טיול קסום ביבשת הזהב: ביטוח נסיעות לחו''ל לדרום אמריקה

דרום אמריקה היא יבשת צבעונית, תוססת וקסומה שיש בה הכל מהכל, לכולם. בין אם אתם מחפשים בטן-גב על חופים קסומים, טרקים ביערות הגשם העבותים, הרי האנדים ונהר האמזונס, טיול קולינרי ססגוני או מסע רוחני בין עתיקות תרבות האינקה, אתם הולכים להישאב פנימה, להתאהב. עם זאת, חשוב לזכור שטיול לדרום אמריקה טומן בחובו גם סיכונים: גישה מוגבלת לטיפולים רפואיים נאותים, גניבות ועוד. ביטוח נסיעות לחו"ל יעניק לכם את הביטחון וההגנה הדרושים לכם במהלך החופשה, ויחסוך מכם הוצאות גדולות ובלתי צפויות. אילו כיסויים כדאי לרכוש כשטסים לאמריקה של מטה? הנה מה שאתם צריכים לדעת.

כיסוי כבודה

טיסה לדרום אמריקה היא לא קצרה בלשון המעטה, כרוכה לא פעם בקונקשיין אחד או שניים בדרך ליעד. בטיסות מהסוג הזה יש סיכוי גדול יותר לבלבול בשליחת המזוודות והתיקים שלכם. כדי למזער את החששות (והנזקים), מומלץ להוסיף לפוליסה המקורית כיסוי כבודה ומטען אישי. הוא יספק לכם פיצוי כספי במקרה של אובדן, גניבה או נזק למטען האישי שלכם במהלך הטיסה. הכיסוי מופעל אוטומטית מרגע היציאה לשדה התעופה ועד חזרתכם הביתה.  במקרה שהמזוודה תאבד, תגנב או תינזק, תוכלו להגיש תביעה ולקבל פיצוי כספי שיאפשר לכם לרכוש ציוד חדש ולהמשיך בחופשה ללא הפרעה. כיסוי כבודה בביטוח נסיעות לחו''ל מכסה מגוון פריטים אישיים, כמו מזוודות, תיקים, ארנקים, שעונים ועוד. חשוב לבדוק את תנאי הפוליסה כדי לראות אילו פריטים מכוסים, מהם החריגים ומהם סכומי הפיצוי.

כיסוי לטלפון נייד

גם שטסים לצד השני של הכדור, לא מוותרים על הסמארטפון. כמו שציינו בחלק הקודם, הטיסה ארוכה ומייגעת. במהלך הישיבה במטוס, בטח תרצו לשמוע קצת מוזיקה, שחק משחקי מובייל, לראות סדרה או סרט כדי להעביר את הזמן בנעימים. גם אחרי שתנחתו ביעד, הסמארטפון ילווה אתכם בשלל פעילויות ורגעים. תרצו לצלם את כל הנופים המרהיבים שמקיפים אתכם, את האוכל המעניין שאתם אוכלים ולהעלות הכל לסטורי. תשתמשו בסמארטפון כדי להתכתב עם האנשים היקרים לכם, לעשות שיחות וידאו ואולי אפילו תשלמו על שירותים שונים ביעד בעזרתו.  כיסוי לטלפון נייד בביטוח נסיעות לחו"ל הוא תוספת חשובה לפוליסה שלכם. הוא יעניק לכם שקט נפשי ויגן עליכם מפני הוצאות כספיות משמעותיות במקרה של גניבה או אובדן של המכשיר הסלולרי שלכם במהלך הטיול. בחלק מהפוליסות ניתן כיסוי גם למטען או כבל הטעינה, כדאי לעבור בין כמה שיותר פוליסות כדי לבדוק איך זה עובד.

