ביטוח נסיעות לחו''ל לנוסע המתמיד

בחרתם יעד בעולם, סגרתם תאריכים, בניתם לו''ז והכנתם את המזוודה? עכשיו רק נשאר לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל מתאים במדויק לצורכי הטיסה. את הפוליסה שלכם אתם יכולים לרכוש במגוון דרכים: דרך סוכן ביטוח, סוכן נסיעות, באופן עצמאי אונליין וכן גם דרך מועדון החברים של הנוסע המתמיד. בין אם אתם כבר חברים ותיקים במועדון או שוקלים את האופציה להצטרף בעתיד, אנחנו בבסטי ליקטנו עבורכם את כל הפרטים החשובים.

מה זה מועדון הנוסע המתמיד?

מועדון הנוסע המתמיד הוא מועדון לקוחות של חברת התעופה אל על. חברי המועדון צורבים נקודות מטיסות בחברת התעופה וכן טיסות של חברות שותפות כמו Etihad Airlines, Qantas, ו-Alaska Airlines. 

הנוסעים צוברים נקודות על כל טיסה ומתחלקים למעמדות בהתאם לצבירת הנקודות השנתית שלהם. כל מעמד מקנה צבירה גבוהה יותר והטבות מגוונות יותר בכל טיסה:

  1. מתמיד - 6 נקודות לדולר.
  2. כסף - 8 נקודות לדולר.
  3. זהב - 9 נקודות לדולר.
  4. פלטינה - 11 נקודות לדולר.
  5. טופ פלטינה - 12 נקודות לדולר. 

חברי המועדון צוברים נקודות על כרטיסי הטיסה שלהם, כבר מהטיסה הראשונה, וזכאים להטבות ושירותים ייחודיים כגון: כרטיס טיסה בונוס, שדרוג למחלקת יוקרה, הנחות בדיוטי פרי, מושב נוח יותר וכן הלאה. 

חברי מועדון יכולים להתקדם מעלה בסולם באמצעות צבירת יהלומים על רכישת כרטיסי טיסה, כבודה נוספת וישיבה במושב SPACE.

איך הנוסע המתמיד עוזר לכם לחסוך בביטוח נסיעות לחו''ל?

ביטוח נסיעות לחו''ל שרוכשים במסגרת מועדון הנוסע המתמיד מסופק מטעם חברת הפניקס הוותיקה והמובילה, ומגיע עם מספר יתרונות בולטים:

  1. התאמת הפוליסה לטיסה - חברי המועדון יכולים לרכוש פוליסה מודולרית מותאמת לצרכים הספציפיים שלהם, עם כל הכיסויים החיוניים לטיסה בטוחה ונעימה: ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור אם יוצאים לרוד טריפ, כיסוי ספורט חורף לחופשה בינואר בהרים המושלגים ועוד. 
  2. פיצוי כספי מהיר - המזוודה אבדה בדרך ליעד? ראיתם רופא במהלך החופשה? ממלאים טופס דיגיטלי פשוט והמועדון מעניק לכם החזר כספי מהיר, 48 שעות והכסף בחשבון שלכם. אם נאלצים לבטל את הטיסה מסיבות בריאותיות בלתי צפויות, תהנו מפיצוי של עד 6,000 דולר לכיסוי הוצאות הביטול. בנוסף מקבלים החזרים על טיפולי שיניים בחירום במדינת היעד: עקירות וסתימות שלא סובלות דיחוי.
  3. ללא השתתפות עצמית - אם אתם צריכים להפעיל את הביטוח בעקבות מקרה חירום בטיסה שלכם (קיצור נסיעה, איתור חילוץ והצלה), תוכלו לעשות זאת ללא צורך בתשלום השתתפות עצמית. 
  4. אפליקציה חכמה - לביטוח שרוכשים עם המועדון יש אפליקציה שמאתרת עבורכם רופא, קובעת תור ומשלמת במקומכם על השירות הרפואי. 
  5. זמינות - שירותי ייעוץ עם רופא ישראלי בעברית 24/7.

כל הפוליסות הכי משתלמות ממש כאן

מועדון הנוסע המתמיד הוא מועדון הלקוחות של חברת התעופה אל על. החברות במועדון מאפשרת צבירת נקודות אותן ניתן להמיר לשלל שירותים והטבות מעניינות: טיסה במחלקה אטרקטיבית יותר, מושב נוח יותר וביטוח נסיעות לחו''ל בהתאמה אישית לסיכוני וצרכי הטיסה. הקאץ' הוא שהביטוח מסופק מטעם חברה ספציפית, הפניקס. אמנם מדובר בחברה אמינה, וותיקה, מובילה בשוק אך זו האופציה היחידה. גם אם היא נשמעת מדהימה, משתלמת, חסכונית, לא תרצו לבדוק אופציות נוספות לפני שאתם מקבלים החלטה? 

כאן בבסטי תחפשו הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל המבוססות על תאריכי הטיסה, היעד, משך השהות בו והרכב המשתתפים. תוך 2 דקות בלבד, תסרקו את רוב שוק הביטוח בקליק ותראו את טווחי המחירים, הבדלי הנוסחים בין הפוליסות השונות, והכיסויים שאתם יכולים להכניס לפוליסת נסיעות לחו''ל שלכם (ולסנן באמצעותם את תוצאות החיפוש). תבצעו השוואה זריזה ופשוטה בין הצעות נבחרות, תראו בבירור את היתרונות של כל פוליסה על פני האחרות ותשלפו מתוכן את האחת. תערכו את הפוליסה, תעצבו, תשדרגו אותה עד שהיא תענה על הצרכים, התקציב והציפיות שלכם. 

סגרתם טיסה ליעד פסטורלי וקסום לחורף? ערכו השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל בקליק ותמצאו את הפוליסה המקיפה, האיכותית והמשתלמת ביותר לחופשה הקרובה!