ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר

הילד עבר טסט? מזל טוב, עכשיו מתחיל המבחן האמיתי - למצוא ביטוח רכב שיעזור לו לתרגל את הנסיעות בראש שקט ולב רגוע (גם להורים). אבל רגע, להוסיף את הנהג החדש לביטוח הרכב המשפחתי עלול להקפיץ את העלויות בצורה ניכרת. מה האלטרנטיבה? ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר. מהו המסלול הביטוחי הזה, ומדוע כדאי לכם לרכוש אותו לנהג הטרי של הבית? בסטי עונה על הכל.  

מיהו נהג חדש?

נהג חדש הוא כל אדם שיש לו וותק נהיגה של עד שנתיים. זה יכול להיות נהג בן 35 שזה עתה הוציא רישיון, תלמיד תיכון בן 17.5 עם וותק נהיגה של 4 חודשים או סטודנט בן 23 שנוהג כבר שנה ו-3. בשתי הדוגמאות האחרונות שהצגנו, הנהג החדש ייחשב גם לנהג צעיר, מאחר והוא משתייך לטווח הגילאים המוגדר כך על פי חוק (17 עד 24). נהג חדש נתפס בעיני חברות הביטוח כנהג בסיכון גבוה, ולכן הן מייקרות את מסלולי הביטוח המסורתיים, המיועדים לנהגים בקבוצת גילאים אלו. עם זאת, חברות וסוכנויות הביטוח השונות, מציעות אלטרנטיבה שיכולה לחסוך לכם לא מעט בביטוח הרכב בטווח הרחוק - ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר

מהו ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר?

ביטוח רכב לפי קילומטר הוא מסלול ביטוח רכב לנהג חדש או צעיר, לפי שימוש. זהו מסלול דיגיטלי שבמסגרתו ניתנת אפליקציה מיוחדת ובה בנק קילומטרים לפרק זמן שסגרתם מראש עם חברת הביטוח שלכם. ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר, מפעילים רק כשעולים לרכב, ומפסיקים כשמסיימים את הנסיעה. אם שוכחים להפעיל את הביטוח בנסיעה, אין סיבה לדאגה כי המערכת דואגת לשלוח לכם תזכורת ב-SMS. בין החברות המציעות מסלולי ביטוח רכב לפי קילומטראז: הפניקס, איילון, מנורה מבטחים, כלל ועוד. בבסטי תוכלו לערוך השוואת ביטוח מקיף וביטוח צד ג' לפי קילומטר לנהג חדש וצעיר, ולמצוא מגוון הצעות מעניינות במחירים משתלמים ונוחים.  

למה מדובר באופציה ביטוחית מומלצת?

ביטוח רכב לפי קילומטר הוא מסלול ביטוחי שחוסך לכם המון כאב ראש וכסף בטווח הרחוק. יתרון ראשון של מסלול זה - כפי שציינו קודם, מדובר בביטוח רכב לפי שימוש, בו משלמים נטו על הנסיעות שמבצעים.  אז כשהרכב המשפחתי נח בחניון כך גם הארנק שלכם נח בתיק (או במגירה).  יתרון נוסף של מסלול ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר - הכל מתבצע בדיגיטל, כך אתם לא צריכים עוד להחזיק את טפסי הביטוח הפיזיים, הניירת, ברכב ולפחד שהם ייאבדו או ייגנבו. הכל מתועד בסמארטפון של הנהג הצעיר - הנסיעות, מכסת הקילומטרים הנותרים, ופונקציות נוספות שהופכות את ביטוח הרכב ידידותי למשתמש.  במקרה שיש לכם נהג חדש שהוא גם נהג צעיר, תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר הכוללת פונקציה של בקרת הורים. זהו יתרון מספר 3. כך למעשה תתנו לנהג החדש בבית לקחת את המושכות לידיים, להנות מעצמאות בכביש, תוך כדי שאתם בודקים מדי פעם שהכל בסדר. יתרון רביעי ואחרון - הטבות. חברות ביטוח רבות מעניקות הטבות לנהגים חדשים זהירים ואחראיים. בחלק ממסלולי ביטוח לפי קילומטר, הטבות אלה באות לידי ביטוי במכסת קילומטרים מוגדלת, ואילו בחלקם האחר, זה מתבטא הנחה במחירי הביטוח. 

יוצאים עם ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר תוך 2 דקות

כשהילד מקבל רישיון נהיגה, מחפשים לו ביטוח רכב אונליין - כאן בבסטי. אצלנו תחפשו מגוון הצעות ביטוח בהתאמה אישית מדויקת: החל מביטוח רכב להונדה, ביטוח רכב לנשים ועד ביטוח רכב למכוניות יוקרה לפי קילומטר. תוכלו לצלול לעומק הדברים, ולסנן את תוצאות החיפוש על פי פרמטרים שונים. השתתפות עצמית, המלצות גולשים ורכב שני במשפחה, הם רק כמה מסננים שיעזרו לכם להגיע להצעות הביטוח המשתלמות ביותר. כשתמצאו כמה הצעות שמעניינות אתכם במיוחד, תקליקו על ה-3 האהובות עליכם ביותר ובסטי ישווה אותן בשבילכם, יחסוך לכם זמן, מאמץ וכסף על הדרך. בסופו של יום, תצאו עם ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר, עם כל הכיסויים הנחוצים, במחיר נוח - תוך 120 שניות או פחות. מעוניינים לרכוש ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר? הקליקו כאן ותתחילו להשוות!