כך תמצאו ביטוח רכב יקר בזול ובמהירות

ביטוח רכב יקר היא ההגדרה לביטוח שרוכשים עבור רכבים שערכם הוא 300 אלף שקלים ומעלה. אלו רכבים בעלי צרכים ביטוחיים מורכבים, בשל הסיכון לגניבה ועלויות חלקי החילוף והתוספים השונים במקרה של תאונה. למרות מה ששמו מרמז, ביטוח רכב יקר לא בהכרח חייב להיות כזה. כי כשמחפשים ביטוח רכב אונליין משתמשים בכלים ופונקציות שעוזרות להוריד את מחירי הביטוח ולהוביל אתכם להצעות הזולות והמשתלמות ביותר, שמתאימות לכם באופן מדויק. מי רוכש ביטוח יקר לרכב ובאילו אמצעים ניתן להוזיל אותו? כל התשובות כאן בפנים.

אילו נהגים צריכים ביטוח רכב יקר?

  • נהגים עם רכב אספנות - יש נהגים שמחזיקים ברכבי וינטג' ונוהגים בהם מפעם לפעם, ולכן צריכים ביטוח רכב אספנות. רכב אספנות לפי ההגדרה, הוא רכב שמוכר במשרד התחבורה ככזה שעברו יותר מ-30 שנה מאז שנוצר ועלה לראשונה לכביש. אותם רכבים זקוקים לתחזוקה מתמדת על מנת להיות כשירים לנהיגה. להשיג עבור רכבים אלו חלקי חילוף במקרה של נזק מתקרית צד ג' או תאונה היא משימה מאוד לא פשוטה - ככל שהרכב ישן יותר, נהיה קשה יותר למצוא לו חלפים. לכן נהגים אלו ירכשו ביטוח רכב יקר, עם מיטב הכיסויים, כדי להגן על עצמם ועל הרכב שיכול להיות שנותרו בודדים ממנו בעולם.
  • נהגים עם רכב ספורט - נהג שנוסע ברכב ספורט יוקרתי ונוצץ נדרש לרכוש פוליסה מיוחדת, שלוקחת בחשבון את כל הסיכונים העומדים בפני רכב מסוג זה, ובראשן, גניבה, השחתה, שריפה, שחיקת מנוע ונזקי מזג אוויר נוספים שהוא חשוף אליהם בשל מהירויות הנסיעה הגבוהות. גם בביטוח רכבי ספורט המחיר נקבע על פי מאפייני הנהג מכוניתו, אך באופן כללי נוטה להיות יקר יותר, מהסיבות שהצגנו קודם לכן וכמובן, ערך הרכב. עוד דבר שיש לקחת בחשבון בביטוח רכב יקר לרכב ספורט- יש דגמי ספורט שרק מוסכים נבחרים מוסמכים לטפל בהם, כך שחלקי החילוף ואיכות הטיפולים הופכים למצרך נדיר, ובהתאם לכך, יקר יותר.
  • נהגים עם רכב חשמלי או היברידי - גם אתם שמתם לב לכמויות ההולכות וגדלות של רכבי טסלה, יונדאי, איווייז וחשמליות והיברידיות נוספות בכבישי הארץ ובחניונים השונים? זה אומר רק דבר אחד, מהפכת התחבורה הירוקה כבר כאן. יותר ויותר נהגים בוחרים ברכב חשמלי או היברידי ונהנים משלל יתרונות, בין היתר: נסיעה שקטה ורגועה, הגעה למוסך בתדירות נמוכה יותר, ושמירה על איכות הסביבה.
אמנם תחזוקת הרכב החשמלי זולה יותר מתחזוקת רכב בנזין בטווח הרחוק עקב ההבדלים במפרט החלקים בין רכב בנזין לחשמלי ובין עלויות טעינה למחירי הדלק. אך ברוב המקרים, כדי לבטח אותו תצטרכו לרכוש ביטוח רכב יקר. יש כבר כמה חברות ביטוח בשוק המציעות מסלולי ביטוח לרכב חשמלי (כמו למשל הפניקס או מגדל), אך המחירים עשויים להיות יקרים יותר עקב הצרכים הייחודיים הנובעים משימוש ברכבים אלו, ובראשם - הטעינה וסוללת הרכב.

איך להוזיל עלויות בביטוח רכב יקר?

  1. השוואת ביטוחים באינטרנט - ברגע שמעוניינים בביטוח רכב לנשים או ביטוח רכב לנהג חדש לפי קילומטר לצורך העניין, הרבה יותר משתלם לחפש ולרכוש אותם באינטרנט (למשל לחפש ביטוח רכב לפי קוד דגם של המכונית שלכם). כל הצעות הביטוח שתמצאו בבסטי יהיו במחירים זולים יותר מאלו שתמצאו בשיטה המסורתית (על שלל דרכיה), מכיוון שאינם כוללים עמלת תיווך. לפיכך, כשאתם רוכשים ביטוח רכב באינטרנט, אתם חוסכים לא מעט בעלויות הביטוח בטווח הרחוק.
  2. ביטול השתתפות עצמית - עוד דרך להוריד מחירי ביטוח רכב יקר, היא פשוט לוותר על סעיף ההשתתפות העצמית. בחברות ביטוח רבות ניתן לרכוש במסגרת הביטוח המקיף, תוסף שנקרא ''ביטול השתתפות עצמית'', שאמנם מקפיץ מעט את הפרמיה, אך מאפשר לכם לחסוך סכומים נכבדים במקרה שהרכב שלכם נפגע בתאונה.
  3. לברר אם מגיעה לכם הנחה בביטוח - ישנם כמה פרמטרים הקשורים לפרופיל הנהג והרכב המקנים הנחה בביטוח הרכב. למשל החזקת רכב שני במשפחה או רכב שנוסע מכסת קילומטרים מועטה (כאשר תוכלו לבחור מבין האופציות הנתונות את מספר הקילומטרים המשוער שהרכב שלכם נוסע, לחיפוש ממוקד יותר). ב-Bestie תוכלו לסמן את הפרמטר הרלוונטי עבורכם מהרשימה במנוע החיפוש, ולהוריד את המחיר בביטוח רכב יקר - בקליק.

משווים בין ביטוחים ומרוויחים

בסטי עזר עד כה ליותר מ-91 אלף משפחות לחסוך למעלה מ-4 מיליון שקלים על ביטוח הרכב שלהן, וכעת הוא יכול לעזור גם לכם. אצלנו בבסטי תמצאו ביטוח רכב יקר, בזול, במהירות ובקלות: ביטוח מקיף, צד ג', ביטוח רכב לפי קילומטראז והצעות מעניינות נוספות. תעברו בין עשרות הצעות ביטוח רכב שנבחרו בקפידה, על בסיס המאפיינים שלכם ושל הרכב שלכם, בין אם זו יונדאי איוניק חשמלית, יגואר, קאדילק או מרצדס. תוכלו לעיין בהצעות הביטוח בחופשיות ולערוך סלקציה לפי גובה השתתפות עצמית, הצעות ביטוח מומלצות על ידי גולשי האתר, ההצעות הזולות ביותר ומשתנים אחרים, שהופכים את החיפוש אחר ביטוח הרכב הבא למהיר, יעיל והרבה יותר אישי. רוצים לדעת עוד על עולם ביטוח הרכב? היכנסו למילון מונחי ביטוח כדי לגלות את האמצעים והדרכים להפוך ביטוח רכב יקר לזול יותר!