אמריקה במרחק נגיעה: ביטוח נסיעות לארצות הברית מבלי לצאת מהבית

אמריקה נמצאת בראש רשימת היעדים של רבים, החל מילדים שחולמים על דיסניוורלד, דרך חיילים משוחררים שיוצאים לטיול הגדול, נשואים טריים שמתכננים את ירח הדבש, אנשי עסקים, ועד פנסיונרים שרוצים לטרוף את החיים. ארצות הברית היא יעד מבוקש בשל האטרקציות הרבות שהיא מציעה למבקריה: ערים גדולות, הומות ומודרניות כמו ניו יורק ולוס אנג'לס. לצד טבע פראי ונופים עוצרי נשימה של מדבר, הרים ויערות עבותים. לפני שטסים לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, בין אם לחופשה או נסיעת עסקים, יש להצטייד בביטוח נסיעות מותאם. וזה בדיוק הרגע לשאול את השאלות החשובות - למה ביטוח נסיעות לארצות הברית הוא יקר יותר, כיצד מוצאים ביטוח נסיעות לחו''ל במחיר זול ומשתלם ואילו כיסויים ותוספות יכולים לסייע לכם בעת צרה? בסטי כאן כדי לענות על הכל.

למה ביטוח נסיעות לארצות הברית נוטה להיות יקר יותר?

ביטוח נסיעות לארצות הברית, כאמור, נוטה להיות יקר יותר מביטוח ליעדים אחרים בעולם. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שעלויות השירותים הרפואיים ביעד זה, הן מהגבוהות בעולם. רק כדי לסבר את האוזן: בדיקה רפואית שגרתית בארצות הברית עשויה לעלות כמה מאות דולרים (בהתאם למומחיות הרופא המטפל), יום במיון יעלה לכם כמה אלפי דולרים, ואם מדובר באופרציה רפואית מורכבת יותר כמו ניתוח, אשפוז ממושך בבית החולים, או הטסה רפואית לטיפול ייעודי בישראל - התעריף יגיע גם לעשרות אלפי דולרים. על מנת לצמצם את עלויות הביטוח, יש לבחון היטב את הצרכים שלכם ושל המשתתפים בחופשה. כמו כן, עליכם לבדוק את מאפייני היעד בארצות הברית בו הולכים לבקר, כמה זמן אתם צפויים לבקר בו וכן הלאה - כדי להבטיח שתרכשו את הפוליסה שאתם באמת צריכים. בין אם זו פוליסת נסיעות בסיסית, או מורחבת, עם כיסויים ותוספות נחוצים לטיול: ביטוח נסיעות לגיל הזהב, ביטוח נסיעות משפחתי או אפילו ביטוח נסיעות לחו''ל לחיילים משוחררים.

תוספות וכיסויים מומלצים לפוליסה שלכם

אין ספק שביטוח נסיעות לארצות הברית הוא הכרחי לשמירה על בטיחות המטיילים במהלך החופשה. למרות העלויות הגבוהות יחסית, ישנם מספר כיסויים שלא מוותרים עליהם כשבונים את פוליסת הנסיעות שלכם: כיסוי כבודה לתיקים ומזוודות. כיסוי לטאבלט ומחשב נייד כיסוי למכשיר סלולרי כיסוי קורונה איתור חילוץ והצלה - ברוב הפוליסות הוא בילד אין, אך יש מקרים בהם ניתן לרכוש אותו בעבור סכום סמלי. כך תהיו בטוחים שאתם מכוסים ממגוון רחב ככל שניתן של תרחישים במהלך החופשה בארצות הברית.

מהו ביטוח נסיעות ביטול טיסה ומתי רוכשים אותו?

