5 הרחבות מומלצות לפוליסת ביטוח מקיף לרכב 

הביטוח המקיף לרכב, כפי שהשם מרמז, הוא הכיסוי הרחב ביותר שזמין עבורכם לרכישה. הפוליסה הבסיסית לבדה מגנה עליכם מפני גניבה, נזקי צד ג', שריפה ואירועים רבים. די מרשים לא? למרות שהיא מספקת רשת ביטחון יעילה, אפשר, ואפילו מומלץ, להוסיף לה הרחבות. באמצעותן, תוכלו להפוך אותה מפוליסה כללית, לאישית. כזו שתספק לכם רוגע ושלווה בכל נסיעה. אילו הרחבות כדאי להוסיף לביטוח מקיף? בסטי עם 5 המלצות.

ביטול השתתפות עצמית

בתמורה לפרמיה גבוהה יותר, אתם יכולים לוותר על ההשתתפות העצמית ולא לשאת בהוצאות תיקון הרכב במקרה של תאונה או נזק לרכב. בכפוף לתנאי הפוליסה שלכם כמובן. בטווח הרחוק מדובר בכיסוי שיכול לחסוך לכם לא מעט בהוצאות הרכב השוטפות. כיסוי זה מתאים לכל נהג שהרכב הפרטי הוא אמצעי הניידות העיקרי שלו, והוא מסתמך עליו בשגרה היומיומית. במיוחד אם נוהגים ברכב חדש יחסית, מפס ייצור של עד 5 שנים אחורה. 

רכב חלופי

עוד הרחבה מומלצת היא רכב חלופי. הרחבה זו מספקת למבוטח רכב חלופי לשימוש ב-3 תרחישים אפשריים: 
  • גניבה - החנתם את הרכב במקום הקבוע, קמתם בבוקר למחרת, ירדתם לחניון הביתי וראיתם שהרכב שלכם לא נמצא? עם הרחבה לרכב חלופי תקבלו מחברת הביטוח שלכם רכב לנהוג בו למשך תקופה של 28 ימים. 
  • נזק בדרגת טוטאל לוס - אם הרכב שלכם ספג נזק כה חמור עד שלא ניתן לנהוג בו עוד (וצריך להוריד אותו מהכביש לצמיתות), הרחבה לרכב חלופי בביטוח רכב מקיף דואגת לכך שתקבלו רכב חלופי לפרק זמן של 13 יום.
  • נזק שמצריך תיקון ממושך במוסך - הייתם מעורבים בתאונה שמצריכה תיקון ארוך וממושך במוסך? יהיה לכם רכב חלופי שאיתו תוכלו להמשיך להיות ניידים עד שהרכב שלכם ישוב לכביש. 
שימו לב: כל חברת ביטוח מספקת לציבור מבוטחיה רכבים שונים וייתכנו הבדלים בין התנאים ופרקי הזמן שבמסגרתם תקבלו את הרכב החלופי. חשוב להשוות בין כמה שיותר פוליסות כדי לבדוק שיש להן רכבים מתאימים לכם, בתנאים והמחירים הנוחים עבורכם. 

הגנה משפטית

כזכור, ביטוח מקיף כולל גם כיסוי לנזקי צד ג' הנגרמים כתוצאה משימוש ברכב. במקרה שתקרית עם צד ג' עוברת לכותלי בית המשפט, הרחבה להגנה משפטית יכולה לעזור לכם להיחלץ מהתסבוכת. היא דואגת לכך שחברת הביטוח תספק לכם עורך דין מטעמה, ובמקרה שתבחרו להביא עורך דין מטעמכם, היא תכסה את הוצאות המשפט. בהתאם למדיניות החברה ותנאי הפוליסה.

שירותי דרך וגרירה

אם יש לכם הרחבה של שירותי דרך וגרירה, לא תצטרכו להתמודד עם אף תקלה פתאומית לבדכם. חברות ביטוח משתפות פעולה עם מספר חברות שירותי דרך. במסגרת ההרחבה אתם צריכים לבחור אחת שתספק לכם שורה של שירותי ''עזרה ראשונה לרכב'', בהתאם לצורך: שירותי גרירה, חילוץ, החלפת צמיג, מילוי דלק, התנעה ושלל תיקונים קטנים. בעבר כיסוי זה נקרא 'שירותי גרירה' בלבד, אך זה השתנה, מתוך ההבנה שיש מצבים שאפשר לפתור בשטח, לא כל תקלה מצריכה מוסך. 

שבר שמשות

הרחבת שבר שמשות בביטוח רכב מקיף תבטיח לכם החלפה מקצועית של שמשות הרכב במקרה של נזק, תוך חסכון בזמן ובעלויות. שמשות הרכב חיוניות לבטיחותכם ובטיחות הנוסעים ברכב. הן עדינות ונוטות להיפגע, גם בלי שיפעילו כוח פיזי על הזכוכית עצמה. הדף מספיק חזק מהתנגשות או תנאי מזג אוויר מסוימים (רוח פרצים, ברד), עלולות לסדוק ואף לשבור אותן. כיסוי שבר שמשות בביטוח רכב מקיף יבטיח לכם החלפה של שמשות הצד, הקדמית והאחורית ברכב במקרה של נזק. בחלק מחברות הביטוח, הכיסוי כולל גם שירות התקנת שמשות בשטח, ללא צורך להגיע למוסך. 

הצעות ביטוח מקיף עם כל הכיסויים - במחירים מעולים

הביטוח המקיף לרכב אכן מספק רשת ביטחון רחבה, אך ניתן לשדרג ולהעמיק אותה עוד יותר עם הרחבות ותוספות. אחת, או יותר, מה-5 שהצגנו כאן או כל הרחבה אחרת לבחירתכם. בבסטי תוכלו למצוא ביטוח מקיף רחב ומשתלם ב-2 דקות.  תגלו אצלנו היצע מרשים של הצעות ביטוח מקיף, המבוססות על הפרופיל האישי שלכם ומאפייני הרכב אותו מעוניינים לבטח. את הצעות הביטוח תסננו לפי חברות ביטוח מועדפות (הכשרה, הראל, שלמה ביטוח), השתתפות עצמית (טווח מחירים שהגדרתם מראש או פשוט השתתפות עצמית נמוכה כללית).  אתם גם יכולים להוזיל את מחירי הביטוח. אם יש לכם רכב שני במשפחה, רכב שנוסע מעט (גם כאן תוכלו לבחור את הקילומטראז' המשוער מבין האופציות הנתונות), או רכב שלא נוסע בשבת - סמנו זאת ותזכו להנחה. מקליקים על כמה פוליסות שאוהבים, ובסטי משווה ביניהן, עד לפרט הקטן ביותר. מגבשים החלטה ובוחרים פוליסת ביטוח מקיף עם כל הכיסויים שאתם צריכים, במחיר המתאים. מסיימים ב-2 דקות את מסע החיפושים ונהנים משקט נפשי בדרכים.  מחפשים ביטוח מקיף עם כיסוי ספציפי? ערכו השוואת ביטוח מקיף מהירה וקלילה וכעבור 2 דקות תמצאו פוליסה מתאימה וטובה!