איך לבחור ביטוח רכב ב-4 שלבים פשוטים

תחום הביטוח הוא גדול ומסואב וקל מאוד ללכת לאיבוד בין כל הצעות הביטוח, החוזים והסעיפים הקטנים. כשמועד חידוש הפוליסה מתקרב, עומדות לרשותכם שתי אפשרויות, או לרכוש ביטוח בשיטה הקלאסית (שיחת טלפון עם סוכן או הגעה למשרדי חברת הביטוח), או להשתמש בפלאי הטכנולוגיה ולחפש ביטוח רכב אונליין. יש נהגים שיעדיפו את הגישה המסורתית, בעוד שאחרים יבחרו לחפש את ביטוח הרכב הבא שלהם באינטרנט. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם משתייכים לקבוצה השניה, לכן, ריכזנו עבורכם ארבעה שלבים זריזים וקלילים בעזרתם תגלו איך לבחור ביטוח רכב ביעילות.  

שלב 1: סקר שוק

כשרוצים לדעת איך לבחור ביטוח רכב בצורה הטובה ביותר, ישנם 4 צעדים פשוטים שעושים סדר. הצעד הראשון בדרך לביטוח הרכב הבא שלכם, עובר במחקר קטן, סקר שוק על חברות הביטוח הפעילות כיום, מושגי ביטוח בסיסיים (תוכלו להיעזר במילון מונחי הביטוח שלנו), בדיקת מחיר ביטוח רכב, דילים והצעות שונות שעשויות לעניין אתכם, ופרטים נוספים שתהיו מעוניינים לדעת. באופן הזה, תוכלו לפלס את דרככם בתחום הביטוח ביעילות רבה, ולהתחיל לגבש תמונה ראשונית בנוגע לפוליסה שעשויה לשרת אתכם ואת מכוניתכם בצורה האפקטיבית ביותר.  

איך לבחור ביטוח רכב - שלב 2: תוספות, כיסויים ומשתנים חשובים נוספים

הצעד הבא, שיקרב אתכם עוד קצת אל ביטוח הרכב הבא שלכם, הוא להיכנס לאתר בסטי, להזין פרטים ולהתחיל לעיין בהצעות ביטוח מקיף או צד ג' שנבחרו עבורכם בקפידה על ידי מנוע החיפוש שלנו. כך תוכלו להציץ בפרטי הפוליסות שמעניינות אתכם, להבין אילו כיסויים הן מכילות ואילו כיסויים הייתם מעוניינים לכלול בהן במידה ותחליטו לרכוש אותן.  נוסף על כך, תוכלו לברור את הצעות הביטוח השונות לפי המאפיינים החשובים לכם בביטוח. נניח, השתתפות עצמית, תסמנו באתר את טווח המחירים הרצוי ותחפשו הצעות ביטוח בהתאם. מסנן אחר באתר יציג בפניכם את הפוליסות הזולות ביותר (בהתאם לפרופיל שלכם). עוד פונקציות שיעזרו להבין איך לבחור ביטוח רכב, ויהפכו את שלב החיפושים לפשוט וקל, הם כל אותם מאפיינים שלמעשה מקנים הנחה בביטוח הרכב. למשל: רכב שנוסע מעט, כאשר אתם בוחרים מבין מספר אופציות נתונות את טווח הקילומטרים המשוער שלכם, או מגורים בקיבוץ. כך תוכלו לצלול לעומק הדברים ולהגיע לכל אותן הצעות ביטוח מסקרנות ומפתיעות.   

שלב 3: השוואת ביטוח רכב

כמעט סיימנו, עוד רגע ויש לכם ביטוח רכב בהתאמה אישית, כל שנותר לעשות זה השוואת ביטוח רכב. כשתגיעו לשלב הזה, סביר להניח שיהיו בידיכם 2-3 פוליסות שתתלבטו לגביהן (ואולי יותר). לכן, כשמגיע הרגע לערוך השוואת ביטוח מקיף או השוואת ביטוח רכב צד ג', בסטי עושה את העבודה הקשה בשבילכם, וחוסך לכם זמן יקר וכאבי ראש מיותרים. בסטי ייקח את המושכות וישווה בין הצעות הביטוח שבחרתם בצורה יסודית ומדויקת, בקליק קטן או הינף אצבע על הסמארטפון. בסטי יניח את הצעות הביטוח גב אל גב, ויסמן את הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בין פוליסה אחת לאחרת (כיסויים, גובה השתתפות עצמית, פרמיה, יו ניים איט). כך תגבשו החלטה מושכלת ומהירה ללא כל בעיה, ותהיו מוכנים לשלב הבא ואחרון ברשימה. 

שלב 4: יש לכם ביטוח רכב, תתחדשו!

זה השלב האחרון, כל מה שמפריד ביניכם לביטוח הרכב האידיאלי עבורכם, הוא לחיצת כפתור קטנה ומהירה. אז סמנו את הפוליסה שאתם מעוניינים בה, עברו למסך הרכישה וסיימו את התהליך בהצלחה. עד מהרה סוכן ביטוח מטעם החברה שבחרתם את ההצעה שלה (בין אם זאת הפניקס, כלל או אפילו חברת מגדל), ייצור אתכם קשר כדי לסגור את כל הקצוות. תוך 2 דקות או פחות, יהיה לכם ביטוח רכב חדש מהניילונים, מותאם לדרישות, התנאים והצרכים שלכם. 

איך לבחור ביטוח רכב - לבסטי יש את הפתרון בשבילכם

אם אתם מעוניינים לדעת איך לבחור ביטוח רכב בצורה המהירה והפשוטה ביותר, לבסטי יש את התשובה - מנוע חיפוש חדשני וידידותי שיעזור לכם למצוא הצעות ביטוח שמבוססות באופן ישיר על נתוני הנהג והרכב, תוך שימוש במסננים ופונקציות נוספות לייעול התהליך ואף הוזלת מחירי הביטוח. עם בסטי ניתן ליישם את ארבעת השלבים שהצגנו כאן תוך 2 דקות או פחות, ולצאת עם ביטוח רכב בדיוק בשבילכם, מבלי לצאת מהבית, מבלי להתאמץ. השנה הביטוחית מתקרבת לסופה? היכנסו לעמוד השוואת ביטוח רכב ותמצאו את הפוליסה הבאה שלכם במהירות ובקלות! אולי יעניין אתכם גם: איך עושים ביטוח לרכב | בדיקת מחיר לביטוח רכב