למה כדאי לתקן את הרכב במוסך הסדר מטעם חברת הביטוח?

לא פעם נקלעים לסיטואציה בה הרכב ניזוק בעת השימוש, בין אם זה מתנאי מזג האוויר, הדרך בה נוסעים או כתוצאה מאינטראקציה עם משתמשי דרך אחרים. במקרים אלו חברות ביטוח רבות מציעות את האפשרות לתקן את הרכב באחד ממוסכי ההסדר שלהן במקום לחפש אחר מוסך אקראי בסביבה. מהם מוסכי ההסדר, מהם היתרונות שהם מספקים למבוטח, במסגרת איזה מסלול ביטוחי ניתן להיעזר בשירותיהם? אנחנו בבסטי כאן כדי לענות על הכל.

מהו מוסך הסדר?

לחברות הביטוח יש סדרת מוסכים בפריסה ארצית שהן מנהלות איתם הסכם עבודה. ההסכם אומר שבזמן תאונה או גרימת נזק כלשהו לכלי רכב מבוטח, הן יכולות להפנות את לקוחותיהן לאחד מהמוסכים שהן פועלות איתם בשיתוף פעולה. אלו מוסכים מורשים, אמינים ומקצועיים שהחברות בחרו בקפידה בהתבסס על קריטריונים מחמירים, כאשר הן מקפידות לערוך בהם בדיקת איכות אחת לכמה זמן. את המוסכים הללו ניתן לאתר באמצעות נציג שירות וגם באונליין, באתרי חברות הביטוח לפי סוג הרכב, הפוליסה שברשותכם וכמובן אזור הפעילות המועדף. מוסך הסדר הוא אופציה הניתנת למבוטחים המחזיקים בדרך כלל בביטוח המקיף או ביטוח צד ג' שכן אלו ביטוחי הרכב שמכסים נזק שנגרם למכונית המבוטחת.c

כל הצדדים מרוויחים

כאשר מבוטח או מבוטחת מתקנים את רכבם במוסך הסדר מטעם חברת הביטוח שלהם, כל הצדדים המעורבים בפרשה מרוויחים. המבוטחים למשל, נהנים משורת יתרונות משמעותיים:
  1.  צמצום עלויות ההשתתפות העצמית.
  1. קיצור תהליכים - בבחירת מוסך הסדר, המבוטח חוסך המון כאב ראש הנובע מהתנהלות מול המוסך, שכן חברת הביטוח היא זו שמנהלת את הפרוצדורה בשבילו והופכת אותה פשוטה ומהירה יותר.
  1. שירות מקצועי, איכותי ואמין -  נותני השירות במוסך ההסדר הם בעלי פרקטיקה רחבה וניסיון רב, הם מוסמכים לטפל במגוון רחב של תקלות ובעיות ברכב, וכך למעשה מספקים למבוטח שקט נפשי.
  1. רכב חלופי - בהתאם לתנאי הפוליסה, המבוטח יהיה זכאי לרכב חלופי עד שהרכב שלו יהיה מוכן ויכול להמשיך בשגרת יומו כמתוכנן.
גם חברות הביטוח מרוויחות מהסכמים אלו במידה רבה, מאחר והמחירים שהן משלמות למוסך על תיקונים ברכב הם נמוכים יחסית בהשוואה למחירים שמוסכים פרטיים גובים על אותו סוג תיקון או טיפול. כך שהן חוסכת סכומים נכבדים בתהליך ובטווח הרחוק. ולבסוף, בעלי המוסכים מקבלים חשיפה והביקוש לשירותיהם עולה מעצם זה שחברת ביטוח או סוכנות ממליצה עליהם ללקוחותיה ומפנה אותם אליהם, בין אם באמצעות נציג בטלפון או דרך הצגתם במאגר באתר האינטרנט. כתוצאה מכך הם נהנים מקליינטורה, לקוחות שמגיעים אליהם לטפל ברכב ומספקים להם פרנסה.

השוואת מחירי פוליסות עם מוסך הסדר

מוסך הסדר היא אופציה יעילה ונוחה שחוסכת בירוקרטיה ועלויות בצורה ניכרת, אז חשוב שהיא תהיה זמינה לכם בעת הצורך. במאגר של בסטי, תוכלו לעיין בעשרות הצעות ביטוח מפורטות היטב בשפה קלילה ונוחה - ביטוח מקיף, חובה, צד ג' ותוספות והרחבות מגוונות לביטוח הרכב. להשוות בין אופציות הכוללות מוסכי הסדר ולגבש החלטה שתחסוך לכם סיבוכים מיותרים ברגע האמת.