ב-2023 כבר לא צריך ללכת לסוכן ביטוח רכב כדי לחדש את הפוליסה

כמות הרכבים בכבישים הולכת וגדלה במאות האלפים משנה לשנה. בהתחשב במצב, זה לא אמור להפתיע אתכם שביטוח רכב הוא אחד ממוצרי הצריכה המבוקשים ביותר בארץ. נהגים שרצו לבטח את מכוניתם לפני 30, 40, 60 שנה היו ניגשים לסוכן ביטוח והוא היה מסייע בהשלמת המשימה. מאז עברו המון מים בנהר, ושוק הביטוח הלך והתפתח בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור הנהגים. סוכן הביטוח בשר ודם הוא כבר לא הכתובת היחידה לנהגים שמבקשים לרכוש או לחדש ביטוח רכב. בלי לבזבז זמן יקר, ניגש לעניין: מה כוללת עבודתו של סוכן הביטוח, איזו אלטרנטיבה מציע עולם הביטוח המודרני ולמה הכי כדאי לחפש ביטוח רכב לגמרי לבד? בסטי עושים לכם סדר.

מה תפקידו של סוכן הביטוח?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע שעוזר ללקוחות לרכוש ולנהל פוליסות ביטוח רכב. סוכן הביטוח יכול להיות עצמאי, או לעבוד כחלק מסוכנות ביטוח המעסיקה מספר סוכנים. סוכן הביטוח חובש מספר ''כובעים'' במסגרת עבודתו:
  1. סוכן הביטוח מסביר ללקוחות את ההבדלים בין סוגי הביטוח השונים, כגון ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. הוא מנגיש את תחום הביטוח המסואב לאדם הפשוט ותורם בהבנת הסעיפים הקטנים בחוזה הביטוח.
  2. הסוכן פורש את מכלול האפשרויות הביטוחיות הרלוונטיות עבור הלקוחות. הוא מציג בפני לכל לקוח מספר פוליסות שעשויות להתאים לו בהתבסס על הפרופיל האישי, מאפייני הרכב אותו הוא מעוניין לבטח והתקציב המבוקש.
  3. במקרה של תאונת דרכים, חבלה או נזק לרכב, סוכן הביטוח עומד לצד לקוחותיו ומסייע בהגשת התביעה מול החברה המבטחת. הוא הגורם המקשר, המתווך בין חברת הביטוח לאדם הפרטי.

האם יש קאץ' ברכישת ביטוח רכב בתיווך סוכן?

נהגים רבים מעדיפים לרכוש ביטוח רכב דרך סוכן ביטוח ואפשר להבין אותם. יש אדם שמלווה אותם לכל אורך תהליך רכישת ביטוח הרכב, מ-א' ועד ת', ומעניק להם מענה מקצועי לכל שאלותיהם, באופן ישיר, ברור ושקוף. סוכן הביטוח עוזר לחדד פרטים חשובים בפוליסה ומעניק לו גב כשצריך לתבוע את הביטוח. עם זאת, חשוב לזכור כי מטרתו של סוכן הביטוח היא, ובכן, למכור פוליסות. הרשו לנו לגלות לכם סוד קטן: על כל פוליסה שסוכן הביטוח מצליח למכור ללקוח, הוא מקבל עמלה. אותה עמלה מתווספת לדמי הביטוח ומגדילה את הפרמיה. עוד עניין שחשוב לקחת בחשבון כשמחפשים הצעות ביטוח בליווי סוכן. ההיצע שהוא פורש בפני הלקוח הוא מוגבל יחסית, על אחת כמה וכמה אם הוא עובד מטעם חברת ביטוח ספציפית. יקח לו זמן רב להציג לנהג או נהגת 7, 10, 12 פוליסות שיתאימו להם במדויק ולפרט על כל אחת מהן בנפרד.

מהי האלטרנטיבה לסוכן ביטוח רכב?

עולם הביטוח של המאה ה-21 יצר פלטפורמות דיגיטליות רבות בהן ניתן לחפש ולרכוש ביטוח רכב במהירות וביעילות. אנו מדברים כמובן על אתרי חברות הביטוח עצמן אך גם, ובעיקר על אתרי השוואות הביטוחים. אתרים אלו פועלים כמעין מנוע חיפוש המאפשר לכל נהג למצוא הצעות ביטוח רלוונטיות עבורו בהתבסס על הפרטים האישיים שלו ומאפייני הרכב שברשותו. תוך כמה רגעים מציינים את הפרטים במקום המתאים ויוצאים לחפש הצעות ביטוח במחירים מוזלים. נקיים מדמי תיווך של סוכן הביטוח. אצלנו בבסטי למשל, תקחו את החיפושים צעד אחד קדימה. תסננו את הצעות הביטוח שלפניכם על פי אלמנטים קריטיים עבורכם: חברות ביטוח ספציפיות, השתתפות עצמית, פוליסות זולות ומאפיינים נוספים המקנים הנחות (רכב שני במשפחה, רכב שלא נוסע בשבת ועוד). בנוסף, תוכלו להגדיר את הטווחים המדויקים בפרמטרים שונים באתר, מחירי ההשתתפות העצמית שאתם מעוניינים בהם או מכסת הקילומטרים המשוערת עבור רכב שנוסע מעט. באופן הזה, הופכים את מלאכת החיפוש אחר ביטוח הרכב הבא להרבה יותר ידידותית, מהירה ואישית.

חופשי (לחסוך בביטוח הרכב) זה לגמרי לבד

הסוד למציאת ביטוח רכב זול ואיכותי שמכיל את מיטב הכיסויים הנחוצים לכם, הוא לחפש אותו בעצמכם. נכנסים לבסטי ובודקים הצעות ביטוח רכב בהתאמה אישית, 24/7. מבלי להיות כפופים לחלון זמן ספציפי, לזמני פתיחת סניף חברת הביטוח או שעות פעילות סוכן זה או אחר. תכסו את רוב שוק הביטוח המקומי בלחיצת כפתור קטנה, תעיינו להנאתכם בהצעות ביטוח רכב חובה ומקיף או ביטוח חובה וצד ג' מגוונות ומעניינות שמנוסחות בגובה העיניים. תבררו אותן בהתאם לשיקולים שלכם. ברגע שתמצאו כמה הצעות מוזלות ואיכותיות, בסטי ישווה אותן בשבילכם בשניות. לא תצטרכו להתלבט בנוגע לביטוח הבא כי יופיעו לנגד עיניכם ההבדלים בין הפוליסות השונות, עד לפרט הקטן והשולי ביותר. באופן הזה, תוכלו לקבל החלטה חכמה ונכונה עבורכם ועבור הרכב שלכם. לחסוך לא מעט בדמי הביטוח תוך כדי שאתם מוודאים שאתם רוכשים כיסוי הולם את הדרישות, ההעדפות והצרכים שלכם.