ביטוח רכב ליום אחד

השאלה ''מי יכול לנהוג ברכב'' היא שאלה של מיומנות, אך לפני הכל, זו שאלה של אמון. לכן, נהגים רבים מתייחסים אליה בכובד ראש. יש נהגים שמצרפים לפוליסת ביטוח הרכב שלהם רק את בן/בת הזוג, לעומתם יש נהגים שעושים ביטוח רכב משפחתי, רושמים את שמות הפרטנר/ית והילדים שכבר נוהגים. ולבסוף, יש נהגים, רווקים או צעירים שקנו את הרכב הראשון שלהם, שרושמים את הפוליסה על שמם בלבד. יש שיקולים רבים שנלקחים בחשבון בעת הוספת או השמטת שם מביטוח הרכב.  אך לעיתים נוצרים מצבים שמצריכים צירוף נהג זמני ל-24 שעות: חבר, מכר, קולגה, בן משפחה, שכן שצריכים להלוות מכם את הרכב שלכם. מיותר לציין שלא משתלם לצרף אותם לפוליסה השנתית. אך בדיוק בשביל מקרים כאלה, שוק הביטוח מציע אלטרנטיבה יעילה ופשוטה: ביטוח רכב ליום אחד. כיסוי ביטוחי שתקף ליממה ומעניק מעטפת ביטוחית אפקטיבית ואיכותית.  

מהו ביטוח רכב ליום אחד?

ביטוח רכב ליום אחד הוא ביטוח זמני, המספק כיסוי ביטוחי ל-24 שעות. הוא מיועד לאנשים שצריכים או מעוניינים לנהוג ברכב לפרק זמן קצר, מבלי להתחייב לפוליסה שנתית. חברות הביטוח השונות, כדוגמת הפניקס או כלל מציעות חוזי ביטוח רכב ליום אחד, כל אחת בכפוף למדיניותה ותנאיה. את ביטוחים אלו ניתן לרכוש באופן טלפוני או פרונטלי, במשרדי החברה.  אם אתם רוצים לחסוך זמן ומאמץ, לבדוק כמה שיותר הצעות ביטוח בעת ובעונה אחת, מומלץ לערוך השוואת ביטוח רכב באונליין. אצלנו בבסטי תוכלו להזין את הפרטים האישיים שלכם ואת פרטי הרכב שברשותכם ולמצוא הצעות ביטוח רכב ליום אחד בהתאמה אישית, במחירים משתלמים, בלי לצאת מהבית. 

באילו מצבים ביטוח רכב ליום אחד יכול לסייע?

  1. רכב שאינו בשימוש - כשיש לכם רכב שאתם כבר לא נוהגים בו בכלל, או נוהגים לעיתים רחוקות במיוחד.
  2. בעל הרכב חוזר מטיסה - ביטוח ליום אחד יכול לסייע כאשר בעל הרכב חוזר מחופשה בחוץ לארץ, ורכבו נשאר בבית. כך אחד מבני המשפחה הכשירים לנהוג יוכלו לנסוע לאסוף אותו ללא חשש מעבירה על החוק.
  3. הגעה ללימודים - הבן הסטודנט שלכם עושה תואר מחוץ לעיר ובדרך כלל מתנייד באוטובוסים? עם ביטוח יומי הרכב יכול לשמש אותו מדי פעם כאשר יזדקק לו.
  4. אורח מחו''ל - כאשר בן משפחה או חבר קרוב מגיע לבקר, הוא יוכל לקחת את הרכב לטיול ברחבי הארץ.
  5. ילדים שכבר לא גרים בבית - שמידי פעם יכולים להיעזר ברכב שלכם כדי לנסוע למחוז חפצם כך שהם יחסכו זמן ומאמץ הכרוך בשימוש בתחבורה ציבורית.
  6. חיילים בבית - כאשר הבן שלכם משרת רחוק וצריך לצאת הביתה לסוף השבוע, ובדרך כלל נעזר בכמה אוטובוסים לכיוון אחד לשם הגעה הביתה, יכול להשתמש ברכב כדי להגיע בבטחה ויעילות.
  7. מעבר דירה - זוגות צעירים או חברים שעומדים בפני מעבר דירה, מחזיקים ברישיון נהיגה ואין להם עדיין רכב משלהם, רשאים לעשות ביטוח רכב ליום אחד, לרכב של ההורים או חבר קרוב כדי להקל במעבר. כך הם יוכלו להשתמש ברכב לפעולות כגון: הובלת רהיטים, מזוודות ותיקים, ביצוע קניות נחוצות וכן הלאה. 
  8. השכרת רכב - משכירים רכב לנסיעות מזדמנות בתוך העיר (לעבודה, אוניברסיטה, סידורים, ביקור קרובים) או לטיול קטן בחיק הטבע? סוגרים ביטוח רכב ליום אחד ודואגים להיות מכוסים מכל הכיוונים. 
  9. נסיעת עבודה –  לפעמים במסגרת העבודה יוצאים לנסיעת עסקים ולוקחים את הרכב של קולגה או מנהל לצורך השלמת המשימה. גם במקרה זה, ניתן לרכוש ביטוח רכב ליום אחד כדי לנהוג בבטחה, ולוודא שאתם ערוכים ומוכנים למגוון תרחישים בדרכים.

