ביטוח רכב לנשים - כל מה שצריך וחייב לדעת

סטטיסטיקות מוכיחות כי נשים הן נהגות זהירות ואחראיות יותר מגברים. הן ממעיטות לקחת סיכונים בכביש (נסיעה באור אדום, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה בהיסח דעת) וכתוצאה מכך הן פחות מעורבות בתאונות דרכים. חברות וסוכנויות הביטוח בישראל מעוניינות בלקוחות אחראים וזהירים יותר, ולכן חלקן מציעות מסלולי ביטוח מוזלים לנשים. בבסטי תמצאו מגוון הצעות ביטוח רכב לנשים עם כל הכיסויים הנחוצים, במחירים ידידותיים - בקליק. אז אילו פרמטרים משפיעים על הביטוח לנשים ולמה מומלץ לעשות השוואת ביטוחי רכב? בסטי עושים לכם סדר.

4 משתנים המשפיעים על מחירי ביטוח רכב לנשים

  • ותק הנהיגה וגיל הנהגת - שני פרמטרים שנלקחים בחשבון בשקלול מחיר ביטוח רכב לנשים. הם מסייעים לחברת הביטוח להעריך את מידת הסיכון של מבוטחת פוטנציאלית למעורבות בתאונות. נהגות צעירות (בגילאי 17-24) או חדשות (בעלות ותק נהיגה של עד שנתיים) נחשבות לחסרות ניסיון, נהגות שעוד לא בשלות דיו להתמודדות עם מצבים מורכבים בכביש, והדבר מתבטא בגובה הפרמייה. מנגד, נהגות מנוסות ומבוגרות יותר ישלמו פחות על הפוליסה שלהן.
  • היסטוריית תביעות ביטוח - העבר הביטוחי של נהגת משחק תפקיד משמעותי בקביעת הפרמיה, הוא נותן לחברות הביטוח הצצה אל הרגלי ותרבות הנהיגה של המבוטחת. נהגות עם עבר ביטוחי נקי, כלומר, נהגות שלא הגישו תביעת ביטוח ב-3 השנים האחרונות, רשאיות למלא מסמך היעדר תביעות, ולקבל הנחות והטבות בביטוח רכב לנשים.
  • תוספות וכיסויים - שוק הביטוח הוא גמיש ו-ורסטילי, מאפשר לכל מבוטחת לבנות את ביטוח הרכב שלה בהתאם לצרכיה. לפיכך, אתן יכולות לרכוש פוליסת ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' בצורתן הבסיסית או לשדרג אותה עם כיסויים נוספים, כאשר כל כיסוי שמצרפים לפוליסה, מגדיל את הפרמיה אך גם את מעטפת ההגנה בדרכים. עם בסטי תעברו בין הצעות ביטוח רבות ומגוונות של מיטב חברות הביטוח בשוק, ותגלו היצע מרשים של כיסויים ותוספות לביטוח רכב לנשים, מתוכם תמצאו כמה כיסויים שיעזרו לכן להיות ערוכות ומוכנות לכל צרה שלא תבוא.
  • מאפייני הרכב ותכליתו - אז אחרי שעברנו על כמה נקודות, הקשורות בפרופיל האישי של הנהגת והאופן שבו ממלאים את חוזה הביטוח, הגיע הרגע לדבר על הדבר שלשמו התכנסנו - הרכב שלכן. סוג הרכב, שנת הייצור, הדגם, תדירות ומטרת השימוש בו אף הם משפיעים על הפרמיה. אם הרכב שלהן הוא רכב המשמש אתכן לפרנסה, כמו למשל מונית, משאית או מיניבוס, תגלו שמחירי הפוליסה יהיו שונים משל רכב משפחתי פרטי.
  אך גם כשמדברים על רכב פרטי, יש כמה שאלות שכדאי לשאול לפני שמחדשים ביטוח רכב לנשים: האם זה הרכב העיקרי של בני הבית או שאולי כדאי לשקול לרכוש ביטוח לרכב שני במשפחה? האם הדגם פופולרי בקרב גנבי הרכבים? האם זה רכב וינטג' שמצריך ביטוח רכב אספנות? האם הוא חדש מהניילונים, היברידי, חשמלי, או שמא מדובר ברכב ישן מאוד שלא משתלם לתקן עוד? ושאלות נוספות שיגרמו לכן לתעדף פוליסה אחת על פני אחרת.

למה כדאי לעשות השוואת ביטוח רכב לנשים?

המקום הטוב ביותר למצוא ביטוח רכב לנשים הוא האינטרנט, והשיטה היא השוואת ביטוח רכב. מה הופך את השיטה לאלטרנטיבה מובילה בעידן המודרני? מילת המפתח היא ''חיסכון''. השוואת ביטוחי רכב מאפשרת לכן חיסכון בזמן, משאבים, ומעל לכל - כסף. במקום לכסות 2-3 חברות ביטוח בשיטה המסורתית, נכנסים ל-Bestie, עוברים בין 11 חברות וסוכנויות ביטוח מובילות בשוק בקליק, ומגלים הצעות ביטוח בהתאמה אישית, הצעות שלא הייתן נחשפות אליהן בשום דרך אחרת. הצעות הביטוח שתמצאו יהיו זולות יותר, כי הן לא כוללות עמלת סוכן, שבדרך כלל נוטה לייקר את הפוליסה. ניתן לקצץ עוד קצת בתשלומי הפוליסה, עם כמה פונקציות המעניקות הנחה - רכב שלא נוסע בשבת, מגורים בקיבוץ ועוד.   זמינות הוא יתרון נוסף של שיטת השוואת הביטוחים באונליין. בשונה מהשיטה המסורתית, כאן אתן לא כפופות למסגרת זמן או מקום מסוימת, אלא שהכל פתוח בפניכן 24/7, מכל מחשב או סמארטפון. נכנסים לבסטי בכל שעה ביום, מכל מקום, ובודקים הצעות ביטוח רכב לנשים בקליק. ולבסוף, בסטי משווה בשבילכן בין הצעות ביטוח נבחרות כדי שאתן לא תצטרכו לשבור את הראש ולעבוד קשה, אלא לקבל החלטה מהירה, חכמה ופשוטה.

מוצאים את ביטוח הרכב המתאים בקליק

לסיכום, כשמגיע הרגע לחדש את ביטוח הרכב, הדרך המהירה, הפשוטה והחסכונית ביותר לעשות זאת היא בבסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול ביותר בישראל. בכתבה זו הצגנו מספר פרמטרים המשפיעים על מחירי ביטוח רכב לנשים. אותם פרמטרים שמשחקים לטובתכן שאתן מחפשות הצעות ביטוח אונליין, מכוונים אתכן לכל אותן הצעות ביטוח משתלמות ואטרקטיביות. כל פונקציה באתר נועדה לעזור לכן לבנות את הפוליסה הנכונה בשבילכן: לבחור את טווחי המחירים הרצויים בהשתתפות עצמית ולסמן מגוון פרמטרים רלוונטיים עבורכן. תוך 120 שניות אתן משוות בין הצעות נבחרות ויוצאות עם פוליסה איכותית ויעילה, שתספק לכן שגרת נהיגה שקטה ונינוחה. מחפשות ביטוח רכב לנשים במחירים מעולים? היכנסו לכאן ותמצאו את הפוליסה הבאה שלכן במהירות ובקלות!