חלומות במזוודה: ביטוח כבודה ומטען אישי לחו''ל

יש הבדל בהתארגנות לנופש בטן-גב, טיול תרמילאים, חופשת אקסטרים או נסיעת עסקים. לא משנה אם אתם אורזים מסמכים חשובים ולפטופ, מצלמת גו-פרו וציוד סקי או נעלי הליכה לטרק בהרים, תרצו להיות בטוחים שהתיקים עם כל הציוד שלכם מגיעים אתכם ליעד והכל בסדר. בכל נסיעה, ארוכה כקצרה, תמיד יש חשש שהתיקים יאבדו, יאחרו, ייגנבו או שיקרה להם נזק בטיסה. בדיוק בשביל מקרים כאלה, טוב שיש כיסוי כבודה. מהו ביטוח כבודה ומטען אישי בביטוח נסיעות לחו''ל ואיך הוא מגן עליכם בטיסה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מהו כיסוי כבודה ומטען אישי?

כיסוי כבודה, נקרא פעמים רבות גם ''ביטוח מטען אישי'', הרחבה שאפשר להוסיף לרובד פוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל הבסיסי. כיסוי זה מעניק לכם פיצוי במקרה של נזק, גניבה או אובדן לתיקים, המזוודות והציוד האישי במהלך טיסה לחו''ל. הביטוח מופעל מרגע היציאה לשדה התעופה והוא מסתיים ברגע שנוחתים בארץ ומגיעים הביתה.  עם זאת, ברגעים שהמטען האישי שלכם עובר לבטן המטוס או לאוניה, האחריות עוברת למוביל הכבודה. לפיכך, אם המזוודה תאבד בדרך ליעד, האחריות תיפול על חברת התעופה או הספנות שטיילתם במסגרתה. כך יהיה ניתן להמשיך בתוכניות החופשה כרגיל ולקבל פיצויים מהביטוח על הכבודה שאבדה, נגנבה או ניזוקה בטיסה. 

מה הוא מכסה?

כיסוי כבודה בביטוח נסיעות לחו''ל מכסה פריטים ספציפיים, לרבות מזוודה, ארנק, שעון. אלו משתנים מעט בין פוליסה אחת לאחרת. עם זאת, כבודה לא מכסה לפטופ, כסף מזומן, כרטיסים, מצלמה ועוד. כיסוי ביטוח הכבודה מכיל את תקרת הביטוח ומפרט את סכומי הפיצוי, בהתאם לחומרת המקרה, מדיניות חברת הביטוח ותנאי הפוליסה הנקודתית שרוכשים.  ייתכנו הבדלים בין פוליסה אחת לאחרת, סעיף יותר או פחות, פריט אחד יותר או פחות, תקרת ביטוח שונה. לכן חשוב מאוד לעבור בין כמה שיותר חברות ביטוח, לבדוק מה כלול במסגרת הכיסוי, על מנת שתוכלו להרכיב פוליסה מדויקת לצרכי החופשה שלכם. 

מתי צריך כיסוי כבודה בביטוח נסיעות לחו''ל? 

מומלץ לרכוש כיסוי כבודה לכל טיסה לחו''ל. גם אם טסים ליעד קרוב כמו קפריסין, יוון או סיני, לפרק זמן קצר (יומיים-שלושה מקסימום). גם אם אתם טסים עם אותה חברת תעופה כבר זמן רב ומכירים את השירות שלה היטב, סומכים עליה בעיניים עצומות, אתם לא יכולים לדעת בוודאות מה יקרה בטיסה הבאה. מזוודות ותיקים יכולים ללכת לאיבוד גם בנסיעות הכי קצרות, ליעדים הכי קרובים. אז חשוב להיות מכוסים.

שפע הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל לכל העולם, מהחברות המובילות בארץ

ההכנות לקראת הטיסה והציוד שלוקחים אתכם לחו''ל משתנים בהתאם לאופייה, תכליתה, משך השהות במדינת היעד ואלמנטים נוספים. אחד הפריטים שלוקחים לכל טיסה באשר היא, הוא ביטוח נסיעות לחו''ל, ואחד הכיסויים שבשום פנים לא מוותרים עליו - הוא כבודה ומטען אישי. כיסוי זה מבטיח שתקבלו פיצוי מחברת הביטוח בכל מקרה של גניבה או אובדן של התיקים, המזוודות וציוד נלווה נוסף שמפורט בתנאי הפוליסה שלכם.  עם בסטי תוכלו למצוא מגוון הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל לכל העולם, מהחברות המובילות בארץ, ב-2 דקות או פחות. הצעות הביטוח יהיו מסודרות באופן מדורג מהזולה ליקרה ביותר ובכל אחת מהן תראו את הפרטים הקטנים שמבדילים את חברת הביטוח שלה מהאחרות. תבצעו סלקציה בין הפוליסות על פי כיסוי כבודה ותראו כיצד הוא בא לידי ביטוי בפניקס בהשוואה למגדל או מנורה למשל. מקליקים על הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל מועדפות ובסטי משווה אותן בשניות. מגבשים החלטה ומוצאים פוליסה רחבה, מקיפה ומשתלמת שתגן עליכם בטיסה הבאה. טסים לחו"ל בקרוב? היכנסו להשוות ביטוח נסיעות לחול בין כל החברות המובילות ותטוסו בבטחה!