ביטוח רכב לזמן קצר: קצר, קולע, מותאם אישית

ביטוח רכב רוכשים לרוב לתקופה של שנה, כאשר לקראת סופה מתבקשים לחדש אותו לשנה נוספת. עם זאת, ישנם מצבים בהם צירוף נהג נוסף לפוליסה לפרק זמן קצוב, היא האופציה החכמה והחסכונית ביותר. כל חברת ביטוח, בהתאם למדיניותה, מציעה למעגל לקוחותיה מבחר אופציות לכיסויים זמניים - לשבוע או חודש, כאשר טווח המחירים יושפע מנתוני הנהג והרכב. את כיסויים אלו ניתן לרכוש במסגרת הביטוח המקיף או ביטוח צד ג'  לרכב וכך להתאים אותה לצרכים האישיים שלכם בצורה מובהקת.

ביטוח רכב לחודש

זה עשוי להיות מאוד יעיל במקרים בהם ההורים יוצאים לחופשה ממושכת בחו''ל ומשאירים את הרכב המשפחתי באחריות ילדיהם. או לחילופין, כאשר אחד מבני הזוג שהביטוח רשום על שמו, לא יכול לנהוג ברכב באופן זמני, עקב מצב רפואי כך שבן או בת הזוג ישמשו ברכב במקומו עד שיוכל לשוב לנהוג.

ביטוח רכב לזמן קצר - ביטוח רכב לשבוע

הרחבת ביטוח רכב לשבוע היא אופציה שעומדת לרשותכם במגוון מצבים הקשורים לאורח חייכם: אם אתם משתמשים ברכב רק לסידורים ספציפיים שמתקיימים לעיתים רחוקות כמו קניות גדולות לבית או נסיעה חשובה מחוץ לעיר, נהגים חדשים במשפחה (עם ותק נהיגה של פחות משנה) שצריכים לתרגל את הנהיגה או כשמגיע לבקר קרוב משפחה מחו''ל. לפיכך, במקום שישלם על שירותי השכרת רכב מקומיים, באמצעות השימוש בכיסוי זה הוא יכול פשוט לנהוג ברכב שלכם במהלך שהותו בארץ וכך להנות מעצמאות וניידות במהלך החופשה שלו.

יתרונות ביטוח רכב לזמן קצר

  1. חיסכון בעלויות הביטוח – רכישת פוליסה ייעודית לנהג בעל מאפיינים ייחודיים, כמו למשל נהג בגיל הזהב או נהג צעיר וחדש, עשויה לייקר את הפוליסה בעשרות אחוזים בשל רמת הסיכון שנהג מסוג זה חשוף אליה בעודו עולה לכביש. ברכישת ביטוח רכב לזמן קצוב אתם שולטים בהוצאות הפוליסה ומתאימים אותה לתקציב המשפחתי שלכם.
  1. חלוקה הוגנת של הרכב המשפחתי – ביטוח לזמן קצר, במיוחד האופציה שניתנת לשבוע ימים, מספקת לנהגי הבית אפשרות לחלוק את הרכב המשפחתי בצורה הוגנת, שמוסכמת על כל הנפשות הפועלות. כך כל אחד ייקח את הרכב בהתאם לצרכים והאלמנטים שקשורים לשגרה שלו, לדוגמה - תקופה עמוסה בפגישות עסקים, שבוע חורפי סוער, כמה ימי סידורים אישיים, חופשה וכן הלאה.
  1. הזדמנות לבחון את הצרכים הביטוחיים – הנהג המזדמן, במיוחד אם זה אדם שחדש לעולם ביטוח הרכב, יכול להנות מהזדמנות להכיר את התחום, לקבל טעימה קטנה ממנו, באמצעות רכישת ביטוח זמני שמתבסס על הצרכים והמאפיינים האישיים שלו. כך ביום שיהיה לו רכב משלו שאותו ירצה לבטח, הוא כבר ידע פחות או יותר מה מכיל חוזה ביטוח ועל אילו פרמטרים לשים דגש על מנת לבחור מה שהכי מתאים ונכון לו.
  1. שקט נפשי בכל הנוגע לנהגים צעירים – חיילים וסטודנטים בתחילת שנות ה- 20 לחייהם פעמים רבות זקוקים לרכב כדי להגיע למחוז חפצם. מאחר ופוליסה לנהגים צעירים לרוב יקרה יותר מכיוון שנתפסים כחסרי ניסיון באופן יחסי, הפתרון הפשוט לסיטואציה בה צעיר הנהגים במשפחה מבקש את הרכב, הוא לרכוש ביטוח רכב זמני, שיאפשר לו לצבור קילומטרז' בדרכים וגם לנהל את שגרת יומו ביעילות מיטבית.

ביטוח רכב לזמן קצר: סיכום

ביטוח רכב לזמן קצר הוא אופציה שניתנת במגוון חברות ביטוח ובעזרתה אפשר להפוך את השימוש במכונית המשפחתית ליעיל ונוח לכל בני הבית