ביטוח רפואי לסטודנטים הלומדים בחו''ל

צעירים רבים מחליטים ללמוד את התואר הראשון או השני שלהם בחו''ל, יכולות להיות לזה כל מיני סיבות: ללמוד מהטובים ביותר בתחום התמחותם, השתתפות בתוכנית חילופי סטודנטים, רצון לחזק את האנגלית או שפה אחרת שהם מכירים (ודוברים אותה במדינה בה הם לומדים), לפתוח יותר דלתות מקצועיות בעתיד ועוד ועוד. אותם צעירים עומדים לבלות זמן לא קצר במדינה אחרת, רחוק מכל מה הם מכירים - תרבות, קולינריה ואפילו תנאי מזג אוויר שהם אולי לא רגילים אליהם. אם מתכננים ללמוד בחו''ל, יש להיערך בהתאם עם ביטוח רפואי שיספק הגנה במהלך השהות בחו''ל, ויבטיח שתקופת הלימודים תעבור בהנאה והצלחה גדולה. איזה ביטוח אפשר לרכוש עבור סטודנטים הלומדים מעבר לים? בסטי עם כל הפרטים.

מה ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו''ל לבין ביטוח רפואי לסטודנטים הלומדים בחו''ל?

ביטוח נסיעות לחו''ל וביטוח רפואי לסטודנטים שניהם מהווים רשת ביטחון רפואית לאנשים שיוצאים מהארץ. את כל אחת מהפוליסות הללו ניתן לרכוש בצורתה הראשונית או לשדרג עם הרחבות רלוונטיות למדינת היעד וצרכי המבוטח. ועדיין יש לזכור שביטוח נסיעות לחו''ל מכסה רק הוצאות רפואיות במקרי חירום שיכולים להתרחש במהלך החופשה.   לעומת זאת ביטוח רפואי לסטודנטים נועד לספק מענה מקיף, נרחב וארוך טווח, לרוב עד לפרק זמן של עד 365 יום, שנה רצופה. הוא מכסה שירותים שונים ומגוונים יותר שמתאימים לשהות ממושכת במדינה אחרת. כמו למשל שירותי פיזיותרפיה לשיקום מניתוח, ביקור רופא מקצועי, טיפת חלב לאמהות טריות, בדיקות מעקב הריון, הוצאות משפטיות בהליכים פליליים ועוד. 

מה כוללת הפוליסה?

כל ביטוח הוא קצת שונה מכיוון שהוא נעוץ במדיניות החברה המבטחת, ככה שייתכנו הבדלים בנוסחים או אפילו בכמות המקרים בין ביטוח אחד לאחר. למרות זאת, ברוב המקרים הרובד הבסיסי של ביטוח רפואי לסטודנטים כולל כיסויים כדוגמת: חבות צד ג', הוצאות רפואיות בעת אשפוז, הטסה רפואית לישראל, איתור חילוץ והצלה, טיפול חירום בשיניים, תרופות ועוד.  חברות ביטוח רבות מציעות ביטוח נסיעות לחו''ל מיוחד לסטודנטים הלומדים בחו''ל. אצל חברת הפניקס הותיקה למשל, תמצאו פוליסה המציעה היקף כיסוי של עד 1,200,000 דולר ומבטחת מקרים כמו המשך הוצאות רפואיות בישראל על מחלות גיאוגרפיות, מילוט ועוד. 

ללכת על בטוח ולא להתפשר על ביטוח

סטודנטים שגרים ולומדים בחו''ל סופגים לא מעט הוצאות - שכר לימוד, שכר דירה, מחייה בסיסית, לכן לא פעם הם יחפשו דרכים לצמצם את העלויות ולחסוך קצת לטווח הרחוק. אחת הדרכים לעשות זאת היא לוודא שרוכשים ביטוח רפואי שיעניק את מעטפת ההגנה האידיאלית עבורם בהתחשב בצרכים וההעדפות שלהם.  אז גם אם אתם נמצאים בתוכנית לחילופי סטודנטים או לומדים תואר ראשון בארץ המגף, באתר בסטי תמצאו ביטוח רפואי תוך 2 דקות בלבד. תסרקו את רוב שוק הביטוח המקומי, תעברו בין הצעות ביטוח של החברות הגדולות ביותר בשוק כמו איילון, שירביט ועוד. תראו את הפיצ'רים הייחודיים שכל כל אחת מהן, אלו שמבדילות אותה מהשאר. תסננו את ההצעות על פי הכיסויים הנחוצים לכם, תקליקו על הפוליסות המועדפות ובסטי ישווה אותן בשבילכם אוטומטית. 2 דקות על השעון וסיימתם, מצאתם ביטוח אפקטיבי במחיר אטרקטיבי. ביטוח שישמש רשת ביטחון רפואית מיטבית מעבר לים.   צמאים למידע נוסף על שוק הביטוח? היכנסו למגזין בסטי וגלו עולם מרתק!