מאמץ קבוצתי: ביטוח נסיעות לחו''ל לקבוצות נוסעים

רוב האנשים שמחפשים ביטוח נסיעות לחו''ל, בין אם זה לנסיעת עסקים או נופש עם היקרים להם, רוכשים ביטוח אישי באופן עצמאי. גם כשטסים עם כל המשפחה או כמה חברים, כל אחד מהמשתתפים רוכש ביטוח נפרד בהתאם לנתונים והצרכים הספציפיים שלו. עם זאת יש מקרים בהם קבוצה גדולה של אנשים יכולים לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל משותף. ביטוח נסיעות קבוצתי או כפי שמכנים אותו בשפה המקצועית, ביטוח נסיעות לחו''ל קולקטיבי. מה זה בדיוק, מתי רוכשים אותו ומה יתרונותיו? בסטי עם כל הפרטים. 

מהו ביטוח נסיעות לחו''ל לקבוצות ולמי הוא מתאים?

ביטוח קבוצתי (נקרא גם ביטוח קולקטיבי) הוא אמצעי לבטח קבוצה גדולה של אנשים בביטוח זהה. הוא נפוץ בארגונים גדולים ומוסדות ציבוריים, בהם המעסיק או ועד העובדים רוכשים פוליסת ביטוח אחידה עבור כל העובדים. בדרך כלל הביטוח מוצע לעובדים כחלק ממסגרת ההטבות המגיעות להם ממקום העבודה. לעיתים המעסיק לוקח נתח משכרם של העובדים כדי לספק להם ביטוח נסיעות לחו''ל קבוצתי. במקרים אחרים ניתן לראות קבוצות שמתאגדות יחד לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות קבוצתית. 

חברות, ארגונים ועסקים רבים מציעים ביטוח קולקטיבי לעובדיהם מתוך רצון לתגמל את אותם, להגביר את תחושת השייכות והנאמנות למקום ולהעלות את המורל והמוטיבציה. מה גם, חברות הביטוח מאפשרות לקבוצה פעמים רבות לצרף לכיסוי בני משפחה מדרגה ראשונה (בני/בנות זוג וילדים). 

ביטוח נסיעות לחו''ל קולקטיבי הוא ביטוח שבדרך כלל ניתן לצורך נסיעות עסקים או טיול מאורגן מטעם מקום העבודה. כל העובדים שלוקחים חלק בטיסה, מהזוטר עד הבכיר ביותר, מקבלים את אותם התנאים והכיסויים ומשלמים דמי ביטוח דומים פחות או יותר. במילים אחרות, פוליסה אחידה לכולם. 

ישנן 2 וריאציות של הכיסוי הביטוחי עבור קבוצת עובדים:

  1. ביטוח נסיעות לחו''ל שניתן לרכוש ל-30 איש במרוכז שטסים לחו''ל יחד בפעם אחת או בטפטופים (כל פעם מספר מסוים של אנשים). 
  2. ביטוח נסיעות לחו''ל שמעניק לנוסעים בנק ימים ספציפי. יש לדווח על מועדי הטיסה והחזרה אחת לרבעון. אופציה זו פתוחה ליעדים רבים בעולם, ביניהם גם ארצות הברית. 

כמה יתרונות בולטים לביטוח קבוצתי

  1. מחיר נמוך יותר - ברוב המקרים, עלות ביטוח נסיעות לחו''ל קבוצתי תהיה נמוכה יותר מביטוח פרטי שלקוח רוכש עבור עצמו. יש לכך 3 סיבות הקשורות במדיניות ושיקולי העסק:

א. עסקים רבים מעדיפים להציע פוליסה זולה יותר כדי למשוך כמה שיותר אנשים ולעודד אותם לרכוש אותה יחד. 

ב. בדרך כלל המעסיק מסבסד חלק מעלות הפוליסה. 

ג. העסק יוצא מנקודת הנחה שרוב המשתתפים לא באמת יפעילו את הפוליסה שלהם ולכן משתלם לו כלכלית להציע אותה במחיר נמוך יותר. 

  1. ביטוח נסיעות לחו''ל עד גיל 75 לעובדי החברה.
  2. הפוליסה כוללת כיסוי רפואי מלא ללא צורך בהצהרת בריאות מצד הנוסעים. 
  3. הנוסעים נהנים מפוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל רחבה ומקיפה, הכוללת מגוון כיסויים חיוניים כמו כבודה, ביטול או קיצור טיסה ועוד. 
  4. שוויון - כאמור, כל העובדים המשתתפים בטיסה, החל מהעובד הזוטר ביותר ועד למנהל הבכיר ביותר, משלמים את אותו תעריף על הביטוח ומקבלים את אותה פוליסה בדיוק. 

מגוון אופציות נהדרות של ביטוח נסיעות לחו''ל ליחידים וקבוצות 

יוצאים לנסיעת עסקים או טיול מאורגן מטעם מקום העבודה? אצלנו תמצאו ביטוח נסיעות לחו''ל משתלם לכל חברי הקבוצה. תבטחו עד 7 נוסעים בכל פוליסה, תסרקו את רוב שוק הביטוח ותעברו בין הצעות של חברות מובילות כמו הפניקס, כלל, מגדל, אשר מותאמות לנתוני הטיסה ופרטי הנוסעים. תערכו סלקציה קטנה וזריזה על פי כיסויים רצויים: כבודה, מחשב נייד, תרמילאים ותשוו בקליק בין הצעות נבחרות. את ההצעה המועדפת תוכלו לערוך במסך נפרד כדי להתאים אותה במדויק לצרכי הקבוצה. תוך 2 דקות תבדקו את כל האופציות העומדות לרשותכם ותמצאו את הפוליסה הנכונה עבורכם. 

יוצאים לנסיעת עסקים? נכנסים לעמוד ביטוח נסיעות לחו''ל, משווים בין ביטוחים ומוצאים את הכיסוי המתאים!