כיסוי ביטול טיסה בשל צו 8

במחלמת חרבות ברזל, כ-300,000 אנשי מילואים קיבלו צו 8 בדואר ולקחו חלק בגיוס המילואים הגדול ביותר שנראה בתולדות מדינת ישראל. מאות אלפים נאלצו לשים את החיים על ''הולד''. העבודה, הלימודים, חתונות ואירועים וגם הטיסות שתכננו לעתיד הקרוב, הכל נדחק הצידה לטובת הגנה על המדינה. מה עושים חיילי מילואים שנאלצו לבטל את הטיסה ברגע האחרון או להקדים את החזרה לארץ בעקבות קבלת צו 8? האם הם זכאים לפיצויים מחברת הביטוח? בסטי עם כל הפרטים. 

רוכשים כיסוי קיצור או ביטול טיסה כמה שיותר מראש

במציאות נזילה כמו שלנו כאן בישראל, קשה מאוד לתכנן תוכניות ארוכות טווח. אין לדעת מה יעלה בגורל החופשה שלכם, גם אם תכננתם אותה חודשים רבים קדימה ודאגתם לסגור את כל הפרטים מראש. לכן, חשוב לכלול בביטוח נסיעות לחו''ל כיסוי המספק מענה למקרה שהטיסה לא יוצאת לפועל כמתוכנן. כי אם יש ספק, ולו הקטן ביותר, אז אין ספק. אנו מדברים כמובן על הרחבה לביטול או קיצור טיסה. 

הרחבה זו ניתן לצרף לרובד ביטוח נסיעות לחו''ל הבסיסי בתמורה לתשלום נוסף, ולקבל החזרים על הוצאות כמו לינה, כרטיסי טיסה, רכב שכור ואלמנטים נוספים עליהם שילמתם מראש לקראת הטיסה שלכם. בכל פוליסה מפורטים המקרים בגינם יינתן פיצוי: אשפוז או מוות של בן משפחה קרוב, מתיחות ביטחונית במדינת היעד, מקרה חירום רפואי בחו''ל. 

כיסוי קיצור או ביטול טיסה לחיילי מילואים 

אחד הסעיפים שמכסה הרחבת קיצור או ביטול טיסה, היא כמובן גיוס חירום חירום למילואים. ייתכנו שינויים בתנאים, תקרת הפיצויים והנוסחים המדויקים בין חברות הביטוח שתבדקו אונליין. פוליסות רבות מתייחסות לגיוס המבוטח בלבד, אחרות כוללות תחת סעיף זה גם גיוס מילואים של בן משפחה גרעינית של המבוטח.

חלון הזמן לקבלת פיצויים גם הוא משתנה בין חברות הביטוח, בכפוף לשיקולי מדיניות. חברות ביטוח כמו מנורה מבטחים למשל, מעניקות פיצוי על צו מילואים שהגיע 10 ימים לפני מועד הטיסה המתוכנן. לעומת זאת, חברות כמו מגדל או הפניקס, מפצות על צו 8 או 9 שהגיע בדואר שבוע לפני תאריך הטיסה. קיצור או ביטול טיסה לחיילי מילואים מכסה הוצאות ששולמו מראש ולא ניתן להשיב, כגון: כרטיס נסיעה, לינה, כרטיס נסיעה ברכב ציבורי ועוד.  

גם חברות התעופה מתעדפות מילואימניקים

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, חברות תעופה זרות רבות ביטלו טיסות נכנסות ויוצאות למדינה, מה שגרם לנוסעים רבים להיתקע בחו''ל ללא אפשרות לשוב ארצה והותיר אחרים ללא אפשרות לטוס לחופשה שלהם. בתגובה לכך, חברות התעופה הישראליות עושות את מיטב המאמצים לסייע לישראלים שמבקשים לצאת מהארץ או לשוב אליה. הן מפעילות טיסות חילוץ מלרנקה, סלוניקי ויעדים נוספים בעולם, תוך מתן עדיפות לנוסעים השבים ארצה בעקבות גיוס מילואים. 

ביטוח נסיעות לחו''ל משתלם בלחיצת כפתור קטנה

בתקופה האחרונה, אנשים רבים ביטלו את הטיסות לחו''ל או שבו מהטיול מוקדם מהצפוי כדי להתגייס למילואים ולתרום את חלקם בחזיתות השונות במלחמה. איך מוודאים שמקבלים פיצויים על טיסה שבוטלה בעקבות גיוס מילואים? דואגים לכיסוי קיצור או ביטול טיסה. כיסוי שיגבה אתכם במקרה שקיבלתם צו 8 או 9 בימים שקדמו לתאריך הטיסה שלכם (המספר המדויק כאמור משתנה בין חברות הביטוח, אך לרוב עומד על 7 או 10 ימים). 

כאן בבסטי תוכלו לחפש הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל בהתאמה אישית עם כיסוי קיצור או ביטול טיסה, במחירים המשתלמים ביותר. במהירות. כמה קליקים קטנים על העכבר יובילו אתכם להצעות ביטוח ממיטב החברות בשוק המקומי. אותן תוכלו לסנן על פי כיסוי קיצור או ביטול טיסה וכיסויים נוספים שאתם יודעים שתצטרכו, כמו כבודה או מחשב נייד, ולהגיע להצעות מעניינות ומפתיעות ברמת הכיסוי, התנאים והמחיר כמובן. 

בוחרים טופ 3 מבין הרשימה, בסטי משווה אותן בשבילכם בשניה. בוחרים את ההצעה האידיאלית ועורכים אותה במסך נפרד עד שאתם מרוצים. 2 דקות ויוצאים עם הצעת ביטוח נסיעות לחו''ל מדויקת לצרכים שלכם, הצעה שתשמש לרשת ביטחון מעבר לים ותגבה אתכם במקרה שיהיו שינויים בלתי צפויים בתוכניות.  

טסים לחו''ל למרות המצב? ערכו השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל קטנה ותמצאו את הפוליסה הבאה שלכם - כבר עכשיו!