מה קורה אם פורצת מלחמה בזמן שאני בחו''ל?

מלחמות הן אירועים מורכבים בעלי השפעה עמוקה ורחבה על החיים במדינה בה מתרחשים וגם על האזורים הסמוכים לה. הן מסבות נזק רב לתשתיות, גורמות לאובדן בלתי נתפס של חיי אדם, יוצרות אי ודאות, זורעות פחד ומנחיתות מכה קשה על הכלכלה המקומית. מעבר לעלויות העצומות של הצבא, ציוד הלחימה ושיקום הנזקים, היא מובילה לאינפלציה, ופוגעת בענפים רבים במשק, בניהם מסחר ותיירות. ברגע שפורצת מלחמה ביעד מסוים בעולם, חברות ביטוח רבות בדרך כלל מורידות אותו מרשימת היעדים שהן מכסות. אחרות מקפיצות את מחירי ביטוח נסיעות לחו''ל לאותו יעד באופן משמעותי, כך שמטיילים רבים חושבים פעמיים אם לטוס לשם בכלל. אבל מה קורה כשפורצת מלחמה במהלך חופשה בחו''ל, האם הביטוח מכסה אתכם? בסטי מספקים לכם תשובות.

האם ביטוח נסיעות לחו''ל מכסה מצבי מלחמה ואירועי טרור?

התשובה, ובכן, מורכבת. אם תסתכלו בפוליסות של חברות כמו הראל, כלל או הפניקס תראו בפרק של סייגים וחריגים כלליים סעיף שמדבר על מלחמות, אירועי טרור והפיכות צבאיות, בפרט השתתפות פעילה של המבוטח באירועים מסוג זה או מבוטח שנקלע לסיטואציה בעודו משרת בצה''ל או גוף ביטחון אחר. 

סייגים וחריגים הם שורה של מקרים בהם חברת הביטוח לא מעניקה פיצויים למבוטח, מעין קו אדום, חציית גבול. חברת הביטוח לא לוקחת אחריות בשל הסיכון הגבוה. לא רק לחייו של המבוטח, אלא להחתמת שמה, הפגיעה שצעד זה עלול להסב למוניטין והאמינות שלה.

כיסוי קיצור או ביטול טיסה

חשוב לנו להבהיר שהחלק הקודם בכתבה מדבר על מקרים חריגים, נדירים מאוד. כי בואו נודה בזה, רוב האנשים לא מחפשים ''אקשן'' בטיול שלהם, לא מהסוג הזה בכל אופן. אם חס וחלילה תיקלעו למלחמה או מהומה במהלך החופשה, רוב הסיכויים שהאינסטינקט הראשוני שלכם יהיה לברוח משם, וכמה שיותר מהר. אל דאגה, לחברות הביטוח יש פתרון שיכול לעזור לכם בעת צרה - כיסוי קיצור או ביטול טיסה

קיצור או ביטול טיסה הוא כיסוי בתשלום שניתן לצרף לפוליסת הנסיעות הבסיסית ולקבל החזר על חופשה שנקטעה בטרם עת. חופשה שהסתיימה לפני תקופת הביטוח שהוגדרה מראש. נוסח הכיסוי עשוי להשתנות מעט מחברת ביטוח אחת לאחרת עקב שינויי מדיניות, אבל ברוב המקרים הכיסוי מעניק החזר כספי על טיסה שהתקצרה מכל מיני סיבות. ביניהן: מקרה חירום רפואי, מגפה, אסון טבע, וכמובן, משבר ביטחוני במדינת היעד.

מוצאים פוליסות ביטוח נסיעות לחו''ל עם כל הכיסויים, במחירים הכי נוחים

יש יעדים שהם, איך לומר בעדינות, קצת יותר נפיצים מאחרים. עדיין הם מככבים בראש הרשימות של מטיילים רבים. זה יכול להיות בגלל הנופים, האווירה, התרבות או אפילו הקולינריה המקומית המיוחדת. אם אתם מתכננים טיסה ליעד קסום אך נפיץ ורוצים לוודא שאתם מכוסים מכל הכיוונים, ערוכים ומוכנים לכל התרחישים האפשריים - בבסטי תמצאו את כל מה שאתם צריכים.

מחפשים הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל על פי שם היעד, משך השהות בו והמשתתפים האחרים בטיול במידה ויש. בקליק קטן נפתח בפניכם עולם שלם של פוליסות שתואמות את הנתונים שלכם. את הצעות הביטוח אתם חופשיים לקרוא בעיון ולסנן על פי כיסויים שלא תרצו לוותר עליהם. אחד הכיסויים שמכניסים פנימה בלי לחשוב פעמיים במקרה זה, הוא כיסוי קיצור או ביטול טיסה. הכיסוי שיעניק לכם החזרים במקרה של מלחמה, מהומה, ומקרי חירום רבים נוספים. צ'יק-צ'ק משווים בין הצעות ביטוח שמעניינות אתכם. את האחת שבוחרים עורכים ומדייקים עד שנהיים מרוצים. 2 דקות וסיימתם. 

מחפשים ביטוח נסיעות לחו''ל עם מקסימום כיסוי ומינימום מחיר? היכנסו לעמוד ביטוח נסיעות לחו''ל, תשוו, תבדקו ותצאו עם הפוליסה שאתם הכי רוצים וצריכים!