ביטוח רכב חדש? כך משווים מחירים

קניתם רכב חדש ועכשיו עליכם לבטח אותו. אז איך תוכלו לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב ולקבל את התוצאות המקיפות ביותר ואלה שיתאימו בדיוק למחיר הרצוי ולצרכים שלכם? אם כן, ישנן מספר אפשרויות שעומדות בפניכם וביכולתכם לבחור את המתאימה ביותר עבורכם. אפשרות ראשונה היא לעשות סקר שוק בין סוכני ביטוח וחברות ביטוח, להתקשר לחברות ביטוח שונות שקיבלתם עליהן המלצות, לדבר עם נציגי שירות או סוכני ביטוח ולקבל הצעת מחיר שמתאימה לנתונים שלכם ושל הרכב שלכם. החיסרון העיקרי בדרך זו, הוא הזמן היקר שתיאלצו לבלות בשיחות טלפון מול חברות שונות על מנת לעשות השוואה מקיפה ומספקת. בנוסף, לנציגים של חברת ביטוח רכב ספציפית יש אינטרס להשיג אתכם כלקוחות ואולי אף לקבל עמלה על כל לקוח חדש שהם מביאים, כך שלא תמיד תדעו האם ישנם אינטרסים חבויים מתחת למידע שנותנים לכם על החברה וככל הנראה המידע שתקבלו מכל חברה יהיה מוטה לטובתה.

אפשרות שנייה, יעילה ונוחה יותר, היא לעשות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת שקיימת בימינו ולעשות השוואת ביטוח רכב באינטרנט. כך לא תצטרכו לחזור שוב ושוב על פרטיכם מול כל חברה ולהעביר יום שלם בשיחות טלפון. באתר בסטי תוכלו לבצע השוואה זו וליהנות מתוצאות ניטרליות, ענייניות, שקופות וללא נטייה להעדיף חברת ביטוח אחת על פני השנייה, וזאת על ידי מילוי הפרטים שלכם ושל הרכב פעם אחת בלבד. 

איך לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב עם בסטי?

המערכת החכמה של האתר אוספת מרחבי הרשת את המידע העדכני על חברות הביטוח הגדולות בשוק, מוסיפה את המידע והנתונים שאתם מספקים לה עליכם ועל הרכב אותו תרצו לבטח, ומציגה לכם בצורה קלה, מהירה ואמינה תוצאות אובייקטיביות ונקיות מאינטרסים של ביטוחי הרכב הזולים ביותר והמשתלמים ביותר עבורכם. בנוסף, ניתן לשנות את נתוני החיפוש בזמן אמת ולבחון את ההבדלים בין הפוליסות השונות המוצעות בשוק הביטוח ולראות את השינויים במחירים בהתאם להרחבות, תוספות ושינויים אחרים. 

באתר בסטי ניתן לעשות השוואת ביטוח חובה וביטוח צד ג' או השוואה של ביטוח חובה וביטוח מקיף. אם אתם לא בטוחים איזה ביטוח כדאי לכם לעשות, תוכלו לקרוא באתר מידע מקיף על כל אחד מהביטוחים האפשריים, החל מביטוח חובה אותו אתם מחויבים לעשות על פי חוק ועד ביטוחי הרשות אותם ניתן ואף מומלץ להוסיף, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. לפני שאתם בוחרים ביטוח, מומלץ לקרוא קצת על האפשרויות העומדות בפניכם, להבין מה מכסה כל ביטוח ומה עשוי להוזיל או לייקר לכם את עלות ביטוח הרכב.

כך למשל, אם אתם גרים באזור שיש בו הרבה גניבות של רכבים או אם יש לכם רכב שנחשב לגניב, מומלץ מאוד לעשות ביטוח מקיף לרכב, היחיד מבין הביטוחים שמכסה מקרה של גניבה, אחרת במקרה של גניבת הרכב לא תוכלו לקבל שום פיצוי כספי ותיאלצו לרכוש רכב חדש במחיר מלא מכיסכם. כמו כן, ישנן חברות ביטוח שמאפשרות להרחיב את הנזקים הכלולים בביטוח ולהוסיף גם אפשרות לפיצוי במקרים של נזקי פיגוע או מלחמה. דבר נוסף שחשוב לדעת, הוא שגובה ההשתתפות העצמית משפיע על מחיר הביטוח, אמצעי בטיחות ומיגון יכולים להוזיל את מחיר הפוליסה, וכך גם נהג זהיר ללא תביעות וללא שלילת רישיון.

ממה מושפעים מחירי ביטוח רכב?

המחיר הסופי של הביטוח מושפע מגורמים שונים ורבים, חלקם ניתנים לשינוי וחלקם לא. אחרי שעשיתם השוואת מחירים בין הביטוחים השונים ומצאתם אפשרויות שמתאימות לכם, מומלץ לקרוא במירב תשומת הלב את פוליסת הביטוח רגע לפני שאתם משלמים, חותמים וסוגרים את העסקה, לשים לב לאותיות הקטנות ולבדוק אם יש דברים שתרצו להוסיף או לשנות.

מאמרים נוספים באותו נושא: ביטוח רכב online | ביטוח מכונית | סימולטור ביטוח רכב