כיסוי מצב בריאותי קיים

כפי שציינו בפתיח הכתבה, בדרום אמריקה לא פשוט למצוא שירותים רפואיים מתקדמים. סובלים ממחלה כרונית כדוגמת אסטמה או סוכרת? גם אם היא בדרגה קלה מאוד, ואתם חיים איתה בשלום ומנהלים אורח חיים תקין ורגיל לחלוטין, אסור לקחת סיכון.  רוכשים הרחבה למצב בריאותי קיים ודואגים לרשת ביטחון רפואית שמכסה לכם הוצאות אשפוז, הוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז, הטסת מלווה לחו''ל למקום בו המבוטח מאושפז ועוד. בחלק מהפוליסות, יש סעיף להחמרה מיוחדת במצב בריאותי קיים. סעיף זה מתייחס להידרדרות פתאומית במחלה הכרונית של המבוטח, שיש לטפל בה באופן מיידי ביעד, על מנת להציל את חייו. 

כיסוי איתור, חילוץ והצלה

אחד ההיילייטס של דרום אמריקה הוא ללא ספק הטבע הפראי והמרהיב שלה: הרי האנדים, נהר האמזונס, יערות הגשם. כשיוצאים להרפתקה תחת כיפת השמיים, טרק ארוך וממושך עם תרמיל ומקל, חשוב לרכוש כיסוי שיגן עליכם במקרה שחס ושלום, תלכו לאיבוד. כיסוי איתור, חילוץ והצלה ידאג לשלוח אליכם סיוע מישראל שיביא אתכם למקום מבטחים.  לכיסוי יש 5 רבדים, דרגות שהמעבר ביניהם תלוי בחומרת המקרה. החל מבירור ראשוני שמתבצע ב-7 הימים הראשונים שחלפו מאז שהמבוטח נראה לראשונה ועד להוצאת משלחת חיפוש שסורקת את האזור במשך 180 יום (6 חודשים) כדי לאתר את המבוטח ולהשיבו הביתה. אם מוצאים את המבוטח בשלב השני של בדיקת השטח נניח, אין צורך לנקוט בצעדים הבאים.   

לא תאמינו באיזו מהירות תמצאו ביטוח נסיעות לחו''ל לדרום אמריקה 

טיול בדרום אמריקה הוא מתכון ליצירת חוויות ובלתי נשכחות. אם אתם מתכננים לטוס לאקוודור, ארגנטינה, ברזיל, פרו ומדינות אחרות באזור, תגלו עושר תרבותי, קולינרי, תשטפו את העיניים בנופים עוצרי נשימה ותישאבו לאווירה קסומה. טיול כזה לא בונים ביום,יומיים או אפילו חודשיים. יש לתכנן הכל לפרטי-פרטים. אחד האלמנטים שחשוב להשקיע בהם מאוד, זה הביטוח שלכם.  היכנסו לבסטי ותוך 2 דקות על השעון, אתם תמצאו ביטוח נסיעות לחו''ל שיבטיח שגם בצד השני של העולם, אתם תהיו מכוסים ומוגנים. הצעות הביטוח שלנו מדורגות מהזולה ליקרה ביותר ואותן ניתן לסנן על פי הרחבות שתרצו לצרף לפוליסת הבסיס (כיסוי לטאבלט או מחשב נייד, ספורט אתגרי, כבודה ועוד). ברגע שתבחרו מספר פוליסות, בסטי ישווה אותן בשבילכם בשנייה ויעזור לכם לגבש את ההחלטה הנכונה. את הפוליסה שבחרתם תערכו, תשפצו, תשדרגו כמה שאתם צריכים. כעבור 2 דקות כבר תצאו מרוצים עם פוליסה שתעניק לכם את מעטפת הכיסוי הרחבה והיעילה ביותר, במחיר המשתלם ביותר.  טסים לדרום אמריקה במסגרת הטיול הגדול, ירח הדבש או כי פשוט בא לכם לפרגן לעצמכם בטיול מהסרטים? ערכו איתנו השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל ותמצאו את הכיסוי המתאים!