שנות הזהב: ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70

טסים לבקר את הנכדים בטיול הגדול? אוספים את החברים ומתארגנים על חופשה מעבר לים? מתכננים נופש משפחתי בחו''ל לכבוד יום הולדת עגול של אחד הקרובים? טסים עם בן/בת הזוג לטיול של פעם בחיים? אחרי שסוגרים את כל פרטי הטיסה, מסלולי הטיול והאטרקציות השונות, סוגרים ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 מותאם, איתו תוכלו לטוס בראש שקט בידיעה שאם חס וחלילה יש מקרה חירום רפואי - אתם מכוסים. אילו אופציות ביטוחיות קיימות למטיילים בגיל הזהב? מהי תקופת הביטוח המקסימלית לבני הגיל השלישי השוהים בחו''ל? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

 סוגי פוליסות ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 

הילדים עזבו את הקן ויצאתם לפנסיה אחרי שנים ארוכות של עשייה? עכשיו זה הזמן שלכם. זה הרגע ליהנות מהחיים, לטייל, לבלות, לטוס לכל אותם יעדים שתמיד חלמתם עליהם. אחד הצעדים החשובים ביותר שעליכם לעשות בדרך למטוס, הוא כמובן לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 שיכסה את כל ההוצאות הרפואיות החיוניות לכם. בבואכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל לגיל הזהב תגלו שישנן 2 סוגי פוליסות אותן ניתן לרכוש על מנת להבטיח חופשה בטוחה ושלווה. 
  1. ביטוח נסיעות בסיסי לגיל השלישי - הפוליסה הבסיסית מכסה עלויות רופא פרטי, שירותי ייעוץ עם רופא ישראלי, אשפוז, ניתוחי חירום, טיפולי שיניים דחופים. עם זאת, חשוב לציין שהיא אינה מכסה החמרה במצב רפואי קיים.  
  2. ביטוח נסיעות מורחב - הפוליסה המורחבת מכסה החמרה במצב רפואי קיים. הכוונה היא למחלות כרוניות כמו סוכרת, מחלות לב, ניוון שרירים, לחץ דם ומצבים רפואיים אחרים, הדורשים השגחה רפואית צמודה ונטילת תרופות קבועות. כאשר פירוט המצבים הרפואיים הקיימים משתנה בין חברות הביטוח. מעבר לכך, כיסוי זה כולל הוצאות רפואיות באשפוז ולא בזמן אשפוז עבור יום, פינוי אווירי, פינוי ברכב יבשתי לבית חולים באזור, הטסה רפואית לישראל ועוד. 

ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 - תקופת השהות המקסימלית מעבר לים בכל שכבת גיל

אם אתם מתכננים לטוס לחו''ל לתקופה ממושכת - להתארח אצל קרובים למשך הקיץ או לטייל ביעד אהוב ולחקור אותו לאורכו ולרוחבו, מומלץ לבדוק לכמה זמן יהיה תקף ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70, בהתאם לגילכם:
  1. מבוטחים בני 70-75 - תקופת ביטוח מקסימלית של 120 יום
  2. מבוטחים בגילאי 75-80 - תקופת ביטוח מקסימלית בת 60 יום
  3. מבוטחים בני 80+ - תקופת ביטוח מקסימלית של 30 יום
  4. מבוטחים מעל גיל 95 - תקופת ביטוח מקסימלית של 15 יום
שימו לב כיצד תקופת הביטוח מתקצרת בחצי מהקודמת, ככל שעולים בגיל המבוטחים. זה לא מקרי, כי עם העלייה בגיל, עולה גם הסיכון להיתכנות מצב חירום רפואי במהלך הטיול. לכן כשטסים לחו''ל בגיל הזהב יש לנקוט במשנה זהירות, לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל מתאים לכם במאת האחוזים. לשם כך, יהיה עליכם להכין את כל הטפסים הרפואיים הנחוצים, לעבור עם נציג חברת הביטוח על פירוט הכיסויים, לברר בנוגע להשתתפות העצמית ולוודא שחברת הביטוח אכן מכסה את המקרה הרפואי הנקודתי שלכם.  אמנם לא ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 אונליין, אך בהחלט ניתן להיכנס לבסטי השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל, לצורך בדיקת ההיצע הזמין לכם, בהתאם לנתונים שלכם - היעד, משך החופשה, פרטי הנוסעים הנוספים. ברגע שמוצאים פוליסה שתואמת את התנאים והצרכים שלכם, אתר בסטי יפנה אתכם לשיחה עם נציג ואז תוכלו לסגור את כל הפרטים.   

ביטוח נסיעות לחו''ל מהיר ומשתלם - לכל חופשה ולכל מטרה

בסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול ביותר בארץ מציע פלטפורמה יעילה ופשוטה לרכישת ביטוח נסיעות לחו''ל, לכל נוסע, לכל סוג של טיסה. לפיכך תמצאו היצע גדול ומגוון של פוליסות בהתאמה אישית: ביטוח נסיעות לתינוק, לנשים בהריון, ביטוח נסיעות אתגרי, ביטוח נסיעות שנתי, ביטוח נסיעות לחופשת סקי וכמובן, ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 למטיילים בגיל הפרישה. ביטוח נסיעות הכי משתלם נמצא במרחק לחיצת כפתור קטנה. מכלול הפוליסות מדורגות באתר מהזולה ליקרה ביותר, ובכל פוליסה מודגשים הפיצ'רים הייחודיים לחברה המבטחת. ניתן לגלות אופציות נוספות על ידי בחירת הכיסויים שתהיו מעוניינים לכלול בפוליסה - כבודה/מטען, טלפון נייד, ספורט חורף ואחרים. את הצעות הביטוח תוכלו לרכוש אונליין באתר החברה המבטחת או באמצעות שיחה עם נציג ולהבטיח רשת ביטחון יעילה לחופשה הבאה.     מתכננים חופשה עם הנכדים או החברים הקרובים? נכנסים לכאן ומשווים בין הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל מעל גיל 70 במהירות ובקלות.