ביטוח נסיעות לסיני

סיני הוא יעד מבוקש בקרב ציבור המטיילים הישראלי כי הוא מוכיח שלא צריך להרחיק לכת, לחצות יבשות וימים כדי לצאת לחופשה קסומה ובלתי נשכחת. הכל נמצא כאן, במרחק נגיעה: חופים ציוריים, נופים מדבריים פראיים ים בגווני כחול וטורקיז, פיסות היסטוריה וארכיאולוגיה מרתקות, שארם א שייח המודרנית והנוצצת ועוד אטרקציות לכל המשפחה. לא לוקחים סיכון ובודקים שיש ביטוח נסיעות לסיני בתוקף המכיל את כל הכיסויים הנחוצים לכל הנוסעים. איזה ביטוח נסיעות לחו''ל מתאים לחופשה בסיני ואילו אופציות עומדות בפניכם כשמתכננים טיסה? בסטי כאן לענות על כל שאלה.

לפני הכל: מהו ביטוח נסיעות לחו''ל?

כל עוד אנחנו בארץ, אנחנו מכוסים על ידי שירותי הרפואה הציבוריים וקופות החולים, אך ברגע שטסים לחו''ל הביטוח הרפואי הישראלי מאבד מתוקפו. לכן בכל פעם שטסים לחו''ל חשוב לרכוש ביטוח נסיעות, ביטוח בריאות שיגן עליכם מעבר לים, יכסה הוצאות במקרי חירום רפואיים שעלולים להתעורר במהלך החופשה - מחלה, פציעה ועוד. ביטוח נסיעות לחו''ל כולל גם כיסוי למקרי גניבה או אובדן כבודה (מזוודות ותיקים).  מה גם שניתן להרחיב את הפוליסה עם כיסויים כדוגמת טאבלט/מחשב נייד, חפצי ערך וביטוח ביטול נסיעות לחו''ל למקרה שהטיסה לא יוצאת לפועל. ביטוח נסיעות לחו''ל משתנה ממבוטח אחד לאחר בהתאם לגילו, היעד אליו מתכוון לטוס, אופי הטיול, העבר הביטוחי ופרמטרים נוספים. אי לכך, ביטוח נסיעות לסיני יהיה שונה במחיר והיקף הכיסויים מביטוח נסיעות לדרום אמריקה או ליבשת אסיה. סיני היא אכן שכנתנו, אך מידת הזמינות והגישה לישראל בעת צרה, תלויה באזור שבו אתם מבלים במהלך החופשה. בסיני אמנם יש את רצועות החוף שקרובות לאילת, מהן ניתן לחזור מהר לישראל אם קורה משהו. אך משארם א-שייח, אחד היעדים הפופולאריים בסיני, לא פשוט ומהיר לחזור ארצה אם חס וחלילה קורית תאונה. לכן, לא משנה איפה אתם מבלים בסיני, חשוב להצטייד בביטוח נסיעות מותאם, לכל מקרה. 

ביטוח נסיעות לסיני לבני גיל הזהב

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא אלמנט חשוב לכל נסיעה, בכל גיל, על אחת כמה וכמה בגיל הזהב - השלב שבו פוקדות את הגוף מחלות כרוניות, או בעיות רפואיות המחייבות נטילה קבועה של תרופות על מנת לשמור על הבריאות. אם יוצאים עם קבוצת חברים בגיל פרישה לבקר בסיני השכנה, מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לגיל הזהב בהתאמה אישית, שיענה על הצרכים הרפואיים שלכם. בבואכם לרכוש ביטוח נסיעות לסיני לבני הגיל השלישי או ביטוח נסיעות מעל גיל 80, תוכלו לרכוש אחת מהאופציות הבאות:
  • פוליסה בסיסית - שמציעה כיסויים עבור רופא פרטי, טיפולי שיניים דחופים, שירותי התייעצות עם רופא ישראלי, אשפוז, ניתוחי חירום ועוד מקרים רפואיים אחרים, אך אינה מכסה החמרה במצב רפואי קיים.
  • פוליסה מורחבת -  הכוללת תוספות שונות לביטוח בהתאם לאופי החופשה, אורכה ומאפיינים חשובים נוספים. אחד הכיסויים שלא מוותרים עליו בביטוח נסיעות לסיני בגיל השלישי, הוא הרחבה למצב רפואי קיים. הרחבה שמציעה כיסוי לתרופות קבועות ומחלות כרוניות שונות כגון סוכרת, לחץ דם, מחלות לב, דיאליזה ועוד. כל חברת ביטוח מגדירה לפי מדיניותה ותנאיה את שורת המצבים הרפואיים הקיימים שהיא מכסה, כך שמומלץ לבדוק את הצעות הביטוח השונות, ולראות מה הכי מתאים לכם.

ביטוח נסיעות לסיני לנשים בהריון

ביטוח נסיעות לחו''ל בהריון מכסה מצבי חירום רפואיים הקשורים בהריון, המתרחשים במהלך השהות בחו''ל. כאשר חלה החמרה במצבה הבריאותי של אישה הרה במהלך החופשה, ביטוח נסיעות לחו''ל בהריון מאפשר שקט נפשי, ביטחון בחו''ל וחיסכון בהוצאות רבות. הוא מציע כיסויים כגון: הוצאות בדיקה אצל רופא, מתן ייעוץ רפואי, רכישת תרופות, אשפוז, לידה מוקדמת, הטסה רפואית של האם ותינוקה ועוד. כל חברה וסוכנות ביטוח, לרבות מגדל או מנורה, קובעת לעצמה את ההגבלות לגיל המבוטחת, גיל ההריון ומתי ההריון מוגדר כהריון בסיכון. אצלנו בבסטי תמצאו מגוון רחב של הצעות ביטוח נסיעות לסיני, שיענו על הצרכים של אישה הרה, ויבטיחו חופשה נעימה ובטוחה. 

ביטוח נסיעות בקליק

חופשה בסיני הופכת נעימה, רגועה ובטוחה יותר עם ביטוח נסיעות מומלץ לחו''ל שלוקח בחשבון את הצרכים של כל הנוסעים. באתר בסטי תמצאו שפע הצעות ביטוח נסיעות לסיני בהתאמה אישית, בקליק. תוצאות החיפוש מוצגות מההצעה הזולה עד היקרה ביותר, כאשר בכל הצעה מודגשים הפיצ'רים הייחודיים לכל חברת ביטוח ומוצעות 2 אופציות רכישה - שיחה עם נציג או רכישה אונליין באתר חברת הביטוח (הראל, הפניקס ואחרות). בנוסף ניתן למקד אף יותר את החיפוש על ידי סימון כיסויים נחוצים לפוליסת ביטוח נסיעות לסיני - קיצור וביטול נסיעה, כבודה/מטען ואחרים. תוך 120 שניות, מנווטים את הדרך בין הצעות ביטוח נסיעות בהתאמה אישית, ומתוכם בוחרים את האחת שתספק לכם את רשת הביטחון היעילה ביותר בחופשה.