תכנון טיול, על אחת כמה וכמה לארצות הברית הוא מלאכה שבה משקיעים זמן וסכומי כסף לא מבוטלים. מלבד הוצאות ביטוח נסיעות לארצות הברית, העלויות שלכם כוללות גם אטרקציות, מלון, כרטיסי טיסה, ציוד חיוני לטיול ואלמנטים רבים נוספים. אתם מתכננים בקפידה כל פרט בטיול מ-א' ועד ת', להבטיח שהחופשה שלכם תהיה מושלמת, אך כמו שאתם כבר ודאי יודעים, החיים מלאים בהפתעות. לעיתים טיפול רפואי דחוף של קרוב משפחה, לוויה לא עלינו, קידום בעבודה, חתונה של חברים ומצבים נוספים מאלצים אתכם לשים את החופשה על הולד עד להודעה חדשה וכתוצאה מכך, להפסיד לא מעט כסף. חברות הביטוח יצרו עבורכם פתרון יעיל לבעיה, בדמות ביטוח נסיעות ביטול טיסה. מדובר בכיסוי שנועד לפצות אתכם על הפסדים כספיים הנובעים מביטול בלתי נמנע של הטיסה שלכם, כאשר התנאים לביטול ופרק הזמן במסגרתו ניתן לעשות זאת, משתנים מחברה אחת לאחרת. ניתן לצרף ביטוח נסיעות ביטול מכל סיבה לפוליסה שלכם, ולהתחיל לנשום לרווחה, גם במקרה שהחופשה לא יוצאת לפועל כמתוכנן.

איפה רוכשים ביטוח נסיעות לחו''ל ב-2023?

אם אתם מתכננים טיסה לארצות הברית ורוצים לדעת איפה הכי כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו''ל בעידן המודרני, תגלו שכמו תהליכים רבים נוספים שממלאים את שגרת יומכם: קניות בסופר, הפקדת כספים בבנק וקביעת תורים לדואר או קופת החולים, גם ביטוח נסיעות לחו''ל סוגרים באינטרנט. חוסכים זמן ומאמץ רב, באתרי השוואות ביטוחים. איך עושים ביטוח נסיעות לחו''ל אתם שואלים את עצמכם? ובכן זה פשוט, כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי הטיסה - טווח התאריכים המבוקש, מספר הנוסעים המתוכנן ופרטיהם (ילדים/קשישים וכן הלאה), ולהתחיל לחפש הצעות ביטוח נסיעות לארצות הברית בהתאמה אישית.

סוגרים ביטוח נסיעות לארצות הברית עם בסטי וטסים בראש שקט

אם אתם רוצים למצוא ביטוח נסיעות מומלץ לחו''ל, שיתאים באופן מדויק לצרכים שלכם בחופשה בארצות הברית, בסטי הוא המקום לעשות זאת. תתחילו בכך שתבחרו את היעד לטיול המתוכנן ומספר ימות החופשה שלכם. לאחר מכן, תגדירו האם אתם טסים לבד, עם 2 נוסעים או 3 נוסעים ומעלה ותזינו את הפרטים שלהם - מין, גיל, מס' תעודת זהות, כתובות מייל ותאריך הלידה. לבסוף, תעברו לתוצאות החיפוש ותעברו בין מגוון הצעות ביטוח נסיעות לארצות הברית עדכניות ורלוונטיות. מכלול הצעות הביטוח מוצגות באופן מדורג מהזולה ליקרה ביותר, כאשר התמחור הוא בדולרים. בכל אחת מהצעות הביטוח של החברות השונות, מופיעים הסעיפים והפיצ'רים הייחודיים לאותה חברה (הראל, מנורה, כלל וחברות מובילות נוספות) כדי להקל בהתלבטות ולאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת במהירות. לצד זה תוכלו לברור את הצעות הביטוח לפי כיסויים נבחרים - ספורט חורף, ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור ועוד רבים, והמחירים יתעדכנו בהתאם. את הצעת הביטוח תוכלו לרכוש באחת מ-2 דרכים: דרך סוכן ביטוח או באופן עצמאי באתר החברה המבטחת. תוך 2 דקות או פחות יוצאים עם הצעת ביטוח נסיעות לארצות הברית בדיוק בשבילכם. אמריקה מחכה לכם? היכנסו לכאן ורכשו כבר מעכשיו ביטוח נסיעות לחו''ל שיבטיח לכם טיסה נעימה ובטוחה!