ביטוח נסיעות הכי משתלם: 4 סיבות לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל אונליין

טיסה לחו''ל היא פאוזה כה הכרחית משגרת החיים התובענית. אך יש לזכור שכל יציאה מהארץ טומנת בחובה סיכונים אפשריים. כדי להבטיח שקט נפשי במהלך ההרפתקאות שלכם מעבר לים, יש להצטייד בביטוח נסיעות לחו''ל שעונה על הצרכים שלכם בחופשה באופן מדויק. אז איפה מוצאים את ביטוח נסיעות הכי משתלם? אחד שמתאים לכם בהיקף הכיסוי וטווח המחירים הראוי? רמז: זה מקום שאתם מאוד אוהבים לגלוש בו.

אז למה ביטוח נסיעות הכי משתלם בעצם מחכה לכם באונליין? 

  1. היצע גדול ומגוון יותר - כשאתם משוחחים עם נציג חברת הביטוח, או מחפשים הצעות באתרי החברות עצמן, אתם נחשפים רק להיצע שיש לאותן חברות להציע, אחת בכל פעם. מנגד, כשמחפשים הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל כאן בבסטי, מכסים את רוב שוק הביטוח בקליק ומגלים הצעות מותאמות מטעם חברות וסוכנויות הביטוח הגדולות בארץ, בכמה קליקים בודדים על העכבר או הסמארטפון.
  2. סלקציה חכמה ואישית - שפע הצעות ביטוח הנסיעות שאתם מגלים, יכול להוביל לסחרור, לבלבול, קיפאון, מצב שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל מרוב שהאפשרויות שלכם רבות כל כך. אך באתר בסטי אתם יכולים לנצל את כוחה של הפלטפורמה הדיגיטלית, להתאים אותה לצרכים שלכם בעזרת הפונקציות השונות הקיימות בה ולהפוך את הבחירה להרבה יותר קלה. 
  3. במנוע החיפוש של בסטי, בוחרים את הכיסויים וההרחבות הנחוצות לביטוח הנסיעות שלכם ומגלים הצעות ביטוח רלוונטיות, משווים בין אופציות מובילות, בוחרים מתוכן ביטוח נסיעות הכי משתלם, בודקים שיש לכם את כל מה שאתם צריכים באזור עריכת הכיסויים וסוגרים את הפליסה.
  4. מגלים הצעות ביטוח זולות יותר - זה לא סוד שכשמחפשים ביטוח נסיעות לחו''ל באינטרנט מגלים הצעות זולות יותר מאשר בטלפון או פנים מול פנים עם סוכן הביטוח. זאת מכיוון שהצעות הביטוח שמוצאים באינטרנט נטולות עמלת סוכן, הן לא מתווכות לכם על ידי גורם מקשר אלא מוצגות כפי שהן שחור על גבי לבן באתר בו בודקים. לא רק שהצעות הביטוח זולות יותר מטבען אלא שטווחי המחירים מותאמים לכם באופן ספציפי, בהתבסס על פרטי הטיסה האישית שלכם - גיל המבוטחים, היעד אליו טסים ומשך הטיול. באופן הזה, אתם יכולים לראות איזה ביטוח נסיעות הכי משתלם לכם מבחינת העלות, ולבצע את השיקולים שלכם בבחירת ביטוח הנסיעות הבא לחופשה שלכם. 
  5. מקצרים תהליכים - היתרון הרביעי והאחרון לחיפוש ביטוח נסיעות לחו''ל באונליין הוא כמובן, מהירות הרכישה. כשבודקים הצעות ביטוח בשיטה המסורתית נדרשים למלא שאלונים ארוכים ומייגעים בעוד שבאינטרנט מסכמים את כל הפרטים הנחוצים לשלב קליל ומהיר של מילוי פרטים אישיים. כאשר מבצעים רכישה בפלטפורמה הדיגיטלית, הזמנים שאתם משקיעים במלאכה מתקצרים פלאים. שעות ואפילו עשרות רבות של דקות של מעבר על הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל, הופכות לדקות בודדות. הכל אוטומטי, מיידי, קל ומהיר.  תוך 2 דקות או פחות כבר יוצאים עם הצעת ביטוח נסיעות הכי משתלם, במיוחד בשבילכם.

משווים ומוצאים את הביטוח המתאים

אם יש חופשה באופק, כדאי להצטייד בביטוח נסיעות שיספק לכם שקט נפשי וכלכלי בטיסה. כמובן שתרצו למצוא ביטוח נסיעות הכי משתלם, כזה שיכיל את כל הכיסויים שאתם צריכים ויגיע בטווח מחירים נוח שמתאים לכם. היום לא צריך להרחיק לכת כדי למצוא ביטוח נסיעות בול בשבילכם - אלא לחפש את הפוליסה הבאה שלכם באונליין, וכך להגדיל את ההיצע, להתאים את הפלטפורמה לצרכים שלכם ולקצר את תהליכי הרכישה פלאים. 

אצלנו בבסטי תשוו בין הצעות ביטוח בהתאמה אישית, תראו את פירוט התנאים, הכיסויים והתעריפים של כל פוליסה ותבינו במהירות איזו הצעת ביטוח הכי משתלם לכם לרכוש לקראת החופשה שלכם. אז כשהטיסה ממשמשת ובאה, טסים לבסטי וסוגרים הצעת ביטוח נסיעות ב-2 דקות או פחות. 

יוצאים לטיול תרמילאים, חופשת ספורט חורף או בטן-גב עם המשפחה? מקליקים כאן משווים בין מגוון הצעות וסוגרים ביטוח נסיעות לחו''ל בהתאמה אישית, בקליק!