בדיקת מחיר ביטוח רכב

ביטוח רכב מהווה את אחת ההוצאות שכמעט כל בית בישראל נדרש לעשות, ובמקרה בו יש יותר מרכב אחד למשפחה, ניתן להגיע לסכומי כסף גבוהים שצריך להוציא מידי שנה על ביטוחים. רגע לפני שאתם בוחרים ביטוח לרכב חדש שקניתם או לרכב קיים שעליכם לחדש את הפוליסה שלו, כדאי לעשות בדיקת מחיר ביטוח רכב כדי לבדוק האם אתם יכולים לחסוך בעלויות, לדעת באיזו חברה תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה מהאחרות וכדי להבין בדיוק על מה אתם משלמים אלפי שקלים בשנה ובאילו מקרים הביטוח יכול לעזור לכם. 

איפה כדאי לבדוק מחירי ביטוח רכב?

השיטה הכי נוחה ומהירה לעשות כיום בדיקת מחיר לביטוח רכב היא באינטרנט, בלי לבזבז זמן יקר בפגישות פרונטליות או שיחות טלפון עם חברות וסוכנויות ביטוח. באתר בסטי תוכלו לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב בקלות, כשכל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם ושל רכבכם פעם אחת במערכת החכמה של האתר ותוך זמן קצר יופיעו לפניכם מגוון הצעות מחיר זולות ופופולריות מתוך המגוון הקיים בשוק הביטוח, כשלגבי כל הצעה תוכלו לראות של איזו חברת ביטוח ואיזו סוכנות ביטוח היא, מה המחיר הסופי של פוליסת הביטוח וממה מורכב המחיר, מה שם מסלול הביטוח ואילו שירותים כלולים בו, מה סכום ההשתתפות עצמית ופרטים נוספים. ניתן לבחור בהצעה שמעניינת אתכם ולראות מידע מפורט יותר עליה ותוספות שתוכלו לעשות בפוליסה אם תרצו, כמו להוסיף שירותי VIP, חילוץ מחניון תת קרקעי, כיסוי שמשות מקוריות והרחבות נוספות. 

שימו לב כי הצעות המחיר לביטוח רכב שיוצג לבעל רכב אחד לרוב לא יהיה זהה למחיר שיוצג לבעל רכב אחר, גם אם שני הביטוחים נעשים באותה חברה. מחירי הביטוח משתנים בין חברה לחברה ובין אדם לאדם, בהתאם לנתונים שהזין במערכת ובהתאם לפרטים של הרכב ושלו.

מה משפיע על מחיר ביטוח רכב?

אם כן, מחיר ביטוח רכב משתנה בהתאם לסוג הביטוח שבוחרים, לנתונים של הנהג ושל הרכב ובהתאם לתוספות ושינויים שעושים בביטוח. ביטוח חובה הוא הביטוח הבסיסי וההכרחי אותו נדרש כל בעל רכב בישראל לעשות על פי חוק. בנוסף אליו יכול המבוטח לבחור לעשות גם ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף. עלויות הביטוחים משתנות מחברה לחברה, כשביטוח צד ג' יהיה זול יותר מהביטוח המקיף, כיוון שהמקיף הוא הביטוח הנרחב ביותר שניתן לעשות לרכב. הפרשי המחירים של ביטוחי הרשות בין חברה לחברה עשויים להגיע למאות ואף אלפי שקלים, הם לרוב נעים בין 2000 – 4000 שקלים ואף יותר, כך שכדאי לעשות השוואת מחירי ביטוח מקיף לפני שמחליטים באיזו חברה לבטח את הרכב.

מחיר ביטוח לרכב יכול להיות מושפע מגורמים רבים וביניהם מין הנהג, גיל הנהג, ותק רישיון הנהיגה, מספר הנהגים שעתידים לנהוג ברכב, מהם שירותי הדרך שכלולים בביטוח - אם בכלל, אילו נזקים מכסה הביטוח, מה גובה גבול האחריות במקרה של נזק לצד ג', האם יש לנהג תביעות ביטוח מהשנים האחרונות או שלילת רישיון, האם הביטוח כולל קבלת רכב חליפי ובאילו תנאים, מה סוג הרכב, מה שנת הייצור שלו, אילו אמצעי מיגון ובטיחות יש ברכב, מה סכום ההשתתפות העצמית שנקבע, האם יש נהגים צעירים או חדשים שנוהגים ברכב ועוד. כך למשל, ביטול השתתפות עצמית עשוי לייקר את מחיר הביטוח, העדר תביעות עשוי להעניק הנחה במחיר ביטוח רכב וכך גם אמצעים למניעת גניבות כמו אימובילייזר, אזעקה וכד'. בחלק מחברות הביטוח תוכלו ליהנות מהנחות במקרה שבו לא נוסעים בשבת, נוסעים מעט ק"מ בשנה ומצבים נוספים שעשויים להקנות לכם הטבות כאלה ואחרות.