ביטוח רכב אונליין VS ביטוח רכב בטלפון: מצא את ההבדלים

כבר מזמן לא צריך לצאת מהבית כדי לעשות ביטוח רכב, אך איך כדאי יותר לעשות השוואת ביטוח רכב ולרכוש ביטוח רכב – בטלפון או באינטרנט? ישנם מספר הבדלים מהותיים, כשלכל אחת מהדרכים יש יתרונות וחסרונות. גלו את ההבדלים והחליטו בעצמכם איך לעשות ביטוח רכב, אונליין או בטלפון!

ביטוח רכב בטלפון – יתרונות וחסרונות

מי שבוחר לעשות ביטוח רכב בטלפון, יוכל ליהנות מהנוחות הביתית בלי לצאת מהבית, להתקשר לחברות הביטוח בהן הוא מתעניין ולעשות סקר שוק ביניהן. הוא ייהנה מיחס אישי של סוכן או נציג שירות ויוכל לשאול שאלות שמעסיקות אותו בנוגע לביטוח. החסרונות הבולטים הם, שהמבוטח יצטרך להתאים את עצמו לשעות הפעילות של חברת הביטוח או הסוכנות ולא יוכל לשוחח עימן מתי שיתחשק לו. בנוסף, שיחה עם סוכן ביטוח או עם נציג של חברה מסוימת, עשויה להיות לא אובייקטיבית, כיוון שייתכן שיעמוד מולכם נציג מכירות שמקבל עמלה על צירופכם לחברת ביטוח כזאת או אחרת, כך שייתכן שהמידע שתקבלו לגבי הביטוח יהיה מושפע מכך, ואם אתם עובדים מול סוכן ביטוח – תצטרכו להיות ב"טלפון שבור" עם חברת הביטוח כשכל החלטה ושאלה יעברו דרך הסוכן ויאריכו את זמן התשובה. מה גם, שעל מנת לעשות השוואת מחירים מקיפה, יהיה צורך להתקשר למספר חברות ביטוח, לתת שוב ושוב את הפרטים של בעל הרכב ושל הרכב, לבזבז זמן יקר ולנהל רישומים וטבלאות עם דף ועט לגבי השירותים שמציע כל ביטוח. נשמע מסורבל וארוך? יש דרך קלה ומהירה יותר.

ראו גם: מה עדיף, חברת ביטוח רכב או סוכנות ביטוח רכב?

ביטוח רכב אונליין – יתרונות וחסרונות

הטכנולוגיה המפותחת שיש כיום, מאפשרת לעשות השוואת ביטוח רכב באינטרנט ואף לרכוש את הביטוח אונליין. מי שבוחר לעשות ביטוח רכב אונליין, יוכל ליהנות ממקסימום נוחות, ומהאפשרות לעשות זאת בכל שעה ומכל מקום, ללא תלות בשעות העבודה של החברה או הסוכן. יהיה עליכם למלא את הפרטים של הרכב והמבוטח רק פעם אחת, וזה יאפשר לכם לקבל תוצאות של מספר הצעות מחיר, כך שבזמן שהייתם משיגים בשיחת טלפון פרטים לגבי ביטוח אחד בלבד - תוכלו לעשות השוואת ביטוח רכב במספר חברות וסוכנויות בו זמנית ולראות את ההשוואה בצורה נוחה וברורה, בטבלאות המציגות את הנתונים אלה לצד אלה. החסרונות הבולטים של דרך זו הם, שמול המבוטח עומד מחשב ולא בן אדם, מה שעשוי להפריע לחוויית הרכישה עבור מבוטחים מסוימים, בעיקר עבור נהגים ותיקים שפחות בקיאים בעולם הטכנולוגיה, אך אם השיחה האישית ממש חשובה לכם, תוכלו לבחור שנציג מחברת הביטוח בה אתם מתעניינים יחזור אליכם לפני שאתם רוכשים את הביטוח.

השוואת ביטוח רכב

אם עדיין לא השתכנעתם שהשוואת ביטוח רכב אונליין זו הדרך הכי פשוטה ונוחה שיש כיום לעשות השוואת ביטוח רכב, מוטב שתיכנסו לאתר בסטי, אתר להשוואת ביטוחים. באתר ישנו מחשבון ביטוח בו ניתן להזין מספר נתונים על המבוטח ועל הרכב אותו מעוניינים לבטח, ותוך זמן קצר מקבלים תמונה מלאה של אפשרויות הביטוח העומדות בפניכם, כולל הצעות המחיר הפופולריות ביותר והזולות ביותר שיש לחברות הביטוח ולסוכנויות הביטוח להציע, בהתאם לפרטים שהזנתם למערכת. 

כיוון שאתר בסטי הוא לא חברת ביטוח ולא סוכנות, אתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאות שמתקבלות מולכם הינן אובייקטיביות ונטולות אינטרסים. בכל הצעת ביטוח תוכלו לראות את פירוט המחיר ואת השירותים הכלולים בביטוח, לשנות את נתוני החיפוש בזמן אמת ולסנן את התוצאות. בדרך הזאת, רכישת ביטוח רכב אונליין יכולה לקחת פחות מחצי שעה, כולל הזמן של השוואת המחירים בין החברות השונות.