להקדים תרופה למכה:האם ילדים צריכים ביטוח נסיעות לחו''ל?

אין כמו טיסה עם הילדים לחו''ל. זו הזדמנות מדהימה לגלות ביחד איתם מקומות חדשים, לחוות חוויות מרתקות ולשטוף את העיניים במראות ייחודיים, כאלה שלא רואים בכל יום. ביקור קרובים, טיול בר/בת מצווה, חופשה משפחתית נחמדה בחג, טיול במדינה קרובה לליבם של ההורים ויש עוד המון סיבות לטוס עם הילדים. תכנון טיול עם ילדים הוא מורכב הרבה יותר כי צריך להיות יצירתי, לשעשע אותם, לגרום להם לגלות עניין ביעד והאופציות שהוא מציע. אבל לפני הכל, צריך לוודא שהם בטוחים ומרגישים טוב. זה המקום לשאול את השאלה, האם ילדים צריכים ביטוח נסיעות לחו''ל? אין שום צל של ספק. גללו למטה כדי לגלות למה חשוב לבטח את הילדים לפני שטסים.

איך להיערך לחופשה עם ילדים?

מעבר למעטפת הביטוחית ההכרחית, תכנון חופשה משפחתית עם ילדים מצריך היערכות מוקדמת עם ציוד מתאים. כשאתם טסים עם ילדים, חשוב לקחת אתכם במזוודה ערכת עזרה ראשונה, כמה תרופות בסיסיות ללא מרשם רופא (להורדת חום, שיכוך כאבים וכן הלאה), אלוורה, וציוד מותאם לאלרגיות אם ידועה רגישות ספציפית אצל אחד הילדים. מומלץ להצטייד בקרם הגנה ומשחה נגד עקיצות יתושים אם טסים בקיץ (או טסים ליעד שידוע באקלים חם וטמפרטורות גבוהות כמו האמירויות, אוסטרליה או יבשת אפריקה).

ביטוח נסיעות לחו''ל - חשוב במיוחד בטיסה עם ילדים קטנים

בואו נשים את זה על השולחן, חופשה עם ילדים היא חופשה עם בלת''מים. ילדים נוטים לאבד עניין בקלות, להתעייף מהר יותר. לפעמים הם פשוט רוצים לעשות משהו שונה ממה שתכננתם עבורם באותו יום. עם כל זה, יש גם את הנושא הבריאותי. המערכת החיסונית של ילדים קטנים רגישה יותר משל מבוגרים ויש להניח על כך את הדעת. הם חשופים יותר לוירוסים שמסתובבים באוויר, נוטים ליפול ולהיפצע בקלות רבה יותר מאדם מבוגר וכל שינוי מזג אוויר יכול לערער את מערכת החיסון שלהם. כמה מהתחלואות הנפוצות ביותר בקרב ילדים קטנים כוללות דלקות גרון, וירוסים במערכת הנשימה, תופעות עור ופריחות ודלקות אוזניים. הטיפול במצבים בריאותיים אלה עלול לא רק לגרום לחישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לתוכניות החופשה, אלא גם לעלות הון כשיוצאים מהארץ.

איזו פוליסת נסיעות לחו''ל מתאימה לטיול עם ילדים?

ביטוח נסיעות לחו''ל בסיסי מכסה שורה של מקרים רפואיים דחופים שעלולים לתקוף אתכם במהלך טיול מעבר לים. פינוי יבשתי או אווירי לבית החולים הקרוב, הוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז, חבות כלפי צד ג', תרופות ועוד. את הפוליסה הבסיסית ניתן לשדרג עם כיסויים ותוספות לבחירתכם. מומלץ להגדיל את שריון ההגנה שלכם בחו''ל עם כיסויים נוספים המתאימים לחופשה עם ילדים כמו כיסוי למחשב נייד, כיסוי לסמארטפון, ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו''ל ועוד. בנוסף מומלץ לרכוש אפליקציית ביטוח נסיעות לחו''ל המספקת שירות 24/7 של שיחות עם רופא מהארץ בעברית, לכל מקרה שלא יבוא.

באתר בסטי כל אחד מרכיב את הפוליסה הנכונה לו

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא מוצר צריכה מודולארי שכל אדם יכול לעצב בהתאם לצרכיו. אם טסים עם ילדים, לא לוקחים סיכונים, מחפשים ביטוח נסיעות לחו''ל שמתאים לחופשה שלכם, משך השהות בחו''ל, היעד אליו טסים וכמובן הרכב המשתתפים. אם יש לכם ילדים קטנים ודאי תרצו לבטח את הגאדג'טים האהובים עליהם, לוודא שיש להם גישה לתרופות ולהבטיח שאם הטיסה חס וחלילה לא יוצאת לפועל, אתם לא סופגים מכה כלכלית קשה. כאן בבסטי תחפשו הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל בדיוק בשבילכם. תעברו על פוליסות מדורגות מהזולה ליקרה, תראו מה מייחד כל חברת ביטוח ותסננו את ההיצע הקיים עם כיסויים מועדפים. לבסוף תוכלו לערוך את הפוליסה הנבחרת, להוסיף או להסיר כיסויים לבחירתכם כדי להבטיח שאתם רוכשים פוליסה בדיוק בשבילכם, בלב שלם. טסים עם הילדים לחו"ל? התחילו להשוות מחירי ביטוח נסיעות לחו''ל כאן ועכשיו ותהיו מוכנים ומזומנים לחופשה הבאה!