בחירת פוליסת ביטוח רחבה לרכב תוך חיסכון כספי

הביטוח המקיף לרכב, כשמו כן הוא, מספק הגנה רחבה מפני סיטואציות שונות שעשויות להסב נזק לרכב המבוטח, החל מתאונות דרכים ועד לאסונות טבע הפוקדים את ארצנו, לרבות רעידת אדמה, שריפה או הצפה. לפיכך, פוליסה זו נוטה להיות יקרה יותר מהאחרות. אך בדומה לסוגי ביטוח הרכב האחרים בשוק, גם המחיר של פוליסת הביטוח המקיף לא חקוק באבן, לא אבסולוטי, אלא נזיל, ניתן לתמרון. זאת מכיוון שישנם מספר פרמטרים אשר נלקחים בחשבון בשקלול הסופי וביכולתם להטות את הכף כאשר עורכים השוואת ביטוח מקיף לרכב.

כמה עולה ביטוח מקיף לרכב: נתוני הנהג

גובה הפרמייה של הביטוח המקיף לרכב מושפעת קודם כל מפרופיל הנהג שמעוניין לרכוש אותה. בהתאם לזאת, סוכנויות וחברות הביטוח השונות עורכות שאלונים אישיים עבור כל מבוטח פוטנציאלי כדי לברר פרטים אודות גילו, מינו, הוותק שלו בנהיגה, היסטוריית תביעות הביטוח שלו ב-3 השנים האחרונות, מידת מעורבותו בתאונות דרכים ב-3 השנים הקודמות. במילים אחרות, חברות הביטוח מעוניינות בתמונה השלמה: האם המועמד שלפניהן הוא זהיר ושקול כאשר יושב מאחורי ההגה או האם הוא פזיז וחסר סבלנות. בהתאם לזאת, חברות וסוכנויות הביטוח נותנות אמון בנהגים זהירים, ותיקים ואחראים ומצ'פרות אותם עם מסלולי ביטוח אטרקטיביים, הטבות מיוחדות או הנחה נדיבה במחיר הפוליסה.

מאפייני הרכב בביטוח מקיף לרכב

אלמנט נוסף שביכולתו להכריע את מחיר הפוליסה הסופי, הוא הרכב אשר מבקשים להעניק לו כיסוי ביטוחי. כי בסופו של יום, אתם רוצים לשמור עליו ממפגעי הדרך על מנת שתוכלו ליהנות ממנו לעוד שנים ארוכות. לשם התאמה מיטבית, מדויקת ככל הניתן של הפוליסה למכלול הצרכים שלכם ושל כלי הרכב שלכם, עליכם לציין מהו ייעודו של הרכב (האם הוא רכב לשימוש פרטי או רכב עבודה), מהי שנת הייצור, היצרן, תדירות השימוש, מחיר המחירון שלו - מתי עלה לראשונה לכביש. אי לכך, חברות הביטוח מבחינות בין רכבים פרטיים מדגמים פופולאריים או חדשים יותר, לבין רכבים פרטיים סטנדרטיים, בין רכב פרטי לרכב שטח, בין משאית סחורה ובין אוטובוס וכן הלאה, מאחר ולכל סוג רכב בתעשייה מאפיינים שונים, צרכים שונים הדורשים יצירת פתרונות מותאמים.

התוספות הנלוות 

לצד השירותים הבסיסיים המוצעים לכם במסגרת הביטוח המקיף לרכב, ישנה שורה של תוספות שניתן לצרף לחוזה הביטוח, לדוגמה: שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי למשך התקופה שבה הרכב שלכם מתוקן באחד ממוסכי ההסדר של חברת הביטוח, כיסוי שבר שמשות שאיתן ניתן להבטיח שקט נפשי והשתקמות כלכלית יעילה יותר מתאונה או גניבה. אותן תוספות והרחבות כרוכות בתשלום; ככל שאתם מוסיפים יותר הרחבות לפוליסת הביטוח המקיף, היא הופכת אפקטיבית יותר, אך גם יקרה יותר.

עשרות הצעות ביטוח אטרקטיביות בקליק

המידע שמספקים לחברת הביטוח במעמד חידוש ביטוח הרכב או לחילופין מזינים באתר השוואות מחירי ביטוח רכב: הנתונים האישיים שלכם, מאפייני הרכב שברשותכם וסוג ההרחבות שאתם מעוניינים בהן, הוא זה שקובע את טווחי המחירים של פוליסות הביטוח המקיף המוצעות לכם. אך החיפוש אחר הצעת הביטוח האידיאלית הופך קל ומהיר עם בסטי - אתר השוואות הביטוח המתקדם שבאמצעותו ניתן לגלות עשרות הצעות ביטוח איכותיות, מהימנות, מותאמות במחירים אטרקטיביים.