ביטוח רכב יונדאי: 4 דברים שצריך לבדוק לפני שרוכשים

יונדאי הקוריאנית היא יצרנית הרכבים הרביעית בגודלה בעולם. היא עשתה עלייה בשנת 1994 ומאז שנות ה-2000 מככבת בקביעות במקומות הראשונים בטבלאות מכירות הרכבים השנתיות. במילים אחרות, דגמי יונדאי חביבים במיוחד על נהגי ישראל. גם אם אתם נמנים בין בעליהם של יונדאי ועומדים בפני חידוש ביטוח רכב, נכנסים לאינטרנט ומתחילים לבדוק את השטח. אך רגע לפני שעושים השוואת ביטוחים, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, כדי להבטיח רכישה בטוחה וחכמה. הנה 4 שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם, לפני שרוכשים ביטוח רכב יונדאי ב-Bestie.

שאלה ראשונה: איזה ביטוח רכב יונדאי מעוניינים לרכוש?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שמתחילים בתהליך השוואת ביטוח רכב אצלנו בבסטי, היא איזה ביטוח רכב יונדאי אתם מחפשים, מה היקף הכיסוי בו אתם מעוניינים. האם אתם רוצים כיסוי רחב ומלא ככל האפשר עם ביטוח חובה+מקיף או שאולי ביטוח חובה+ צד ג' ישמש אתכם בנסיעות השגרתיות בצורה מספקת? התשובה לכך טמונה במאפייני היונדאי שלכם, האופן והתדירות שאתם נוהגים בה.   אם למשל יש לכם יונדאי חשמלית או היברידית, כנראה שביטוח מקיף הכי מתאים לכם, אך אם היונדאי שלכם היא הרכב המשני של הבית, זה שלוקחים רק לטיולים בסופי שבוע או לעיתים רחוקות יותר לסידורים בקרבת הבית, ביטוח רכב צד ג' יכול להספיק לכם.

שאלה שניה: מי נוהג ביונדאי שלכם?

לאחר שתבינו איזה כיסוי ביטוחי אתם צריכים בהתחשב על שגרת הנסיעות ביונדאי שלכם, הגיע הרגע לשאול את השאלה הבאה - מי מבצע את הנסיעות הללו, כלומר, מי נוהג ברכב? זו שאלה חשובה מכיוון שמחיר הביטוח נקבע, בין היתר, על פי מאפייני צעיר הנהגים בבית (גיל, מין, וותק נהיגה). אם אתם היחידים שיושבים מול ההגה, תוכלו לסמן את האופציה של ''נהג/ת יחיד/ה'' בתהליך הרישום באתר בסטי. לעומת זאת, אם אתם חולקים את היונדאי שלכם עם בן/בת הזוג, האופציה ''שני נהגים'' תתאים לכם בול. מנגד, אם היונדאי היא הרכב המשפחתי הראשי, שכל נהגי הבית נוסעים בו כל אחד בתורו, ביטוח ''כל נהג'' הוא האופציה המתאימה במקרה זה. טיפ קטן מאיתנו - חשוב לבדוק אם בין נהגי הבית יש נהג צעיר או חדש, במידה וכן, תוכלו לחפש בשבילם ביטוח רכב לפי קילומטר או ביטוח זמני: ביטוח רכב ליום אחד או כמה ימים, ולחסוך בעלויות ביטוח רכב יונדאי בטווח הארוך.

שאלה שלישית: מה עם ההשתתפות העצמית בביטוח רכב יונדאי?

נקודה חשובה נוספת בביטוח הרכב היא, כמובן, השתתפות העצמית. זה החלק שלכם, החלק שאתם משלמים במקרה שהיונדאי נקלעת לתאונה, או כל מקרה ביטוח אחר שמפורט בפוליסה. לכן, כשעורכים השוואת ביטוח רכב, יש לקחת את ההשתתפות העצמית בחשבון. תוכלו במידה רבה להשתמש בה כנקודה להשוואה בין הצעות ביטוח, תעדוף הצעת ביטוח אחת על פני אחרת. בבסטי תוכלו למיין את תוצאות החיפוש לפי השתתפות עצמית, באחת מ-2 דרכים: להציג רק את הצעות הביטוח עם ההשתתפות העצמית הנמוכה ביותר או לבחור את טווח המחירים אותו תהיו מוכנים ומעוניינים לשלם בביטוח רכב יונדאי הבא שלכם.

שאלה רביעית ואחרונה: איזה כיסויים ותוספות לביטוח אתם צריכים?

ולבסוף, בבואכם לרכוש ביטוח רכב יונדאי מקיף או צד ג' באתר בסטי, עומדת בפניכם בחירה בין 2 אפשרויות: לרכוש את הפוליסות בצורתן הבסיסית או להעמיק את הכיסוי הביטוחי עם שורה של תוספות והרחבות בתשלום. כשתעברו בין הצעות הביטוח השונות באתר, תגלו שיש כיסויים שחוזרים על עצמם ברוב חברות וסוכנויות הביטוח, בוריאציה זו או אחרת, בעוד שבאחרים תיתקלו לראשונה. הנה כמה כיסויים ביטוחיים שחשוב להכיר במקרה של תאונת דרכים. חשוב לעשות סלקציה בין התוספות לביטוח הרכב, לבחור רק את הכיסויים הרלוונטיים אליכם וליונדאי שלכם. הכיסויים שאיתם תרגישו בטוחים בכביש, מכוסים כמו שצריך. כך תדאגו לא להקפיץ את הפרמיה גבוה מידי ותוכלו לנהוג בראש ולב שקט. תזכרו שגם אם מוותרים על כיסוי זה או אחר, תמיד יש את השנה הביטוחית הבאה.

ביטוח רכב יונדאי בקליק

מועד חידוש הביטוח מתקרב? ביטוח רכב לטויוטה או ליונדאי מוצאים במהירות ובקלות עם בסטי - אתר השוואות הביטוחים הגדול בישראל. בבסטי תמצאו מגוון רחב של הצעות ביטוח - מקיף, צד ג', ביטוח רכב לנשים, ביטוח לפי קילומטר ועוד המון הצעות בהתאמה אישית, המבוססות ישירות על הפרטים שלכם ושל היונדאי שלכם. את הצעות הביטוח תוכלו לברור בעזרת מסננים שונים. בנוסף לכך, תוכלו להשתמש בפונקציות להורדת מחירי הביטוח: רכב שני במשפחה, רכב שנוסע מעט וכן הלאה. ברגע שתמצאו כמה הצעות ביטוח רכב יונדאי שקורצות לכם, אל תתלבטו - פשוט תשוו בלחיצת כפתור. תראו שחור על גבי לבן את ההבדלים בין הפוליסות, ותגיעו להחלטה מהירה וחכמה. תוך 2 דקות על השעון תצאו עם ביטוח רכב יונדאי, בדיוק בשבילכם. מחפשים הצעות ביטוח רכב יונדאי במהירות ובזול? היכנסו לעמוד השוואת ביטוח רכב ותרוויחו בגדול!