ביטוח יומי - במה זה תלוי?

עלות ביטוח יומי לרכב, בדומה לביטוחי רכב לטווח ארוך, מושפע מפרופיל הנהג אותו מבקשים להוסיף באופן זמני לפוליסה: מהו עברו התעבורתי של הנהג? עברו הביטוחי? האם מדובר בנהג ותיק, צעיר, או חדש (שחוסר הניסיון היחסי שלו על הכביש, עשוי לייקר את העסק)? מרכיב נוסף שמשחק תפקיד הוא תכליתו של הרכב: האם מדובר ברכב עבודה או רכב משפחתי?

כמה עולה ביטוח רכב ליום אחד?

עולם הפוליסה הוא מורכב, לכן יש צורך שדברים יתנהלו בשקיפות מלאה - המומחיות שלנו בבסטי. אנחנו לא רק מספקים מידע חיוני ועשיר על ביטוחים, אלא שאנו מנגישים לכם אותו בשפה פשוטה, חדה וברורה שלא משתמעת לשתי פנים, כמו כן אנו מציגים מאגר עצום, אמין ואותנטי של ביטוחים שאתם יכולים לסייר בו בחופשיות: לבדוק, לחקור, להשוות מחירי ביטוח רכב שונים ומגוונים, ולגלות את הפוליסה המיועדת. זו שתתאים לכם כמו כפפה, בצורה המדויקת ביותר לצרכים והשימושים שלכם.

אופן רכישת ביטוח רכב

ביטוח רכב ליום אחד ניתן לרכוש עצמאית דרך בסטי מכיוון שלפני הרכישה, מומלץ לבצע השוואת מחירים על מנת לברר מהן ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח יומי, גם לנהגים חדשים, ולקבל עשרות הצעות מחברות וסוכני הביטוח.

יתרונות ביטוח רכב ליום אחד

אז אחרי שהבנו מהו ביטוח רכב ליום אחד, לאילו מצבים הוא מתאים וכיצד הוא מתומחר, הגיע הרגע לדבר על יתרונותיו השונים:
  1. מותאם לצרכים שלכם - בדומה לפוליסה השנתית שכולנו מכירים, גם במסגרת ביטוח רכב ליום אחד ניתן לבחור את היקף הכיסוי הרצוי, ביטוח צד ג' או מקיף לרכב שלכם. אצלנו בבסטי תקיפו את רוב שוק הביטוח בקליק קטן ומהיר, תגלו את הצעות הביטוח המשתלמות ביותר בשוק, תמצאו פוליסות מעניינות ומפתיעות שמגיעות בילד אין עם כל הכיסויים והתוספות שאתם צריכים, כדי להבטיח נסיעה שלווה ובטוחה. 
  2. פתרון מעולה לנהג חדש או צעיר - זה לא סוד שביטוח רכב לנהג צעיר או חדש הוא יקר יותר מביטוח לנהג ותיק ומנוסה יותר (על הסיבות לכך תוכלו לקרוא בהרחבה כאן). ביטוח רכב ליום אחד הוא עוד פתרון לחיסכון בעלויות הביטוח לנהג חדש וצעיר. פוליסה זו מתאימה במיוחד לחיילים או סטודנטים שמגיעים הביתה פעם בשבוע-שבועיים ורוצים לקחת את הרכב לשישי בערב עם חברים או טיול בחיק הטבע בשבת שמשית וחמימה. כך הם יכולים לתרגל קצת את הנהיגה וההורים יכולים לנשום לרווחה, בידיעה שהילדים מכוסים כשהם בדרכים. 
  3. כיסוי זמני - את פוליסת ביטוח הרכב הקלאסית מחדשים מדי שנה. המשמעות היא שאם יש כיסויים שלא כללתם בפוליסה שלכם, או מסלול שלא בחרתם עקב אילוצים אלו ואחרים, תצטרכו להמתין 365 ימים עד שתוכלו להתחיל לבנות את הפוליסה שלכם מחדש. בהשוואה לכך, ביטוח רכב ליום אחד תקף ל-24 שעות בלבד. אז אם עולים בכם רעיונות איך לשדרג את הפוליסה הבאה שלכם, תוכלו להתחיל לממש אותם כבר ביום למחרת. 

ביטוח זמני - מה השורה התחתונה?

ביטוח רכב יומי הוא אופציה שחשוב להכיר, הוא נכנס לתוקף בתאריך שהגדרתם בחצות ודקה, עד ליום למחרת ב-23:59. עלותו תלויה במאפייני הנהג שאתם מבקשים לצרף זמנית לביטוח, וכמו גם בתכלית של הרכב שלכם. הוא מתאים במיוחד לכל אותם רגעים קטנים בהם אדם אחר זקוק לרכב שלכם. אך טרם הרכישה, מומלץ לבדוק האם הוא משתלם לכם מבחינה כלכלית. במידה והחלטתם לעשות את הצעד, אנחנו בבסטי פה כדי לחשוף אתכם למגוון האפשרויות במחירים המשתלמים ביותר, כדי שתבחרו את הביטוח הנכון לכם. מאמרים נוספים שכדאי לקרוא: ביטוח לרכב מסחרי | ביטוח רכב דרך האינטרנט