העיקר הבריאות: מצב בריאותי קיים בביטוח נסיעות לחו''ל 

אנשים רבים מתמודדים עם מחלות כרוניות כדוגמת אסטמה או סוכרת ומנהלים שגרת חיים רגילה לחלוטין. הם עובדים, לומדים, מבלים עם משפחה וחברים. מעל לכל, אנשים עם מחלות כרוניות לא נותנים למצב הרפואי לעמוד להם בדרך להגשמת החלום לראות עולם. הם מגלים פנינות נסתרות ברחבי הגלובוס או שבים ליעדים האהובים עליהם. עם זאת, כדי להבטיח רשת ביטחון בריאותית מיטבית מעבר לים, לא מסתפקים בביטוח נסיעות לחו''ל הבסיסי, אלא שצריך להוסיף הרחבה מיוחדת. מה היתרונות של הרחבה להחמרה במצב בריאותי קיים ואילו מחלות ומצבים רפואיים היא מכסה? כל המידע נמצא ממש כאן.

מהי החמרה במצב בריאותי קיים?

חברות הביטוח מציעות לחולים כרוניים ביטוח נסיעות מותאם אישית, הכולל הרחבה רפואית ייעודית.הרחבה זו נועדה לספק מענה לצרכים הייחודיים של חולים כרוניים, אשר עלולים להזדקק לטיפול רפואי מיוחד במהלך נסיעתם לחו"ל.  החמרה במצב בריאותי קיים היא הרחבה שניתן לצרף לפוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל סטנדרטית. היא מאפשרת למבוטחים עם מחלות כרוניות לקבל, במסגרת הביטוח, טיפולים, תרופות ושירותים שהם זקוקים להם כדי להמשיך לנהל שגרה תקינה. לדוגמה: הוצאות אשפוז, הטסת מלווה לחו''ל למקום אשפוז המבוטח וניתן גם החזר על שהות בחו''ל מעבר לתקופת הביטוח.

אילו מצבים רפואיים היא מכסה?

נוסח ההרחבה להחמרה במצב בריאותי קיים, בדומה להרחבות נוספות, משתנה בהתאם למדיניות חברת הביטוח הנתונה. עם זאת, היא מכסה בדרך כלל מחלות ומצבים רפואיים כדוגמת:
  • לחץ דם
  • סוכרת
  • מחלות לב
  • ניוון שרירים
  • כולסטרול
  • אסטמה
  • נטילת תרופות או ביצוע מעקב רפואי במהלך החצי שנה שקדמה לטיסה
בחלק מהפוליסות כמו של חברת הראל, הפניקס או מנורה מבטחים, יש סעיף המתייחס להחמרה מיוחדת. כלומר, הידרדרות פתאומית במצב הרפואי הקודם של המבוטח, המצריכה טיפול חירום, שאי אפשר לדחות עד ההגעה לישראל. 

שאלון רפואי בביטוח נסיעות לחו''ל

אחד השלבים החשובים ברכישת ביטוח נסיעות לחו''ל הוא מילוי הצהרת בריאות. את השאלון הרפואי ממלאים בכל מצב, גם אתם מתכננים לסגור פוליסה מול סוכן, דרך נציג מכירות של חברת הביטוח, סוכנות נסיעות או אונליין באתר השוואת ביטוחים.  בהתבסס על המידע הרפואי שלכם, חברת הביטוח יכולה להעריך את מידת הסיכון להידרדרות בריאותית בחו''ל ולהתאים את הכיסויים הנחוצים עבורכם. אך לא רק המצב הרפואי לבדו משפיע על ההחלטה אם לרכוש את הכיסוי או לא, אלא גם סגנון הטיול והיעד.  למשל, חברות הביטוח לא ימהרו לבטח חולה לב בן 72 שרוצה לעשות טיול טיפוס הרים באלפים (בגלל שזה עלול לסכן את בריאותו) אך הן יבטחו אותו בטיול בעל אופי רגוע יותר. למשל סיור מונומנטים באתונה או בילוי אורבני בטוקיו. בכל מקרה, חשוב להיות שקופים, כנים וברורים בנוגע למצב הרפואי שלכם כדי להבטיח שתקבלו את הכיסוי המיטבי.  

ביטוח נסיעות לחו''ל לכל טיסה וכל טיול

החמרה במצב בריאותי קיים הוא כיסוי המאפשר לאנשים עם מחלה כרונית לטוס לחו''ל, לטייל ולהנות בראש שקט. בידיעה שהם מכוסים במקרה שיזדקקו לטיפול רפואי מתאים. חשוב לציין שגם אם המצב הרפואי הכרוני שלכם הוא בדרגה קלה מאוד, לא לוקחים סיכון.  באתר בסטי תוכלו למצוא שפע הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל, ב-2 דקות בלבד. ההצעות שעולות בתוצאות החיפוש מבוססות ישירות על פרטי הטיסה שלכם: היעד, משך השהות בחו''ל ופרטי המשתתפים האחרים. תוכלו לעיין בפוליסות מטעם חברות הביטוח המובילות בשוק, שמנוסחות בגובה העיניים, בפשטות. מקליקים על הפוליסות שהכי אוהבים ובסטי מבצע השוואת ביטוחים זריזה שבסופה תגבשו החלטה נכונה.  בוחרים פוליסה שתפורה למידותיכם ומשדרגים אותה עוד קצת. עושים כמה פינישים אחרונים, -Fine Tuning לפני שסוגרים את כל הפרטים. 2 דקות ומצאתם פוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל מקיפה, רחבה, מלאה עם כל הכיסויים שאתם צריכים, במחיר הכי משתלם.  החופשה הבאה מתקרבת בצעדי ענק? זה הזמן לערוך השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל ולמצוא את הפוליסה עם כל הכיסויים החיוניים לטיול!