לא מבזבזים זמן: סוגרים ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו

אנחנו לא יכולים לדמיין את החיים בלי האינטרנט, ובצדק, הוא עזר לנו לייעל תהליכים ומשימות יום יומיות רבות. כעת כל מה שנדרש כדי לקנות מצרכים מהסופר, להעביר כסף לחבר על הדלק לאחר שנסעתם יחד לטיול או להזמין תור לרופא המשפחה, זה לחיצה כפתור קטנה על העכבר או מסך הסמארטפון. בהתאם לכך, גם את ביטוח הרכב ניתן לחדש היום אונליין, באתרי חברות ביטוח רכב עצמן או באתרי השוואות הביטוחים השונים. היתרון הגדול כאן אצלנו בבסטי, הוא שתוכלו למצוא ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו - כל פוליסה, לכל נהג וכל רכב. כמה מהאופציות שתמצאו כאן, על קצה המזלג.

ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו - ביטוח חובה וצד ג'

ביטוח צד ג' מעניק פיצויים לנזקים שהרכב המבוטח גורם לצד שלישי, זה יכול להיות פגיעה ברכב, עמוד חשמל, כיכר, דלת כניסה לבניין ועוד. כיסוי זה ניתן לרכישה כפוליסה שעומדת בפני עצמה או כחלק מכיסוי הביטוח המקיף. אצלנו בבסטי השוואת ביטוח רכב תמצאו מגוון רחב של הצעות ביטוח צד ג' שמגיעות עם מיטב הכיסויים הנחוצים לכם.  כדי לפלס את הדרך בין ההצעות השונות תוכלו להשתמש למשל, בגבול האחריות כנקודה להשוואה. אותו סכום כסף שחברת הביטוח מעניקה לכם כדי לפצות גורם שלישי על הנזק, כדי לוודא שבמקרה שנקלעים לסיטואציה לא נעימה, יש לכם גב מלא מחברת הביטוח.  למרות שאתם יכולים לרכוש ביטוח צד ג' בצורתו הבסיסית, יש כמה כיסויים שלא כדאי להשאיר מאחור, גם ובמיוחד כשמתכוונים לרכוש ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו:
  • כיסוי להגנה משפטית - במסגרתו חברת הביטוח מספקת לכם עו''ד מטעמה, או מפצה אתכם במקרה שהבאתם עו''ד מטעמכם, לטיפול בתביעת צד ג'.
  • שירותי דרך וגרירה - איש מקצוע שחברת הביטוח שולחת אליכם לצורך תיקונים ראשוניים לרכב עד להגעתו למוסך.
  • שירות מורחב במקרה של תאונה - הכולל בין היתר, הסעת המבוטח מזירת האירוע. 

ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו - ביטוח חובה ומקיף

ביטוח מקיף הוא הכיסוי הביטוחי הגדול והרחב ביותר שקיים בשוק הביטוח ומסיבה זו הוא גם היקר ביותר. הוא מספק הגנה למגוון מקרים, החל מתאונות דרכים דרך נזקי מזג אוויר וטבע ועד לגניבה של כלי הרכב המבוטח. היכנסו לכאן כדי לגלות מה עושים במקרה של גניבת רכב אם יש לכם רכב חדש, רכב חשמלי או היברידי או רכב שמשמש אתכם לכל אותן נסיעות שגרתיות, רכב שאתם לוקחים בכל יום לעבודה ומסיעים בו את הילדים לגן ובית הספר, כדאי לכם לרכוש ביטוח מקיף. כך תהיו בטוחים שאתם מכוסים מכל הכיוונים. תוכלו כמובן לרכוש את הפוליסה בצורתה הבסיסית או להרחיב את יריעת הכיסוי עם תוספות. הנה כמה כיסויים ביטוחיים שכדאי להכיר במקרה של תאונת דרכים הביטוח המקיף הוא כאמור הכיסוי הביטוחי היקר ביותר, אך אין זה אומר שהמחירים הם זהים בכל חברה וסוכנות ביטוח.עצם זה שאתם מחפשים ביטוח מקיף אונליין כבר פותח לכם את הדלת להצעות ביטוח זולות יותר, כי הן מגיעות ללא דמי העמלה של סוכן הביטוח. אך לצד זה, תוכלו להיעזר במסננים השונים באתר בסטי כדי להטות את הפרמיה עוד קצת כלפי מטה - קביעת דמי ההשתתפות העצמית הרצויים, הצגת הצעות הביטוח הזולות ביותר וכמובן להיעזר בנתונים המקנים הנחה בביטוח, לדוגמה: רכב שני במשפחה, מגורים בקיבוץ ועוד. כך תמצאו הצעות ביטוח מקיף אטרקטיביות ואפקטיביות ותסגרו ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו, בהתאם לצרכים והתנאים שלכם. 

