ביטוח נסיעות לחופשת סקי - כל מה שצריך לדעת

משפחות רבות נוהגות לטוס מדי חורף להרים המושלגים של שוויץ או בולגריה כדי לגלוש יחד. עבור רבים, זה כבר הפך לסוג של מסורת. חיילים משוחררים מתנסים אף הם בספורט החורפי במסגרת הטיול הגדול ובאופן כללי נראה שסקי הוא ספורט די פופולרי בקרב המטיילים הישראלים. אך עם האדרנלין והחוויה, טיול סקי טומן בחובו לא מעט סכנות, פציעות ומצבי חירום שפוליסת הנסיעות הבסיסית לא מכסה. לכן, לפני שעולים על פסגת ההר, מוודאים שאתם ערוכים ומוכנים עם ציוד גלישה, וביטוח נסיעות לחופשת סקי שעונה על הצרכים שלכם ושל שאר חברי המשפחה או הקבוצה. רגע לפני שיוצאים לדרך - מהו ביטוח סקי? אילו כיסויים הוא מכיל? והאם יש פרטים נוספים שכדאי לדעת לפני שרוכשים פוליסה? בסטי עונים על הכל. 

מהו ביטוח נסיעות לחופשת סקי ומה בדיוק הוא מכסה?

חופשת סקי היא חופשה רוויה באדרנלין, בעלת אופי מסוכן יותר מאשר חופשת בטן-גב על אי טרופי או קמפינג ביער. שבר, נקע, כוויות קור, נפילות, חבלות ופגיעות נוספות עלולות להתרחש במהלך הגלישה או מעצם השהות בהרים המושלגים, להשבית את הנופשים ולגרור הוצאות כבדות בהיעדר כיסוי מתאים. בדיוק למצבים כאלה, נוצר ביטוח סקי.  ביטוח נסיעות לחופשת סקי היא הרחבה שניתן לצרף לפוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל הסטנדרטית, ולהיערך למגוון רחב של תרחישים ייחודיים לחופשה מסוג זה. ביטוח סקי, אם כן, מכיל את הכיסויים הבאים:
  • הוצאות טיפול רפואי לפציעות שנגרמו במסגרת עיסוק בספורט
  • הטסת רופא למקום האירוע
  • הטסה רפואית לישראל 
  • כיסוי נזק לצד שלישי
  • כיסוי לציוד הסקי במקרים של אובדן, גניבה או נזק 
סעיפי הפוליסה משתנים בין חברת ביטוח אחת לאחרת, לכן ודאו כי פוליסת ביטוח נסיעות לחופשת סקי שאתם מעוניינים לרכוש כוללת את הכיסויים הללו. 

מספר טיפים לקראת רכישת ביטוח נסיעות לחופשת סקי

  1. רכשו כיסוי איתור, חילוץ והצלה - יש פוליסות ביטוח נסיעות לחופשת סקי שבהן הוא כלול ובאחרות תצטרכו לרכוש אותו בנפרד בתמורה לסכום קטן. כך או כך, לא מוותרים עליו בשום פנים ואופן. אל תשכחו שאתם עומדים לגלוש בהרים, אזורים מבודדים ומרוחקים מציוויליזציה. אם חס וחלילה יקרה אסון בטיול, כיסוי זה יבטיח שתהיה דרך לתקשר אתכם ולהביא אתכם לחוף מבטחים.
  2.  רכשו ביטוח נסיעות ביטול טיסה - חופשת סקי היא חופשה שמשקיעים בה סכומים לא מבוטלים על ציוד מתאים לעיסוק בפעילות, כרטיסים לאזור הגלישה, לינה, ביגוד חורף, כרטיסי טיסה ואלמנטים נוספים חיוניים לקיום החופשה על הצד הטוב ביותר. אם נגזר עליכם לבטל את הטיסה, עקב בלת''ם זה או אחר, ורכשתם ביטוח נסיעות ביטול מכל סיבה, תוכלו לוודא שההשקעה לא תרד לטמיון ותקבלו את הכסף שלכם בחזרה. 
  3. בדקו את גובה גבול האחריות לכיסוי צד ג' - לכל חברה וסוכנות ביטוח יש סכומים שונים. נכנסים לאונליין, לאתר השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל בסטי ובודקים את האופציות שלכם. בכמה קליקים בודדים תמצאו פוליסות ביטוח נסיעות לחופשת סקי בהתאמה אישית, תראו את גבולות האחריות של החברות השונות ותבינו מה אתם באמת צריכים.
  4. תבררו אם חברת הביטוח בה אתם מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחופשת סקי, מפעילה מוקד טלפוני שעובד 24 שעות ביממה ויהיה זמין לכם בעת הצורך. 

לא טסים לפני שמשווים

בסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול בישראל מאפשר לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל בקליק. באתר תמצאו שפע הצעות ביטוח נסיעות אטרקטיביות ואפקטיביות: ביטוח נסיעות שנתי, ביטוח נסיעות לחו''ל לחיילים משוחררים, ביטוח נסיעות בזמן הריון וכמובן היצע גדול של פוליסות ביטוח נסיעות לחופשת סקי, בדיוק בשבילכם. לאחר שתזינו את שם היעד, תאריכי הטיסה ופרטי הנוסעים שמצטרפים אליכם בחופשה, תעברו למנוע החיפוש ותוכלו לשים לב מיד לאופן שבו הצעות הביטוח מונחות לפניכם. הן מסודרות מהזולה ליקרה ביותר, כאשר בכל אחת מהן מודגשים הפיצ'רים הייחודיים לחברה המבטחת כדי לעזור לכם להבין טוב יותר מה מגיע לכם בכל הצעה - כמה שיותר ברור, כמה שיותר מהר. לצד זה תוכלו לסמן את הכיסויים שאתם מעוניינים לצרף לפוליסת ביטוח נסיעות לחופשת סקי, ולהגיע לכל אותן הצעות מעניינות במחירים מעולים. לבסוף, משווים ורוכשים באחת מ-2 דרכים - דרך נציג טלפוני או באופן מקוון באתר החברה או סוכנות הביטוח שממנה הגיעה ההצעה. תוך 120 שניות יוצאים עם ביטוח נסיעות בהתאמה אישית ויוצאים לחופשת סקי בטוחה ומהנה.  מתכננים חופשת סקי בחורף הקרוב? היכנסו לעמוד השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו''ל ותמצאו את הפוליסה הבאה שלכם, בקלות!