ביטוח נסיעות לחו''ל למשפחות וילדים - 3 כיסויים מומלצים לחופשה מהסרטים

נסיעה לחו''ל עם הילדים זו חוויה מרגשת ומדהימה שמעניקה לקטנטנים לטעום מהעולם הגדול. לעורר את הסקרנות הטבעית שלהם, להפעיל את הדמיון ולהתאהב בלוקיישנים, פעילויות ומאכלים חדשים. יחד עם זאת יש לזכור שלחופשה עם כל המשפחה יש את המורכבויות שלה: ילדים רגישים יותר ממבוגרים לשינויי מזג אוויר. הם גם נוטים להיות חולים ולהיפצע יותר בקלות. איך ניתן להבטיח חופשה בטוחה, רגועה ומהנה? בסטי עם 3 כיסויים מומלצים לטיסה עם ילדים:

כבודה

הרחבה לפוליסת הבסיס המעניקה לכם כיסוי על תיקים, מזוודות, שחזור מסמכים וציוד אישי (בהתאם לתנאי הפוליסה) במקרה של אובדן, איחור בהגעה ליעד או גניבה. כשטסים עם ילדים לוקחים אתכם הרבה יותר תיקים כדי שהם יוכלו לקחת את כל הבגדים והחפצים שהם הכי אוהבים ליצירת חווית החופשה הטובה ביותר עבורכם, לכן מומלץ להצטייד בכיסוי זה כדי להבטיח שאם חס וחלילה תקרה תקלה בדרך לחופשה, יהיה למי לפנות לקבלת פיצויים.

טלפון נייד

הטלפון משמש לניווט בין אטרקציות בחופשה שלכם, אמצעי תקשורת, אמצעי תשלום וכמובן מצלמה לתיעוד הרגעים היפים בטיול, וכשטסים עם הילדים - הוא משמש כאמצעי בידור עבורם: הורים רבים מתקינים להם שם כמה משחקים שהם אוהבים או שהם צופים בסרטונים שמעניינים אותם.  נוסח ההרחבה משתנה בין חברות הביטוח השונות בשוק והדבר בא לידי ביטוי במספר דרכים. בחלק מהפוליסות הרחבה זו מכסה רק מקרי גניבת טלפון נייד במהלך שהות בחו''ל בעוד שפוליסות אחרות מכסות מקרים של גניבה ואובדן גם יחד. חלק מהפוליסות כוללות בכיסוי זה גם מכשירי GPS, פוליסות של חברות ביטוח מסוימות מתייחסות ל-''טלפון נייד'' כמונח כללי, ויש פוליסות שמפרטות לפרטי פרטים מה הכיסוי מכיל, לדוגמה:
  • סמארטפון (אייפון, אנדרואיד)
  •  Smart Watch
  • אביזרים נלווים: מטען וכבל טעינה, תחנת עגינה, דיבורית ועוד.

כיסוי ספורט אתגרי

חופשה עם הילדים כוללת לא פעם פעילות אקסטרים זו או אחרת כדי להוסיף עניין ולגרום להם להתרגש ולפרוק אנרגיות בטיול. הרחבה זו מכסה אתכם בשורה של פעילויות ספורט ימי, יבשתי ואווירי (כולל ספורט מוטורי בכל אחת מהקטגוריות). גם כאן ייתכנו הבדלי נוסח: יש פוליסות שמפרטות את הפעילויות הספורטיביות הספציפיות שהן מכסות בעוד שבפוליסות אחרות יפנו אתכם לאתר החברה המבטחת שם תוכלו לעיין ברשימת פעילויות הספורט האתגרי הנקודתית שלהן. אצלנו בבסטי תוכלו לעבור בין מגוון פוליסות בעת ובעונה אחת ולבדוק אילו מהן מכסות את פעילות האקסטרים שאתם תכננתם לחופשה שלכם במיוחד כדי להבטיח בילוי מיטבי, מבלי להתפשר על אלמנט הבטיחות.

משווים ומוצאים ביטוח נסיעות לחו''ל מתאים לחופשה עם ילדים

בסטי הוא אתר השוואות הביטוחים הראשון והמוביל בארץ, עם נוסחה מנצחת למציאת ביטוח נסיעות לחו''ל מקיף ומשתלם, בדיוק בשבילכם. הפלטפורמה הדיגיטלית הידידותית של בסטי מאפשרת לכם לעבור בין הצעות ביטוח שנבחרו בקפידה על בסיס שם היעד, המשתתפים ומשך הטיסה והן מסודרות מהזולה ליקרה. בכל פוליסה תוכלו לראות גם את היתרונות הבלעדיים לחברה המבטחת, הפניקס, כלל ועוד רבות וטובות, ולקבל תמונה רחבה וברורה יותר באשר לפוליסה שאתם מחפשים. מוסיפים למשוואה את הכיסויים שאתם רוצים, והם מכוונים אתכם לאופציות האידיאליות עבורכם.  בוחרים מספר פוליסות שאוהבים במיוחד ובסטי משווה אותן בשבילכם בקליק, כדי לחסוך לכם בלאגן וכאב ראש מעיק. את הפוליסה המיוחלת עורכים ומשפצים עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. תוך 2 דקות בלבד, מקיפים את רוב שוק הביטוח בארץ, עוברים בין פוליסות משתלמות ומעניינות שלא מוצאים בשום מקום אחר ויוצאים עם הפוליסה הנכונה בשבילכם. זו שתעניק לכם מעטפת הגנה נחוצה לכל המשפחה ותספק את התשתית המתאימה לחופשה מפנקת ומהנה.    טסים עם הילדים בחגים? משווים בין הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל, חוסכים ומרוויחים חופשה בטוחה מהסרטים!