השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל: 4 אלמנטים שעושים את ההבדל במחיר

ביטוח נסיעות לחו''ל הוא ביטוח המכסה הוצאות רפואיות במקרה של פציעה או מחלה, לאורך תקופת שהות המבוטח בחו''ל. בבואכם לערוך השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל לקראת הטיסה הקרובה, תראו שחברות וסוכנויות ביטוח רבות בארץ מציעות פוליסות ביטוח נסיעות, כל אחת בהתאם למדיניותה ותנאיה. מסיבה זו, יתכנו הבדלים בנוסחים, פירוט הכיסויים והתנאים, רשימת היעדים שמציעים עבורם כיסוי ופעמים רבות גם יהיה הבדל במחיר. ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על עלויות הביטוח. בסטי כאן כדי להציג ארבעה מהם, כדי לעזור לכם לבצע את ההחלטה הנכונה ביותר, זו שתבטיח חופשה בראש שקט ורגוע. 
  1. פרטי הנוסעים - אם אתם טסים עם ילדים קטנים, קשישים או נשים בהריון, הדבר מתבטא בביטוח נסיעות לחו''ל שלכם. זאת מכיוון שעבור כל קבוצה שמנינו כאן, יש לרכוש הרחבה ייעודית לביטוח, שתספק מענה מיטבי לצרכים הרפואיים הרלוונטיים לה. כך למשל, נשים בהריון זקוקות להרחבה המכסה הוצאות רפואיות הקשורות להריון. בנוסף, כשטסים עם סבא או סבתא, יש לצרף לביטוח הנסיעות הבסיסי הרחבה למצב רפואי קיים. הרחבה זו מכסה הרעה או הידרדרות במצבם של מבוטחים עם מחלות כרוניות (סוכרת, לחץ דם, מחלות לב) ומצבים רפואיים נוספים המצריכים נטילת תרופות סדירה או מעקב רפואי תכוף. בבסטי תוכלו להזין את פרטי הנוסעים שמצטרפים אליכם לטיסה, לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל בקלות ובמהירות ולמצוא הצעות מעולות.
  2. מאפייני היעד - מחיר הפוליסה שלכם נקבע בין היתר גם בהתאם ליעד אליו מתכננים לטוס. במילים אחרות אנו מדברים על מידת הסיכון לחלות ולהיפצע ביעד המבוקש, במהלך חופשה או טיול. פרמטר זה כולל התייחסות להרכב האוכלוסייה ביעד, שיעור הגניבות באזור, תדירות אסונות טבע, עלויות טיפולים רפואיים בהשוואה לארץ ותופעות ותקריות אחרות שעלולות לסכן את המטיילים או להשפיע על מהלך החופשה. כשתיכנסו לבסטי לצורך השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל לקראת תכנון טיסה, תמצאו הבדלים בין ביטוח נסיעות לארצות הברית, ביטוח נסיעות לסיני או ביטוח נסיעות ליעדים במזרח הרחוק.
  3. משך השהות ביעד - תגלו שיש הבדל במחירי ביטוח נסיעות לחו''ל שרוכשים עבור חופשה בת 3 ימים לעומת חופשה בת 7 ימים. ככל שאתם מבלים בחו''ל לפרק זמן ארוך יותר, מנקודת מבטן של חברת הביטוח זה אומר שהסיכוי שלכם לחלות או להיפצע הולך וגובר. בבסטי תוכלו להגדיר את תאריכי החופשה המדויקים שלכם ולגלות בכמה קליקים בודדים שורה של הצעות ביטוח מותאמות לאותו חלון זמן.
  4. אופי החופשה - אז לאחר שדיברנו על משך החופשה והיעד שבו בוחרים לבלות אותה כפרמטרים שנלקחים בחשבון בשקלול מחיר ביטוח נסיעות, הגיע הרגע לדבר על סוג החופשה המבוקשת. כל חופשה מגיעה עם סיכונים פוטנציאליים משלה. סיכונים אלו באים לידי ביטוי בהרחבות השונות שניתן להוסיף לפוליסת נסיעות הסטנדרטית, בהתאם לצרכים שלכם.
אם למשל, אתם מתכננים חופשה רווית אדרנלין - אומגות, סקי מים, טיפוס הרים וכו' יהיה עליכם לרכוש הרחבת ספורט אתגרי. מנגד, אם טסים לחופשת חורף בהרים עם בני המשפחה או החברים במטרה לעשות סקי ושלל פעילויות ספורט בשלג - ביטוח נסיעות בתוספת כיסוי לחופשת סקי  או ביטוח ספורט חורף (תלוי בתוכניות שלכם) הם מה שאתם צריכים. טסים אחרי צבא לטייל בג'ונגל ולישון תחת כיפת השמים? רוכשים הרחבת ביטוח תרמילאים, ועוד. 

השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל - תוך 2 דקות סוגרים פוליסה בדיוק בשבילכם

אם שאלתם את עצמכם איפה כדאי לעשות ביטוח נסיעות, התשובה היא פשוטה וקצרה - בסטי. אתר השוואות הביטוחים הראשון והמוביל בארץ מציע ממשק ידידותי ונוח שבו כל אחד ואחת יכולים לחפש הרחבות ותוספות לביטוח נסיעות לחו''ל - ביטוח תרמילאים, ספורט חורף ועוד רבים וטובים. ביטוח נסיעות הכי משתלם תלוי, בסופו של דבר, בהעדפות והצרכים שלכם.  כך או כך, אצלנו תמצאו את הצעות הביטוח האפקטיביות במחירים האטרקטיבים ביותר בשוק. תוך 2 דקות או פחות מוצאים הצעת ביטוח נסיעות בדיוק בשבילכם, מבצעים רכישה דרך אתר החברה המבטחת או דרך שיחה טלפונית עם סוכן. וכך עולים על המטוס לחופשה הבאה שלכם בשמחה ובנחת.   טסים בקיץ או בחגים ורוצים להרגיש בטוחים? עורכים השוואת ביטוח נסיעות לחו''ל בקליק ויוצאים עם פוליסה תפורה למידותיכם!