חיסכון, זמינות, התאמה אישית – השילוש הקדוש של ביטוח רכב דרך האינטרנט

האינטרנט פרץ לחיינו בשנות ה-90 ושינה אותם מהקצה לקצה. כעת אנו יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות יומיומיות, טרחניות, בלחיצת כפתור קטנה ומהירה. החל מהעברת כספים, הזמנת תורים לדואר וקופת החולים ועד לרכישת מגוון רחב של מוצרים, ביניהם, ביטוח הרכב שלכם. המהפכה הדיגיטלית בעולם הביטוח התחילה עם בסטי, אתר השוואות הביטוחים הראשון שכיום הוא הגדול ביותר בישראל. עם בסטי ניתן לרכוש ביטוח רכב משתלם ונוח תוך 2 דקות. ביטוח רכב דרך האינטרנט זו הדרך לבטח את המכונית הפרטית ב-2023, מדוע? 3 סיבות טובות שיעודדו אתכם לאמץ את השיטה.

יתרון ראשון לביטוח רכב דרך האינטרנט: חיסכון בזמן וכסף

לפני הכל, ביטוח רכב דרך האינטרנט פותר אתכם מללכת למשרדי סוכנות הביטוח, להרים טלפון לסוכן ובכלל לבצע כל פעולה שצריכה מכם להתאמץ. באתר בסטי אתם עוברים על מרבית חברות הביטוח בישראל, בלחיצת כפתור ומעיינים בהצעות ביטוח באופן חופשי. נקודה מעניינת נוספת, כשאתם מחפשים הצעות ביטוח באינטרנט, אתם חוסכים גם לא מעט כסף בטווח הרחוק, מכיוון שאת ההצעות אתם רוכשים באופן עצמאי ללא תיווך של סוכן, שבדרך כלל מקבל עמלה על כל רכישה ובאופן טבעי מייקר לכם את הפרמיה.  

יתרון מס' 2 לביטוח רכב דרך האינטרנט: זמינות 24/7

היתרון השני שניתן למנות כשמדברים על רכישת ביטוח רכב דרך האינטרנט הוא זמינות מלאה. כשאתם עורכים השוואת ביטוחים בדיגיטל, אתם לא כפופים ללוח זמנים מסוים, לא תלויים בחלון זמן ספציפי שבו השירות זמין לכם, אלא שאתם יכולים לרכוש ביטוח רכב בכל שעה, בכל עונה, 24/7, בתנאים שלכם. כך שגם אם לצורך העניין, מתחשק לכם לבדוק הצעות ביטוח לרכב שלכם ב-2 בלילה, אתם יכולים לעשות זאת בקלות. באופן הזה, החיים ממשיכים במסלולם הרגיל ואתם רוכשים ביטוח רכב להונדה שלכם (או כל רכב אחר אותו מעוניינים לבטח), בדרך שלכם. 

יתרון שלישי: התאמה מדויקת לנתוני הנהג והרכב

ולבסוף, כשעורכים השוואת ביטוח רכב אונליין, עוברים בין הצעות ביטוח מותאמות לנתונים שלכם ושל כלי הרכב שלכם. כך למעשה, הכדור בידיים שלכם ואתם מכתיבים את החוקים. כדי לשדרג את חווית השימוש בפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית, עומדים לרשותכם שורה של מסננים שדרכם תוכלו להגדיר את הצרכים והציפיות שלכם מביטוח הרכב אותו תהיו מעוניינים לרכוש, בסיום שנה ביטוחית נתונה. תוכלו לערוך סלקציה בין הצעות ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף לרכב על בסיס גובה השתתפות עצמית, הצעות הביטוח הפופולריות ביותר על פי דירוג הגולשים, הפוליסות הזולות ביותר וכן הלאה. אם יש לכם רכב שני במשפחה, או רכב שנוסע מעט אתם יכולים לציין זאת במקום המתאים ולהגיע לכל אותן הצעות ביטוח זולות ומעניינות יותר. כשמוצאים כמה הצעות ביטוח פוטנציאליות, מקליקים, משווים ורוכשים.   

ביטוח רכב דרך האינטרנט - 2 דקות ויש לכם ביטוח

לסיכום, הדרך למציאת ביטוח רכב במאה ה-21 עוברת בראש ובראשונה, באינטרנט, באתרי השוואות הביטוחים. ביטוח רכב דרך האינטרנט מספק לכם חופש פעולה מלא (בתנאים שלכם, בזמן שנוח לכם ובכל מקום שמתאים לכם), ופותח לכם את הדלת להיצע רחב של הצעות ביטוח בהתאמה אישית, מותאמות לפרופיל הנהג והרכב. בבסטי בפרט, תכסו את רוב שוק הביטוח בלחיצת כפתור, בלחיצה אחת נוספת תבחרו הצעות ביטוח בפינצטה ולבסוף תערכו השוואת מחירים זריזה ופשוטה. סך הכל יעברו 2 דקות מהרגע שתמלאו את הפרטים עד לרגע שתסגרו הצעת ביטוח שמתאימה לכם כמו כפפה.  מעוניינים לרכוש ביטוח רכב דרך האינטרנט באופן בטוח, מהיר ופשוט? היכנסו לכאן ותהנו מהחוויה השלמה!