ביטוח נסיעות לחו''ל - חובה או לוקסוס

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא ביטוח רפואי שמכסה את המבוטח לאורך תקופת שהותו מעבר לים. הביטוח מעניק פתרונות למקרי חירום בריאותיים שונים. ביניהם, הטסה רפואית ממקום האירוע לבית החולים הקרוב, כיסוי לתרופות, חבות כלפי צד ג', טיפול חירום בשיניים, שירותי איתור חילוץ והצלה ועוד. ביטוח נסיעות לחו''ל הוא אחד האלמנטים הקריטיים ביותר עבור הטיסה שלכם, זו רשת הביטחון שלכם על אדמה זרה לכן לא מוותרים עליו וממש לא מתפשרים על היקף הכיסוי. רק כך תוכלו להבטיח שתיהנו מהכיסוי המיטבי, הראוי ביותר לטיסה שלכם. בסטי עם שלושה יתרונות של פוליסת נסיעות לחו''ל ושלושה כיסויים מומלצים לביטוח הבסיסי.

3 יתרונות פוליסת נסיעות לחו''ל

  1. חוסכת לכם כסף על טיפולים רפואיים בחו''ל - הוצאות רפואיות בחו"ל יכולות להיות גבוהות מאוד, במיוחד במדינות כמו ארצות הברית. ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לעזור לכם לכסות את הוצאות הטיפול הרפואי במקרה של מחלה או תאונה ולחסוך לכם לא מעט כסף. במיוחד אם אתם זקוקים לטיפול מורכב או ממושך.
  2. גמישה וניתנת לשינוי בהתאם לצרכים שלכם - פוליסת נסיעות לחו''ל היא פרמטר דינמי שכל אדם יכול להתאים לצרכי החופשה שלו ביעילות מיטבית. עם בסטי, מזינים את תאריכי החופשה שלכם, שם היעד או היעדים אליהם טסים ופרטי הנוסעים הנוספים, ומוצאים הצעות ביטוח, במחירים רלוונטיים לחופשה הספציפית שלכם. בנוסף, יש אפשרות לצרף לפוליסת הבסיס כיסויים נוספים בהתאם לצרכים וההעדפות שלכם ולשדרג את מעטפת ההגנה במדינה זרה.
  3. מעניקה שקט נפשי - ביטוח רפואי שמגן עליכם מפני שורה של מקרי חירום ומצבים רפואיים שעלולים לתקוף בחופשה, מאפשר לכם לנשום לרווחה. עם פוליסת נסיעות לחו''ל מותאמת אישית, אתם טסים בראש שקט ורגוע יותר לטיול שלכם. כעת נותר לכם להתרכז אך ורק בדבר אחד: להנות עם היקרים לכם, בידיעה שגם אם חס וחלילה מישהו מהנוכחים נהיה חולה או נפצע, יש לכם גיבוי.

3 הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לחו''ל בסיסי

  1. כבודה - הרחבה מיוחדת שמכסה את המזוודות והתיקים שאתם לוקחים אתכם לחופשה. בעזרתה ניתן לוודא שתקבלו פיצוי הולם על כל תיק שאבד בדרך ליעד או מזוודה שנגנבה. בכפוף לתנאי הפוליסה כמובן.
  2. ביטול או קיצור טיסה - כיסוי חשוב במיוחד. הוא מאפשר לכם לקבל החזר כספי על טיסה שהתבטלה או חופשה שנקטעה בטרם עת. ישנן סיבות רבות לביטול טיסה או קיצור זמן שהות בחו''ל (בעיה רפואית חמורה, תנאי מזג אוויר קשים, חתונה של חבר קרוב שנופלת בדיוק על תאריך הטיסה), רובן לא נמצאות בשליטתכם ולא ניתן לצפות מראש לכן רצוי להיערך בהתאם ולהצטייד בכיסוי. כי כשיש ספק, אין ספק.
  3. טלפון נייד - מרבית האנשים מחזיקים כיום בסמארטפון זה או אחר. עולם ומלואו מחזיקים בכף ידם. הוא משמש לביצוע מנעד רחב של פעולות, מהעברת כספים ועד קביעת תורים לקופת חולים. כל נזק שנגרם לסמארטפון גורר הוצאות כבדות ולא נעימות. כיסוי לטלפון נייד מספק לכם את הנחת שאתם צריכים, מאפשר קבלת פיצוי כספי במקרה של נזק, גניבה או אובדן הטלפון בחופשה שלכם.

טסים למצוא ביטוח לחופשה הבאה שלכם

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא לא איזו פריבילגיה ששמורה לפלח מסוים מאוד באוכלוסיה, אלא אלמנט אינטגרלי מחווית הטיסה של כל אדם. בעזרתו ניתן לקצץ בעלויות שירותים רפואיים רבים, בעת שהות במדינה זרה. יותר מזה, הביטוח מסייע להיערך בחכמה למקרי חירום ומצבים בריאותיים שונים שיכולים להתרחש בחו''ל ולפגוע בחוויה. אחד היתרונות הגדולים ביותר של ביטוח נסיעות לחו''ל הוא העובדה שכל אחד ואחת יכולים להתאים אותו לטיסה שלהם. להעמיק את הכיסוי הבסיסי עם הרחבות מתאימות לאופי הטיול, היעד אליו טסים והציוד שלוקחים אתכם לטיול. באתר בסטי מוצאים הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל ייעודיות תוך דקות בודדות, עורכים השוואה זריזה בין פוליסות נבחרות, רואים את המאפיינים הייחודיים של כל פוליסה, מסננים בהתאם לכיסויים רלוונטיים. לבסוף, עורכים את הפוליסה הנבחרת עד שמגיעים לתוצאה הרצויה, האחת שתלווה אתכם לטיסה הבאה. טסים בחורף או בחגים? נכנסים לכאן ומשווים פוליסות נסיעות לחו''ל בדיוק בשבילכם. 2 דקות ואתם מסיימים!