חופשה חלומית בגן עדן טרופי: ביטוח נסיעות לחו''ל לתאילנד 

תארו לכם טיול בין מקדשים עתיקים, טיולים רגליים בג'ונגלים ירוקים, רחצה במים צלולים של חופים אקזוטיים, וחוויה של תרבות עשירה ומטבח משובח. תאילנד היא יעד מושלם לחופשה בלתי נשכחת, המציע מגוון רחב של אטרקציות לכל המטיילים בכל שכבות הגילאים. אבל רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה ויוצאים להרפתקה, חשוב לזכור שביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מההכנות לטיול. ביטוח זה יבטיח לכם ראש שקט וביטחון, ויגן עליכם מפני הוצאות גבוהות על אדמה זרה. על איזה כיסויים והרחבות לא מוותרים כשמתכננים טיסה לתאילנד? בסטי עם כמה המלצות חמות. 

הרחבת קיצור או ביטול טיסה 

האדם מתכנן טיסה לתאילנד אבל לגורל יש תוכניות אחרות. במקרה שאתם נאלצים לבטל את הטיסה לתאילנד או לשוב ארצה מוקדם מהצפוי, הרחבת ביטול או קיצור טיסה תבטיח שלא תישארו בידיים ריקות. הרחבה זו מעניקה לכם פיצויים על כרטיסי הטיסה, דמי הביטול של חברת התעופה, המלון, ארוחות ואלמנטים נוספים שרכשתם במיטב כספכם לשדרוג חווית החופשה. התנאים להפעלת ההרחבה משתנים מחברה לחברה, אך לרוב כוללים את המקרים הבאים:
  • אשפוז המבוטח או קרוב משפחתו למשך 24 שעות ברצף, כחודש ימים לפני מועד הטיסה המתוכנן
  •  גיוס חירום למילואים של המבוטח או קרוב משפחתו.
  • ביטול הנסיעה תוך 14 יום מהתאריך המיועד עקב שריפה, ונדליזם שיטפון ונזקים נוספים לדירותו של המבוטח. 
  • מחלה קשה של בן משפחתו של המבוטח שמעמידה אותו בסכנת חיים.

איתור חילוץ והצלה

תאילנד היא יעד אקזוטי מלא אטרקציות מעניינות בטבע הפראי והקסום - יערות הגשם הסבוכים, ההרים עוצרי הנשימה, מפלים גועשים. אם אתם יוצאים לחקור את הנופים המרהיבים של האזור, כדאי להיערך לכך מראש עם ציוד מתאים וכיסוי שידאג שבמקרה שחס וחלילה ייעלמו עקבותיכם, יהיה אפשר למצוא ולהשיב אתכם למקום מבטחים.  סעיף איתור, חילוץ והצלה כלול בפוליסות רבות ברשימת כיסויי הבסיס (כמו למשל אצל חברת מנורה או מגדל), אולם בפוליסות אחרות הוא מוצע כהרחבה נפרדת. במסגרתו, חברת הביטוח פועלת למען מציאת מבוטח שנעדר במהלך טיול בחו''ל:
  • בשלב הראשון - החברה מבצעת בירור ראשוני של 7 ימים.
  • בשלב השני - אם בסיום 7 ימי הבירור עדיין אין תשובה בנוגע למבוטח, חברת הביטוח מתחילה בבדיקת שטח באזור בו נראה לאחרונה. 
  • בשלב השלישי - אם גם בשלב הבירור בשטח הוא לא נמצא, היא שולחת משלחת חיפוש למצוא את המבוטח שנותק עמו הקשר. אם יש צורך בפעולת חילוץ דחופה מדלגים על שני השלבים הראשונים ועוברים ישר למשלחת החיפוש. 
  • בשלב הרביעי - המשלחת תעשה מאמצים לאתר את המבוטח הנעדר במשך 30 יום רצוף.
  • השלב החמישי והאחרון - אם המבוטח יימצא עד אז, החברה המבטחת תחדש את מאמצי החיפוש והחילוץ למשך 180 יום נוספים. 

הרחבה לספורט אתגרי 

אם הכנסתם ללו''ז החופשה שלכם צלילה, אומגות, טרקטורונים או גלישת גלים - רכשו הרחבה לספורט אתגרי בביטוח נסיעות לחו''ל כדי לוודא שבמקרה של תאונה או פציעה, אתם מכוסים מכל הכיוונים. הרחבה זו מבטחת אתכם מפני שורה של ענפי ספורט אקסטרים ימי, גבהים, יבשתי ואווירי, כולל כמובן ספורט מוטורי בכל אחת מהקטגוריות. כמה דוגמאות בולטות:
  • צלילה עם ציוד נשימה
  • סנפלינג
  • רפטינג
  • קיאקים
  • רכיבת שטח על אופנוע או אופניים
  • כניסה למערות בעזרת חבלים
רשימת ענפי הספורט המכוסים לעיתים תפורט על גבי הפוליסה (כמו בחברות כלל ומנורה), אך לעיתים הפוליסה תפנה אתכם לאתר חברת הביטוח, בו תחכה לכם הרשימה המלאה (כמו בחברת הראל למשל).  

הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל לתאילנד זולות ומקיפות ב-2 דקות

אין ספק שתאילנד היא אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים. חיילים משוחררים רבים מבלים בה את הטיול הגדול, פנסיונרים טריים גם נוסעים לשם לא מעט, זוגות בירח דבש. בכלל, עושה רושם ש-''תאילנד'' הפכה למילה נרדפת ל-''נופש'', או אפילו ''אסקפיזם''. בין התכנונים מה להכניס למזוודה ואילו אתרים לראות, כדאי להשקיע מחשבה גם בביטוח נסיעות לחו''ל שלכם, כדי שתוכלו לשמור על עצמכם בטיול.  כאן בבסטי תוכלו לחפש הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל לתאילנד זולות ומקיפות ב-2 דקות. תמלאו את פרטי הטיסה, התאריכים, משך השהות ואם אתם נוסעים עם משפחה או חברים, רשמו גם את פרטיהם במקום המתאים. לאחר מכן תקיפו את רוב שוק הביטוח בעת ובעונה אחת, תעברו על הצעות של חברות גדולות, ותיקות ואמינות כמו הפניקס, איילון, שירביט ועוד רבות וטובות שיופיעו לפניכם באופן מדורג, מהזולה ליקרה ביותר.  תבררו את הפוליסות השונות באתר על בסיס כיסויים נחוצים עבורכם, כמו כבודה, טאבלט/מחשב נייד ועוד. תבחרו כמה פוליסות שיכולות להתאים ואנחנו נשווה אותם בשבילכם במהירות. תוך 2 דקות תדעו כבר איזו פוליסה אתם רוצים וצריכים כדי להשרות תחושת רוגע וביטחון בטיול.  טסים לתאילנד? איזה כיף לכם! בדרך למטוס עוצרים להשוואת ביטוח נסיעות קטנה ומהירה!