גיליתם לי את אמריקה:טיסה לארצות הברית ללא ויזה

ארצות הברית נמצאת ב-Bucket list של ישראלים רבים. היא יעד מבוקש מאוד בזכות הנופים עוצרי הנשימה, פסיפס התרבויות הייחודי, פארקי השעשועים, המונומנטים המרשימים, שדרת הכוכבים של הוליווד, וגאס ואינספור אטרקציות מדהימות שאפשר למצוא רק שם. עד יחסית לא מזמן, כל אדם שהיה רוצה לטוס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, היה נדרש לעבור תהליך ארוך ומתיש להנפקת ויזה. תהליך הכולל שלבים כגון תשלום אגרה וראיון פרונטלי בשגרירות. וזאת בהנחה שנמצא זכאי לויזה מלכתחילה. כל זה צפוי להשתנות בנובמבר הקרוב, כי ישראל סוף-סוף מצטרפת לשורותיהן של מדינות כמו שוויץ ואנגליה בתוכנית הפטור מויזה. החלום האמריקאי קרוב מתמיד. אילו סוגי ויזה לארה''ב קיימים ומה צריך לעשות כדי לקבל את הפטור? בסטי השוואת ביטוחים עם כל הפרטים הג'וסיים.     

סוגי ויזות לארצות הברית

ויזת התיירות לארצות הברית, אותה הזכרנו בפתיח היא ויזה B1\B2. במילים אחרות, ישראלים שטסים לארצות הברית במסגרת מהטיול הגדול, ירח דבש או זמן איכות משפחתי, נדרשים להנפיק את הויזה הזו כדי לדרוך על אדמתה. ויזה B1/B2 תקפה ברוב המקרים ל-10 שנים (עם קאץ' קטן שנזכיר בהמשך) והיא מיועדת גם לנוסעים שמגיעים לאמריקה למטרות עסקים. מלבד ויזה זו ישנן וריאציות נוספות של ויזות לארצות הברית, למטרות שונות ומגוונות:

  1. ה המיועדת לאנשים שמתכננים לעשות רילוקיישן לארצות הברית.
  2. J - אם אתם אקדמאים שמגיעים לארצות הברית כדי לפתח את הקריירה, זו הויזה בשבילכם.
  3. H1-B- זאת הויזה שמתאימה למומחים בתחומם. אנשי מקצוע עם רפרטואר מרשים ושנות ניסיון רבות, שמעוניינים לקחת את הקריירה המקצועית לשלב הבא. 
  4. A - ויזה לדיפלומטים ובני משפחתם. 
  5. F\M - ויזת סטודנט לצעירים שלומדים במסלול תואר ראשון או שני באחת האוניברסיטאות או המכללות בארה’’ב.
  6. D - ויזה לעובדי חברת תעופה.

מה צריך לעשות כדי לקבל פטור מויזה?

ישראלים רבים יכולים להיות זכאים לפטור מויזה באמצעות אישור מיוחד בשם ESTA. תהליך הנפקת האישור הוא פשוט למדי. כל מה שעליכם לעשות הוא למלא פרטים אישיים באתר או באפליקציה ייעודית ולהכין צילום דרכון ביומטרי ו-21 דולר לתשלום באונליין. אישור התשלום אגב, יישלח אליכם תוך מספר ימים. אם יש לכם ויזה ישנה לארצות הברית שעדיין בתוקף, אין צורך ב-ESTA, כי הויזה שלכם תקפה ל-6 חודשים וניתנת להארכה באמצעות הגשת בקשה לרשויות. 

היתרון הגדול של טופס ה-ESTA על פני ויזת התיירות והעסקים הקלאסית הוא התוקף. ויזת B1\B2 אכן תקפה ל-10 שנים, כפי שהזכרנו מוקדם יותר בכתבה. אבל בפועל, היא מעניקה לכם תקופת שהות של עד 90 יום (כ-3 חודשים) רצופים בארצות הברית, בכל ביקור מחדש. לעומת זאת, טופס ה-ESTA תקף לשנתיים רצופות. אם תוקף הדרכון שלכם פוקע לפני תום תקופת ה-ESTA תצטרכו להנפיק את הטופס מחדש. 

בסטי, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לביטוח נסיעות לחו''ל משתלם וטוב

ישראל הצטרפה לתוכנית הפטור מויזה לארצות הברית וזה בדיוק הזמן לטוס ולגלות את אמריקה מחדש. אבל רגע לפני שטסים לאמריקה, טסים לבסטי לחפש ביטוח נסיעות לחו''ל לארצות הברית. שירותי הרפואה בארצות הברית הם בין היקרים בעולם לכן חשוב מאוד להשקיע בזה זמן ומחשבה כדי להבטיח שתמצאו פוליסה שתואמת את הצרכים שלכם. מכסה אתכם מכל הכיוונים האפשריים. תהליך השוואת הביטוחים בבסטי אמנם קליל ומהיר, אך מומלץ להתחיל לגשש כ-72 שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן, בשביל לוודא שבאמת, אבל באמת, בדקתם את כל האופציות. 

באתר שלנו תמצאו מגוון רחב של פוליסות בהתאמה אישית לתאריכי החופשה שלכם ופרופיל המשתתפים בטיול. מכלול ההצעות מסודרות באופן מדורג, מסודר ונעים לעין, מהזולה ליקרה ביותר. באופן הזה, כל אחד ואחת יכולים למקם את עצמם על טווח מחירים שמתאים להם. בנוסף ניתן לסמן את הכיסויים שאתם פשוט חייבים לכלול בפוליסה, כמו כבודה או ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בשביל הרואד טריפ. תיק-תק משווים בין הצעות נבחרות, מוצאים את האחת, עורכים אותה עד שמרוצים, ויוצאים להגשים את החלום האמריקאי עם רשת ביטחון משתלמת, מקיפה ואיכותית. 

סגרתם טיסה לארצות הברית ליום ההולדת או לחג הקרוב? איזה כיף! היכנסו לעמוד השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל למציאת הפוליסה הנכונה לטיול שלכם!