מחשבון ביטוח רכב שמוצא לכם מחיר מוזל תוך 2 דקות!

קניתם רכב ועכשיו אתם צריכים לעשות לו ביטוח, או שהגיע הזמן לחדש את הביטוח ואתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר זולה יותר או טובה יותר מזאת שהייתה לכם בשנה שחלפה, אבל איך תדעו איפה למצוא את ההצעה הזאת? ולמי בכלל יש זמן וכח להתעסק עכשיו שעות עם טלפונים, השוואת מחירים וחישוב ביטוח רכב מכל סוג ובכל חברה וחברה הקיימת בשוק הביטוח? 

תשמחו לדעת שהיום קיימות אופציות נוחות ומהירות שיחסכו לכם את העבודה ואת הזמן היקר שלכם, ויציגו לכם במהירות ובפשטות בדיוק את מה שחיפשתם. באתר bestie להשוואת ביטוח תוכלו למצוא מחשבון ביטוח רכב שיעשה עבורכם את כל העבודה, ואתם רק תצטרכו לשבת בנוחות מול המחשב או הטלפון הסלולרי ולהקליד מספר נתונים הנוגעים לכם ולרכב שאותו אתם מעוניינים לבטח, ואת כל היתר תעשה המערכת החכמה של בסטי. האתר מציע מחשבון ביטוח חובה + ביטוח צד ג' וכן מחשבון ביטוח חובה + ביטוח מקיף, כך שתוכלו לבחון את כל האופציות העומדות בפניכם, אם אתם עדיין בשלב ההתלבטות ולא החלטתם איזה ביטוח אתם רוצים או צריכים לעשות לרכבכם.

אז איך עובד מחשבון ביטוח רכב של בסטי? 

אתם בוחרים איזה סוג ביטוח תרצו להשוות, מכניסים למערכת את מספר הרכב שאתם מעוניינים לבטח או את סוג הרכב, שנת הייצור והדגם שלו, וכמה פרטים נוספים עליכם ועל רכבכם, למשל, כמה נהגים צפויים לנהוג ברכב, מה גילו של הנהג הצעיר ביותר, מה מינו של הנהג העיקרי, כמה שנים יש ביטוח רכב על שם בעל הרכב, האם בעל הרכב הגיש תביעות רכב בשנים האחרונות ועוד מספר נתונים נוספים. בהתאם למידע זה, אוספת המערכת את המידע העדכני מחברות ביטוח הרכב המומלצות ומציגה לכם תוך זמן קצר את הצעות המחיר הזולות ביותר שמציעות חברות הביטוח השונות ודרך אילו סוכנויות ביטוח. הצעות המחיר המוצגות הינן אובייקטיביות ונקיות מאינטרסים חבויים או מהעדפה של חברה אחת על פני אחרת, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאות הן ענייניות וניטרליות. בהתאם להצעות המחיר המתאימות לכם, תוכלו לבחור איזה ביטוח לרכוש ובאיזו חברה להפקיד את בטחונו של רכבכם.

חישוב ביטוח רכב: הסבר מפורט

בהצעות המחיר שיוצגו לכם תוכלו לראות מהי ההצעה הכי זולה עבור סוג הביטוח בו אתם מעוניינים, מהי ההצעה הכי פופולרית, איזו הצעה כוללת פוליסת ביטוח עם ההשתתפות העצמית הנמוכה ביותר, דרך איזה סוכן ביטוח ניתן לעשות ביטוח זה, מה שם מסלול הביטוח ומה הוא כולל, מה מחיר ההשתתפות העצמית, האם כלולים במחיר שירותי גרירה, רכב חליפי והחלפת שמשות, מהו הרכבו של המחיר באותו ביטוח – כמה מתוך הסכום תופס ביטוח החובה וכמה מתוכו זה הביטוח המקיף או ביטוח צד ג'. עבור כל אחת מהתוצאות שיוצגו לכם, תוכלו לבחור לראות מידע מורחב יותר כמו סכום גבול אחריות ביטוח צד ג', האם כלולות הוצאות הגנה משפטיות, באילו מקרים יש הנחה לטיפול במוסך הסדר, מהם תנאי קבלת רכב חליפי, מה כוללים שירותי הדרך בביטוח ואילו שירותים והגנות ניתן להוסיף לביטוח בתוספת תשלום (למשל, כיסוי נזקים במקרה של רעידת אדמה ובמקרה של שביתות ומהומות, כיסוי לפגיעה בפגוש, כיסוי שמשות מקוריות, כיסוי לפנסים ומראות צד, ביטול השתתפות עצמית, שירותי VIP, נהג מזדמן ל-4 ימים ועוד). בנוסף, תוכלו לבחור מתוך כלל התוצאות את הצעות המחיר שמעניינות אתכם ולהשוות ביניהן, כך שתראו בטבלה מסודרת את כל הנתונים זה לצד זה ותוכלו לראות מול העיניים את ההבדלים בשירותים שכוללת כל פוליסה. לאחר מכן, תוכלו לבחור את הביטוח בו אתם מעוניינים ולרכוש אותו אונליין. כל התהליך הזה, מתחילתו ועד סופו, יכול לקחת לכם פחות מחצי שעה, ותוכלו לעשות אותו בכל זמן ומכל מקום.