למצוא ביטוח רכב בהתאמה אישית בקליק

ביטוח הרכב הוא מוצר מודולרי שכל נהג ונהגת יכולים לעצב לפי ראות עיניהם כך שישקף בצורה המדויקת ביותר את הצרכים והשימושים שלהם ברכב הפרטי. איך הדבר מתבצע? פשוט, כאשר מתעניינים בביטוח מקיף או ביטוח צד ג', ניתן לשדרג אותם עם כיסויים ותוספות, לעבות ולהעמיק את רשת הביטחון הביטוחית, ולהיערך מראש למגוון רחב יותר של אתגרים בדרכים. ביטוח רכב בהתאמה אישית ניתן לרכוש מבלי לצאת מהבית, עם בסטי. 

ביטוח רכב בהתאמה אישית: כמה מילים על רצף ביטוחי 

לקראת סיום השנה הביטוחית, נהגים רבים מתחילים לתהות לעצמם האם לדבוק בסוג הביטוח שהם מכירים ושירת אותם נאמנה עד כה, או לחפש הצעות שונות לחלוטין (למשל אם עד היום היו רגילים לבטח את הרכב בביטוח צד ג' עולה המחשבה אם לרכוש ביטוח מקיף). מדובר בשאלה של הרגל, של צורך וכמובן - רצף ביטוחי רכב. זה מונח חשוב בתחום הביטוח, המתאר מצב בו נהג מבטח את רכבו שנה אחר שנה באותו כיסוי ביטוחי. במילים אחרות, אם ביטחתם את הרכב שלכם ב-5 שנים האחרונות בביטוח חובה ומקיף, סימן ששמרתם על רצף ביטוחי.  הרצף הביטוחי שלכם, הוא עוד אחד הפרמטרים שעל פיהם אתם נמדדים בחברות הביטוח, בבואכם לרכוש פוליסה חדשה. מסיבה זו, ככל שהוא ארוך יותר ונקי ככל שניתן מתביעות ביטוח, כך הנכונות של חברת הביטוח לבטח אתכם תעלה. חשוב להזכיר כי יש חברות שרואות במעבר בין ביטוח צד ג' למקיף שבירה של הרצף הביטוחי (מה שמקפיץ את מחירי הביטוח), בעוד שאחרות ממשיכות את הרצף של אותו נהג, כפי שהיה קודם.  

ביטוח רכב בהתאמה אישית לכל נהג ורכב

בבסטי תוכלו לרכוש הצעות ביטוח חובה+צד ג' או חובה+מקיף, בהתאם להעדפותיכם ועל בסיס הנתונים האישיים שלכם. רגע לפני שיוצאים לדרך, מומלץ להציץ במילון המושגים של אתר בסטי כדי להבין טוב יותר, איזה סוג ביטוח מחפשים ומה חשוב לכם שהוא יכיל. רק כדי לסבר את האוזן - הביטוח המקיף מספק מעטפת הגנה רחבה מפני שורה של אירועים כגון: נזקי צד ג', תאונה, אסונות טבע וגניבה (למידע נוסף על התמודדות עם גניבת רכב - לחצו כאן). מנגד, ביטוח צד ג' מעניק כיסוי לנזקי צד שלישי שנגרמו כתוצאה משימוש ברכב המבוטח.  היופי באתר בסטי זה שאפשר למצוא ביטוח רכב בהתאמה אישית לכל נהג וכל סוג רכב, בקליק:
  • ביטוח רכב לסטודנטים, נהגים צעירים שלוקחים את הרכב בסופי השבוע לבילויים עם חברים, או במהלכו כדי להגיע למוסד הלימודים.
  • נהגים מנוסים שעומדים לקנות מכונית חדשה, ורוצים להעריך את מחירי הביטוח לדגם בו הם מעוניינים.
  • ביטוח לפי קילומטר לתלמידי תיכון או חיילים שלוקחים את הרכב לעיתים רחוקות.
  • נהגים עם רכבי יוקרה, רכבי אספנות או רכב שני במשפחה

כל הצעות הביטוח הכי משתלמות במקום אחד

לסיום, כל נהג ונהגת יכולים לרכוש ביטוח רכב באונליין. אך הדרך לביטוח רכב אפקטיבי במחיר אטרקטיבי, עוברת בבסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול בישראל שחוסך לכם זמן, מאמץ ולא מעט כסף בטווח הרחוק. עם בסטי תזינו את הפרטים האישיים ופרטי הרכב, תמשיכו לעיון בהצעות ביטוח חובה+מקיף או חובה+צד ג' המבוססות על הנתונים שלכם, תבררו את תוצאות החיפוש עם מגוון מסננים (שחלקם אף מקנים הנחה בביטוח הרכב), תשוו בין 3 הגדולות שלכם בלחיצת, ותסגרו ביטוח רכב בהתאמה אישית תוך 120 שניות.  רוצים ביטוח רכב בהתאמה אישית עוד היום? היכנסו לעמוד השוואת ביטוח רכב ומצאו את הפוליסה הבאה שלכם כאן ועכשיו!