חברת איילון

|
איילון | בסטי - השוואת ביטוחי רכב רקע על החברה: איילון חברה לביטוח בע''מ היא חברת בת של איילון אחזקות בע''מ. חברת האם הוקמה בשנת 1976, וכיום יש לה 4 שלוחות מחוזיות: תל אביב, חיפה, ירושלים, ומחוז מרכז. איילון מתמחה בענפי הביטוח האלמנטרי לסוגיו, לרבות ביטוח חיים, ביטוח בריאות וכמובן, ביטוח רכב. לכל אחת משלוחותיה של חברת איילון ישנו מערך של סוכנים וסוכנויות ביטוח בפריסה ארצית.

ביטוח רכב באיילון

איילון חברה לביטוח בע''מ מציעה לציבור לקוחותיה אפשרות לבטח את רכבם בביטוח מקיף, ביטוח חובה וביטוח צד ג' מותאמים לרכבים מסחריים ופרטיים עד 3.5 טון. כמו כן, היא מציעה ביטוח לרכבים שאינם מסחריים ואינם פרטיים, כגון אוטובוסים, מוניות, משאיות, נגררים או רכבי עבודה, במשקל של עד 3.5 טון ומסלולי הצטרפות בלעדיים לנהגים זהירים – כל אלו צפויים לעלות בתוצאות החיפוש במנוע של בסטי, כך שניתן לעיין בהם במסגרת תהליכי השוואת ביטוח רכב לשם מציאת ביטוח הרכב הבא. מוצרי ביטוח נוספים: ביטוח דירה, ביטוח הנדסי, ביטוח וועדי בתים, ביטוח חקלאי, ביטוח משכנתא, ביטוח חיים, ביטוח מחלות קשות, ביטוח בריאות לתיירים ועובדים זרים, ביטוח חבויות ואחריות מקצועית, ביטוח עסק, ביטוח דירקטורים ונושאי משרה, ביטוח לקולקטיבים וארגונים.

פרטי התקשרות

כתובת (מטה החברה): דרך אבא הלל 12, רמת גן אתר החברה: https://www.ayalon-ins.co.il/ טלפון (מוקד תביעות רכב): 6677* | 072-2228677 מייל (מוקד תביעות רכב): [email protected]