כיסוי לספורט אתגרי לקראת הטיול הבא

נסיעה לחו''ל מאפשרת לכם לגלות מקומות ולקחת חלק באטרקציות של פעם בחיים. לא פעם החופשה משלבת פעילות ספורט אתגרית זו או אחרת, ולעיתים רבות אותה פעילות היא מהות החופשה, כמו למשל כשטסים לחופשת סקי. אין ספק שעיסוק בפעילות ספורט אתגרי זו או אחרת מכניסה עניין לחופשה, מתבלת אותה באדרנלין אך באותה נשימה היא טומנת בחובה סיכונים רבים. לכן מומלץ להצטייד בביטוח מתאים. ניתן לצרף לביטוח הנסיעות הבסיסי הרחבה מיוחדת לספורט אתגרי שתכסה אתכם בפני מגוון פעילויות ספורט אקסטרים. מהו ביטוח ספורט אתגרי ולמי מומלץ לרכוש אותו? בסטי עם התשובות.

ביטוח נסיעות עם תוספת כיסוי לספורט אתגרי - ענפי ספורט כלולים

כיסוי ספורט אתגרי מציע כיסוי למגוון ענפי ספורט אקסטרים שהמבוטח עוסק בהם כתחביב, לדוגמה:

  1. ספורט יבשתי (כולל מוטורי) - פעילויות כגון טרקינג, נסיעות ברכב שטח 4X4, מוטוקרוס, גלישת חול, ספארי חורף בלפלנד ועוד רבים.
  2. ספורט ימי (כולל מוטורי) - סקי מים, גלישת רוח, גלישת גלים, שיט בסירות מירוץ, קיאקים, אבובים, בננת ים וכן הלאה. 
  3. ספורט גבהים (כולל מוטורי) - גלישת מצוקים, טיפוס הרים, מזחלות הרים, פארק חבלים, אומגות, קפיצת באנג'י, צניחה, טיפוס קירות וכדומה. 

ביטוח נסיעות עם כיסוי לספורט אתגרי - למי זה מתאים?

הרחבת ספורט אתגרי הוא כאמור, תוספת שניתן לצרף לביטוח הנסיעות הבסיסי. בעזרתה ניתן לדאוג לכיסוי הולם במקרה שמתכננים להכניס לחופשה מעבר לים עיסוק בספורט אקסטרים. ביטוח נסיעות לספורט אתגרי מתאים למגוון סוגי מטיילים, ביניהם:

  1. תרמילאים - ברוב המקרים הכוונה היא לחיילים משוחררים שיוצאים לטיול הגדול. אם כי ניתן להגדיר כך מטיילים בכל הגילאים שאוהבים לצאת לחופשה ממושכת ביעדים מרוחקים. טיולים אלו לוקחים אתכם בתוך הג'ונגלים הסבוכים, אל חופים ציוריים ומגוון אתרים מעניינים. פעמים רבות חופשה ארוכה וממושכת משלבת גם פעילות ספורט אקסטרים זו או אחרת, רלוונטית למקום בו מטיילים ונופשים.  הפעילות הנפוצה ביותר בטיולים מסוג זה היא כמובן טרקינג אך יש עוד, למשל אומגות וסנפלינג בג'ונגל, פעילויות ספורט ימי על האי בו מטיילים, טיפוס הרים ועוד ועוד. ביטוח תרמילאים הוא הרחבה בפני עצמה לביטוח הנסיעות, אך אם יוצאים לפעילות אקסטרים במהלך השהות הארוכה בחו''ל, כדאי לרכוש הרחבה נוספת, ביטוח ספורט אתגרי.
  2. משפחות עם ילדים - כשיוצאים לחו''ל עם הילדים רוצים למלא את ימות החופשה בכמה שיותר חוויות מהנות עבורם. חוויות שיעוררו את הסקרנות ויפתחו את התיאבון לעולם הגדול. אחת הדרכים לעשות זאת היא להתנסות בפעילות ספורט אתגרי מסוימת. משפחות רבות בהחלט משלבות פעילות ספורטיבית בחופשה, כמו למשל נסיעת שטח ברכבי 4X4 או קארטינג. יש משפחות שאפילו טסות ליעדים ספציפיים בתקופות קבועות, לעיסוק בספורט אהוב ביחד, כמו סקי או גלישה. אז לפני שמתכננים חופשה משפחתית מעבר לים, מצטיידים בתוספת כיסוי לספורט אתגרי ודואגים להיות מכוסים מכל הכיוונים.
  3. זוגות בירח דבש - ירח דבש היא חופשה יחסית ארוכה בחו''ל. זוגות רבים משלבים פעילויות ספורט אקסטרים כדי להוסיף אלמנט של אדרנלין, ערך מוסף לטיול או פרספקטיבה ייחודית. אז אם אתם מתכננים טיסה בכדור פורח מעל נוף ציורי וקסום או מבלים בפארק חבלים כחלק מהחופשה, מומלץ לרכוש תוספת כיסוי לספורט אתגרי כדי להבטיח נסיעה בטוחה.
  4. מטיילים בטיול מאורגן - טיולים מאורגנים כוללים מסלול מובנה מראש, לו''ז מסודר (ולעיתים די צפוף) שמטרתו לכסות כמה שיותר אטרקציות שיספקו לכם טעימה ראויה מהיעד. טיולים אלו מאפשרים לכם להכיר יעדים מסוימים מקרוב, לגלות את כל הפנינות הנסתרות יחד עם קבוצת מטיילים. במקרים רבים טיולים אלו משלבים גם פעילות ספורט אתגרי, כמו שיט קיאקים, צלילה חובבנית ועוד. לכן חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל ולצרף אליו כיסוי ספורט אתגרי שיכסה אתכם כמו שצריך, בטיול מאורגן. 

משווים הצעות ביטוח נסיעות עם כיסוי לספורט אתגרי בקליק עם בסטי

אם אתם מתכננים חופשה בחו''ל שכוללת פעילות ספורט אתגרית, מומלץ להרחיב את פוליסת הנסיעות הבסיסית עם כיסוי מיוחד לספורט אתגרי. אצלנו בבסטי תוכלו למצוא בקלות ובמהירות פוליסת נסיעות שכוללות ביטוח ספורט אתגרי מותאם לצרכי החופשה שלכם, היעד, משך השהות בחו''ל ופרופיל המשתתפים הנוספים. תוך כמה קליקים בודדים מסננים את תוצאות החיפוש על בסיס הרחבות שתהיו מעוניינים לצרף לפוליסה, ומבצעים רכישה בדרך המתאימה לכם - בשיחת טלפון עם סוכן ביטוח או באופן מקוון, באתר החברה המבטחת. תוך 2 דקות או פחות נכנסים לבסטי ויוצאים עם ביטוח נסיעות לחו''ל עם הרחבה לספורט אתגרי בהתאמה אישית ופורשים רשת ביטחון יעילה לחופשה.

יוצאים לחופשה בחו''ל שבה אתם מטפסים על הרים או צוללים למעמקים? היכנסו לעמוד השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל ותמצאו פוליסה עם הרחבה לספורט אתגרי בקליק!