באופן מדויק לצרכי הטיסה שלכם. 

5. כסף מזומן

 במדינות רבות ניתן לשלם באמצעות הסמארטפון או השעון החכם, זה נכון, אך קחו בחשבון שכל ''גיהוץ'' מלווה בעמלה מחברת האשראי שלכם. לכן, מומלץ לקחת אתכם גם קצת מזומנים ליתר ביטחון. למקרה חירום. הצטיידו בכסף מזומן בכמות הנחוצה לכם. כך תוכלו להבטיח שיהיה לכם מספיק לשופינג, מסעדות ונשנושים או אטרקציות מעניינות ביעד. 

ביטוח נסיעות לחו''ל אישי ואיכותי

בכתבה זו סקרנו את כל אותם פריטים חיוניים לכל טיסה, בכל יעד בעולם. אותם פריטים לכאורה טריוויאליים, יום-יומיים חיוניים שומרים על תחושת המוכר והידוע על אדמה זרה, מסייעים בהתמודדות עם מזג האוויר ותנאי השטח, תוך כדי שהם עוזרים ליצור את חווית החופשה המושלמת. כאמור מוקדם יותר, אחד הפריטים שלא מתפשרים על תכולתו ואיכותו הוא ביטוח נסיעות לחו''ל. 

אצלנו בבסטי, תמצאו את כל האופציות המשתלמות והמעניינות ביותר לטיסה שלכם תוך 120 שניות בלבד: ביטוח נסיעות מעל גיל 70, ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לחופשת סקי ועוד רבים וטובים. מקליקים, בוחרים הרחבות וכיסויים, משווים ומוצאים את הפוליסה המשתלמת, המקיפה והיעילה ביותר. זו שתספק את רשת הביטחון המתאימה ביותר לטיסה. 

 

סגרתם טיסה לחודש הבא? השוו בין הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל שנבחרו במיוחד בשבילכם ותמצאו את האחת שאיתה תטוסו בראש שקט!