ביטוח רכב לחיילים: כל מה שצריך לדעת

חיילים זקוקים לחופש ועצמאות כשהם מגיעים לביתם אחת לכמה ימים או שבועות, בין אם הם חוזרים לביתם לצורך אפטר,סופ''ש או גימלים חלילה. לפיכך גם החיילים בעלי רישיון הנהיגה לא עולים על הרכב לעיתים תכופות, אך בפעמים שבהן הם לוקחים את ההגה לידיים - הם צריכים לעשות זאת בראש שקט, ללא חשש. לשם כך חברות הביטוח השונות יצרו מבחר אפשרויות לביטוח רכב למיוחד לחיילים, שבעזרתן ניתן לשמור על החייל של הבית ועל המכונית המשפחתית ביעילות.

ביטוח רכב לחיילים: המסע הלא כל כך מופלא

בין אם החייל משרת בסמיכות למקום מגוריו ובין אם הוא משרת בצידה השני של המדינה, הוא נתון לחסדיהם של התחבורה הציבורית ומצב התנועה בכביש כדי להגיע ממקום למקום. זה הופך להיות מאתגר במיוחד כשמדובר בסופי שבוע בהם היא מושבתת או בילוי בשעות מסוימות שבהן החייל קבע את תוכניותיו, למשל שעות הערב המאוחרות או הלילה. מה שלעיתים רבות מאלץ אותו לתחום את הבילוי בטווחי שעות הפעילות של האוטובוסים באזור, להסתמך על אחד החברים שיש לו רישיון נהיגה ורכב, או לשלם הון על מונית בסוף הערב. אך יש אלטרנטיבה: כאשר החייל בקרבתכם מחזיק ברישיון נהיגה, ניתן לספק לו ביטוח רכב מותאם וכך לסייע לו להיות עצמאי בשטח.

בנהיגה, כמו בצבא, הפז''ם הוא משמעותי

מבחינת עולם הביטוח, חיילים נופלים תחת הקטגורייה של נהג צעיר, נהג שבמהותו הוא חסר ניסיון וגילו נע בין 17 ל-24. הדבר נוגע לא רק לחיילי החובה אלא שגם חיילי קבע בדרגים מסוימים - קצינים או נגדים בתחילת דרכם, נחשבים גם הם לנהגים צעירים בעיני חברות וסוכנויות הביטוח השונות. במעמד רכישת ביטוח רכב לנהג צעיר, תשלום הפרמיה יהיה גבוה מהרגיל. הסיבה לכך היא שמדובר בנהגים טריים יחסית, לא משופשפים, שנוטים לעשות יותר טעויות על הכביש, ועם הסיכוי לטעויות עולה הסיכוי להפעיל את הביטוח בתדירות גבוהה יותר. בעת ביצוע סקר שוק קטן מגלים עולם שלם של פוליסות ותוספות לנהג צעיר שיתאימו לצרכים של החייל במשפחה. כך למשל ניתן להנפיק במסגרת הביטוח המקיף, טופס צירוף נהג צעיר זמני לתקופה של יומיים עד ארבעה ימים, שיספיק לסוף השבוע של החייל בבית וישמור עליו כשהוא מבלה עם חברים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שישנם חיילים שהם נהגים חדשים, כלומר - פז''ם הנהיגה שלהם נמוך משנתיים, אך ניתן למצוא להם פתרון הולם בדמות ביטוח לנהג חדש-צעיר. אפשרות נוספת היא ביטוח רכב לפי קילומטר, שנוצר במיוחד עבור נהגים שלא משתמשים ברכב בתדירות גבוהה ועדיין רוצים להנות מתחושה של חופש, כך החייל יכול לנהוג בשלווה בפעמים בהן חוזר הביתה מהבסיס, וגם ברגילה או החפש''ש ולשלם אך ורק על כמות הנסיעות שעשה בפרק זמן קבוע מראש, בהתאם לתנאי הפוליסה.

מבחר ביטוחים לחיילים בקליק

אם אתם כרגע משרתים בצבא וצריכים ביטוח רכב בהתאמה אישית – אתם לא צריכים לשבור את הראש, לא צריכים להתאמץ כלל - אלא פשוט למלא הפרטים האישיים שלכם ושל הרכב שלכם או של ההורים במנוע החיפוש, ותוך דקות מעטות אנחנו נמצא עבורכם את הפוליסות המשתלמות ביותר, נערוך השוואת ביטוח רכב בשבילכם תוך הקפדה על הצגת התנאים, התוספות והמחיר הסופי של כל פוליסה במאגר, בצורה שקופה ושפה פשוטה, על מנת שתבחרו באופציה הביטוחית שתפורה למידותיכם המדויקות.