האם כדאי לי לעשות ביטוח נסיעות לחו''ל דרך סוכן?

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא חלק בלתי נפרד מהטיסה שלכם. כשם שבוחרים בגדים לטיול, רשימת אתרים לבקר בהם ביעד או אפילו נשנושים לשים בתיק שלוקחים למטוס, צריך להשקיע מחשבה גם בביטוח שלכם. עכשיו נשאלת השאלה הגדולה, מה הדרך הטובה ביותר להבטיח שרוכשים את ההצעה המשתלמת והמקיפה ביותר? האם כדאי להתייעץ עם סוכן נסיעות או סוכן ביטוח טרם הרכישה, או למצוא הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל באופן עצמאי? בסטי עוזרים לכם להחליט.

לסגור ביטוח נסיעות לחו''ל דרך סוכן נסיעות או סוכן ביטוח

סוכן הנסיעות יעזור לכם לסגור את הפרטים החשובים לחופשה שלכם, ויזה, מלון, נופשונים, רכב שכור וכן גם את ביטוח הנסיעות לחו''ל. הסוכן עובד בדרך כלל עם חברת ביטוח אחת ומקבל עמלה על הפניית נוסעים לאותה חברה לסגור את הביטוח שלהם דרכה. לעומת זאת, סוכן ביטוח עצמאי עובד עם כמה חברות במקביל ומספק לכם הצעות ממספר חברות שונות. 

סוכן הביטוח וסוכן הנסיעות ילוו אתכם מ-א' ועד ת' בתהליך, יעברו אתכם על הפוליסה, יסבירו לכם על הסעיפים והכיסויים השונים בפירוט רב. תוכלו לשאול את כל השאלות, להציף את כל ההתלבטויות והתהיות ולקבל מענה ישיר, אדיב ומקצועי. מה גם, סוכנים יודעים היטב כיצד להתאים פוליסות לפי יעד (טיסה לדרום אמריקה, אי טרופי או מדינה בדרום מזרח אסיה) ומאפיינים ייחודיים של המבוטח: הריון, קשיש, הורה עם ילדים קטנים. יש סוכנים שתוכלו לדבר איתם גם לאורך שהותכם בחו''ל, באמצע הלילה או בסופי שבוע, במקרה שתצטרכו להפעיל את הביטוח. 

לסגור ביטוח נסיעות לחו''ל באופן עצמאי

סוכן נסיעות וסוכן הביטוח הם אנשי מקצוע מיומנים, שמבינים את התחום על בוריו, יכולים לספק מענה מיטבי לכל דבר ועניין. אך בסופו של דבר, ההיצע שלהם די מצומצם, מוגבל לחברה ספציפית שעובדים מולה או מספר חברות. אז כן יכול להיות שתעברו על 2-3 פוליסות, שזה לא מעט, אבל באונליין תגלו הרבה יותר, במחירים תחרותיים, במהירות ותהנו מהאופציה להתאים את הממשק הדיגיטלי לצרכים שלכם. 

אתרי השוואות ביטוחים מאפשרים לכל אחד ואחת לחפש הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל בהתאם לצרכי הטיסה שלהם. השאלון הטלפוני עם הסוכן שבו מציינים את שם היעד, משך החופשה ומי המשתתפים, הופך לפעולה אוטומטית שלוקחת 2-3 שניות ובסופה עוברים לפוליסות. אתר בסטי ספציפית, מתממשק לרוב חברות הביטוח בשוק המקומי כך שתסרקו כמעט את כולו בקליק. 

תעברו על הצעות ביטוח ממיטב החברות והסוכנויות. עוד יתרון משמעותי, הגדרת הצרכים הביטוחיים בזמן אמת. כאן תוכלו לסמן את הכיסויים שאתם רוצים לכלול בפוליסה שלכם (כבודה, מחשב נייד, ספורט אתגרי) ולחפש הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל, המכילות אותם במיוחד, ולהתמקד רק במה שאתם באמת רוצים וצריכים לטיסה שלכם.    

לא משנה איזו גישה בוחרים, תמיד כדאי להשוות בין ביטוחים

יש מטיילים שמעדיפים לסגור הצעת ביטוח נסיעות לחו''ל דרך סוכן ויש מטיילים שיעדיפו להיכנס לאונליין ולדאוג לכל הפרטים בעצמם. אין שיטה אחת נכונה או טובה יותר מהאחרת. הכל תלוי בסופו של דבר בהעדפה אישית של כל אדם. כך או כך, תמיד מומלץ לקרוא את המפה, לראות את התמונה הגדולה: לערוך השוואה קצרה ופשוטה בין הצעות ביטוח רלוונטיות לטיסה שלכם. 

אצלנו תוכלו לעבור על הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל בהתאמה אישית מסודרות מהזולה ליקרה, למקם את עצמכם על טווח מחירים שתואם את הגדרת התקציב שלכם, ולראות מה הייחודיות של כל חברת ביטוח שאנו מספקים פוליסות מטעמה. בקליק קטן על העכבר בסטי ישווה עבורכם הצעות נבחרות ויראה לכם שחור על גבי לבן את הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול. גם אחרי שתחליטו על פוליסה מסוימת, תוכלו לערוך אותה במסך נפרד. להוסיף או להסיר כיסויים, לקרוא שוב את התנאים, לקחת את כל הזמן שאתם צריכים, ולעצב אותה עד שתהיו מרוצים.  

מתכננים חופשת חורף קסומה? ערכו השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל זריזה ותמצאו את הפוליסה המשתלמת ביותר לטיסה!