5 דברים שצריך לבדוק בהשוואת ביטוח נסיעות לחו''ל

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא הכיסוי הרפואי שמגן עליכם בכל טיסה. ניתן לרכוש פוליסה אונליין וכן דרך סוכן ביטוח או סוכן הנסיעות שלכם, וליהנות מכיסוי בהתאמה אישית למאפייני הטיסה שלכם. בעודכם מגששים, מרחרחים, תרים אחר ביטוח נסיעות לחו''ל הבא שלכם, ככל הנראה תיתקלו במספר פוליסות שתצטרכו להכריע ביניהן. יש כמה דברים שצריך לבדוק לפני שמבצעים רכישה. בסטי עם 5 פרטים קטנים שמשחקים תפקיד גדול בקבלת ההחלטה.

1. מדינת היעד 

 הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא היעד אליו טסים. לכל מקום בעולם יש צרכים וסיכונים ייחודיים. כך למשל, ביטוח נסיעות לסיני יהיה שונה מאוד מביטוח נסיעות לארצות הברית עקב משתנים כמו המרחק, עלויות הטיפולים הרפואיים, הרכב האוכלוסייה, תנאי השטח (הררי, מישור, אי בלב ים), מזג האוויר האופייני למקום וכן הלאה. 

2. משך השהות בחו''ל 

 ביטוח נסיעות לחו''ל כאמור נכנס לתוקף מיום הטיסה ליעד ומסתיים ביום הנחיתה חזרה בארץ. יש הבדל עלויות בין פוליסה שנמשכת 3 ימים לפוליסה של שבוע, שבועיים וכן הלאה. מדובר בשיקול כלכלי שלא כדאי להקל בו ראש. לכן, כבר בשלב רכישת כרטיסי הטיסה כדאי לכם להתחיל לחשוב על סוג הפוליסה שתצטרכו, בכפוף לזמני הטיסות שקבעתם. למשל, יש טיסות ליעדים רבים בעולם, שיוצאות בצהריים וטיסות לישראל שיוצאות מוקדם בבוקר כך שתצטרכו לחשוב היטב לכמה זמן להפעיל את הפוליסה. 

3. גובה הכיסוי הביטוחי 

בבואכם לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו''ל, רצוי להגיע כבר עם תקציב מוגדר מראש, כולל חריגות שאתם מוכנים לבצע והתנאים לחריגות אלו (נניח, כיסוי מסוים שלא תרצו לוותר עליו כמו כבודה או טלפון נייד). כאן בבסטי הצעות הביטוח שתמצאו יהיו מדורגות מהיקרה לזולה ביותר. כך למעשה, תוכלו לבחור את טווח המחירים הרצוי ולעיין בפוליסות שלפניכם בחופשיות ולהבין בדיוק מה הן מציעות והאם זה מתאים.  

4. האירועים המכוסים בפוליסה הבסיסית 

 פוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל ברובד הבסיסי מכסה אירועים רפואיים ומקרי חירום שונים שיכולים לקרות במדינת היעד. רוב הפוליסות שתמצאו יעניקו כיסוי להוצאות רפואיות בעת אשפוז בחו''ל, פינוי יבשתי, הטסה רפואית לישראל ועוד. עם זאת ייתכנו הבדלי נוסח בין הפוליסות השונות בהתאם למדיניות חברת הביטוח, והשיקולים הספציפיים שלה. 

למשל בפוליסות רבות יש התייחסות לכיסוי טיפול שיניים חירום בחו''ל, אולם בחלקן הנוסח המדויק יהיה ''טיפול חירום בשיניים'', ובפוליסות אחרות לעומת זאת,  כיסוי זה ייקרא ''טיפול חירום בשיניים במקרה תאונה''. לכן, חשוב לקרוא בעיון את הפוליסות שלפניכם, ובמידת הצורך להתייעץ עם סוכן ביטוח שיבהיר עבורכם את הסעיפים השונים ואת המשמעויות הנובעות מהם.    

5. הגבלות וחריגים בפוליסה 

 בכל ביטוח נסיעות לחו''ל יש פרק שנקרא ''חריגים וסייגים כלליים'' המפרט את שורת המקרים שחברת הביטוח לא מכסה. כמה קווים אדומים אותם היא לא חוצה. חשוב לקרוא את הפרק היטב כדי להבין מאילו מצבים להימנע במהלך שהותכם בחו''ל, על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי המלא, אם חס וחלילה תצטרכו להפעיל את הביטוח. אצלנו בבסטי עורכים השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל בקליק ומניחים את הפוליסות שמתלבטים ביניהן זו מול זו, ויכולים לראות בבירור את הבדלי הנוסחים והסעיפים בין פרק החריגים של כל אחת מהן. 

ביטוח נסיעות לחו''ל מקיף ומשתלם בהישג ידכם 

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא פרמטר שלא מתפשרים עליו ולא מקלים בו ראש כשמתכננים טיסה. אצלנו בבסטי תוכלו לבדוק את כל האפשרויות הביטוחיות העומדות לרשותכם במהירות ובקלות. מחפשים הצעות ביטוח בהתאם ליעד הנבחר, משך השהות בו ופרופיל הנוסעים הנוספים המתלווים אליכם. בקליק קטן ומהיר מכסים את רוב שוק הביטוח ועוברים על הצעות שנבחרו עבורכם בקפידה עם המון מחשבה. 

בעודכם עוברים בין פוליסה אחת לאחרת, מעיינים בתכולתה, יש 5 דברים קטנים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטה. לצד כל אלו, לבסטי יש שורה של מסננים, כיסויים שעוזרים לכם להרכיב פוליסה בהתאמה אישית: כבודה, ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור, ספורט אתגרי וכן הלאה. בוחרים את הפוליסות המועדפות ובסטי משווה אותן בשבילכם אוטומטית. תוך 2 דקות או פחות מפלסים את הדרך לעבר הפוליסה שאתם הכי צריכים, זו שעונה על התנאים, הדרישות והתקציב שלכם. הפוליסה שמעניקה את מעטפת ההגנה היעילה ביותר לטיסה. 

הטיסה שחיכיתם לה מתקרבת בצעדי ענק? ערכו כבר עכשיו השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל ותמצאו ביטוח נסיעות לחו''ל איכותי ומשתלם במיוחד בשבילכם!