ביטוח רכב ליגואר:5 טיפים להורדת מחירי ביטוח

ביטוח הרכב הוא מוצר חיוני לכל נהג, מאחר והוא מציע רשת ביטחון מותאמת לצרכיו ושימושיו ברכב הפרטי. אך כשזה נוגע לנהגים שמחזיקים ברכבי יוקרה כמו יגואר, הצרכים הביטוחיים הופכים מורכבים הרבה יותר, כי בואו נודה בזה - תחזוקה של יגואר מפוארת ועוצמתית היא השקעה לא קטנה. לכן, כאשר צצה לה הזדמנות לצמצם ולו במעט את הוצאות הרכב השוטפות, לוקחים אותה בשתי ידיים. אז אם אתם נוהגים ביגואר וצריכים לחדש את הביטוח, לא מסתפקים עוד בביטוח רכב יקר אלא מחפשים אלטרנטיבות במרחב הדיגיטלי. רגע לפני שיוצאים לדרך, עולה השאלה המתבקשת: איך מורידים מחירים בביטוח רכב יגואר? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לחסוך בטווח הרחוק. 1 - השתתפות עצמית - אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל פוליסה (על אחת כמה וכמה בביטוח רכב יגואר) הוא דמי ההשתתפות העצמית. סכום זה מטפס מעלה בביטוח לרכבי יוקרה (רכבים ששווים גבוה מ-300 אלף ש''ח), וזה שיקול משמעותי. בכל הנוגע לדמי ההשתתפות העצמית, שוק הביטוח מציע כמה פתרונות: 
  • לרכוש ביטוח מקיף לרכב עם פרמיה נמוכה והשתתפות עצמית גבוהה באופן יחסי.
  •  לרכוש פוליסה עם השתתפות עצמית נמוכה ופרמיה גבוהה יותר.
  • לרכוש כיסוי ביטול השתתפות עצמית ולוותר עליה לחלוטין. 
  • גם כשרוכשים פוליסת ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' לרכב עם דמי השתתפות עצמית, היא עשויה להתבטל במקרים הבאים: גניבת רכב, נזק לרכב בדרגת טוטאל לוס, או כשמתקנים אותו באחד ממוסכי ההסדר של חברת הביטוח שלכם. 
2 - ביטוח רכב אונליין - הדרך הפשוטה ביותר לקצץ במחירי ביטוח רכב יגואר, היא לוותר על סוכן הביטוח ונציג המכירות, ולחפש הצעות ביטוח רכב יוקרה בעצמכם, באונליין. סוכן הביטוח ונציג המכירות מקבלים עמלות על כל ביטוח שהם סוגרים והפרמיה מתייקרת. לעומת זאת, כשמחפשים ביטוח מקיף או צד ג' לרכב ללא תיווך של גורם נוסף, מגלים הצעות ביטוח במחירים נמוכים יותר. 3 - מערכות מיגון ובטיחות לרכב - רכבי יגואר ידועים בטכנולוגיות המתקדמות והמערכות החדשניות שלהם. ברכבים אלו תמצאו שורה של מערכות כדוגמת: מערכת סיוע בשמירה על נתיב הנסיעה, Stop and Go שעוזרת לשמור מרחק מהרכב מלפנים, זיהוי עייפות הנהג וכן הלאה. ככל שהיגואר שלכם מאובזרת בכמה שיותר טכנולוגיות, מערכות ופיצ'רים, הנסיעה הופכת בטוחה ורגועה יותר, הסיכוי לתאונות הולך וקטן ואתם חוסכים בביטוח הרכב.  4 - לרכוש רק הרחבות וכיסויים שבאמת צריכים - כשאתם מגיעים לאתר בסטי בחיפוש אחר ביטוח הרכב הבא שלכם, חשוב להיות ממוקדים. כל כיסוי שתוסיפו לפוליסת הביטוח המקיף או ביטוח צד ג' יקפיץ את המחיר לכן חשוב לעשות תיעדוף, סלקציה, לבחור רק את הכיסויים שאתם בטוחים שתזדקקו להם ברגע האמת. רכב חלופי, כיסוי נזקי שבר פנסים ומראות צד או שירותי דרך וגרירה הם רק כמה דוגמאות לכיסויים מומלצים ונחוצים 5 - השוואת ביטוח רכב - הדרך לסגור ביטוח רכב במאה ה-21. כשעורכים השוואת ביטוח רכב בדיגיטל, הכדור עובר למגרש שלכם. אתם קובעים את הטון - נהנים מחופש הבחירה והיצע רחב של הצעות ביטוח. עוברים בין כמה שיותר חברות וסוכנויות ביטוח במהירות, בודקים הצעות ביטוח בהתאמה אישית לנתונים שלכם ושל היגואר שברשותכם, עורכים סלקציה בין הפוליסות על פי משתנים שחשובים לכם (השתתפות עצמית, פרמיה, גבול אחריות בביטוח צד ג' ועוד) ויוצאים עם ביטוח רכב יגואר - תוך דקות בודדות. 

ביטוח רכב יגואר סוגרים בבסטי

הדרך לביטוח רכב יגואר זול ומשתלם - עוברת בבסטי. אתר השוואות הביטוחים הגדול בישראל מציע פלטפורמה ידידותית ונוחה למציאת ביטוח רכב ב-2 דקות. כל פרמטר באתר תכליתו להפוך את חווית הרכישה לאישית, מותאמת לנהג ולסוג הרכב אותו הוא מבטח.  לפיכך, לאחר שתזינו את הפרטים שלכם ושל היגואר שלכם (או פשוט את מספר הרישוי שלו) תוכלו לבחור את טווחי דמי ההשתתפות העצמית שאתם מוכנים לשלם, ואת מכסת הקילומטרים שהיגואר שלכם נוסעת במקרה והוא מתפקד כרכב שני במשפחה. תוכלו לסנן את הצעות הביטוח על פי חברות וסוכנויות ביטוח, הצעות ביטוח מומלצות, וכמובן - לסמן פרטים רלוונטיים אליכם שבכוחם להוזיל את מחירי הביטוח (רכב שלא נוסע בשבת, מגורים בקיבוץ). אם לסכם בפשטות - גם כשצריך לבטח רכב יוקרה כמו יגואר, תסמכו על בסטי שהוא ימצא לכם את הצעות הביטוח הזולות והאיכותיות ביותר, מתוכן תבחרו את האחת שתתאים לכם וליגואר שלכם כמו כפפה ליד.    מחפשים ביטוח רכב יגואר מהיר ומשתלם? היכנסו לעמוד השוואת ביטוח רכב ותגלו מגוון הצעות ביטוח אטרקטיביות ואפקטיביות ב-2 דקות בלבד!