פוליסה מיוחדת לנהג צעיר או חדש

בנוסף לפוליסות הקלאסיות, תוכלו לרכוש בבסטי ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו, לנהג צעיר או נהג חדש ולקצץ בעלויות הביטוח המשפחתי. אם הנהג הצעיר או החדש של הבית הוא חייל או סטודנט שמגיע הביתה אחת לשבוע או שבועיים, תוכלו לבטח אותו בביטוח רכב זמני, למספר ימים ולאפשר לו לנהוג במכונית המשפחתית בראש שקט.  ביטוח רכב לפי קילומטר הוא עוד מסלול ביטוחי מומלץ לנהג צעיר או חדש. במסגרתו מקבלים מכסת קילומטרים מוגדרת מחברת הביטוח, במשך התקופה שנקבעה בפוליסה. זהו למעשה ביטוח לפי שימוש, שמשלמים עליו רק כשנוהגים ומנהלים אותו בעזרת אפליקציה: עוקבים אחרי מכסת הקילומטרים, מתעדים את הנסיעות ויוצרים קשר עם חברת הביטוח בעת הצורך. בחלק מההצעות ביטוח רכב לפי קילומטר יש פונקציה של בקרת הורים, כך שהם יכולים לקבל גישה להיסטוריית הנסיעות של הנהג ולוודא שהוא נוהג באחריות ובבטחה. בבסטי תמצאו הצעות ביטוח לנהג צעיר או חדש מכוונות נהג ורכב ותצאו עם ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו, שמתאים בול.

הכי מהיר, הכי פשוט

התשובה לשאלה איזה ביטוח רכב הכי משתלם תלויה אך ורק בכם, בצרכים וההעדפות שלכם. כי רק אתם מכירים  הכי טוב את שגרת הנסיעות - התדירות, המרחקים שאתם נוסעים בכל פעם, ואת כלי הרכב שלכם כמובן. מצד אחד, אתם יכולים לשמור על רצף ביטוחי רכב, לרכוש את אותו כיסוי ביטוחי שנה אחר שנה אם זה משרת אתכם היטב. מצד שני, אתם רשאים לחפש כיסוי שונה לחלוטין, במידה והתנאים השתנו לאורך השנה הביטוחית החולפת - נוספו נהגים חדשים למשפחה, התקנתם כמה פיצ'רים וגאדג'טים חדשים ברכב וכן הלאה.  לא משנה איזה ביטוח רכב אתם מחפשים - מקיף, צד ג', כיסוי מיוחד לנהג צעיר או חדש, בבסטי תמצאו הכל, בקליק. רוכשים ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו בהתאמה אישית, עם כל הכיסויים והתוספות שאתם צריכים ושומרים על ראש שקט ולב רגוע בדרכים. השנה הביטוחית עומדת להסתיים? היכנסו לעמוד השוואת ביטוחים ותמצאו ביטוח רכב מעכשיו לעכשיו, בדיוק בשבילכם!