3 כיסויים מומלצים שלא ידעתם שקיימים בביטוח מבנה לדירה

ביטוח מבנה הוא אחד מ-2 הכיסויים שניתן לרכוש במסגרת ביטוח דירה. הוא מתאים לשוכרי דירה ואנשים שלוקחים משכנתא ורוכשים דירה משלהם (בין אם בבניין דירות או בית פרטי). הוא מכסה את המבנה עצמו וכל אלמנט שמחובר אליו באופן קבוע: היסודות, התשתיות והרכוש המשותף שחולקים עם יתר הדיירים ומשלמים עליו ועד בית. פוליסת הבסיס מעניקה הגנה מפני נזקי שוד גניבה ופריצה, פעולת זדון, התנגשות כלי רכב בדירה ועוד. נוסף על כך, כל חברת ביטוח מציעה שורה של הרחבות בתשלום שאיתן ניתן להתאים את היקף הכיסוי לצרכים שלכם בצורה מדויקת יותר. על אילו הרחבות לא מוותרים בביטוח מבנה לדירה? בסטי עם 3 המלצות. 

נזקי סייבר

כיסוי נזקי סייבר בביטוח מבנה לדירה נועד להגן מפני נזקים כלכליים שעלולים להיגרם כתוצאה מאירוע סייבר. זה יכול להיות פריצה למערכות המחשב שלכם, גניבת מידע רגיש, התקפת כופר, השבתת אתר אינטרנט ועוד. במסגרת הכיסוי מגיע לכם שירות ''עזרה ראשונה'' הכולל תשאול לצורך הבנת המקרה וכן מתן הנחיות והמלצות לטיפול. לעיתים נותן השירות יפנה לספק האינטרנט של המבוטח לזיהוי מקורות התקיפה, איתור נזקים לנתב וביצוע טיפולי רשת שונים. 

אם לאחר הבדיקה של נותן השירות יתברר שמדובר במקרה חמור יותר, המבוטח יופנה לשירותיו של מומחה סייבר. המומחה יפעל מרחוק כדי לנקות את רשת המחשבים הביתית ממכשירים שנפגעו במתקפת סייבר. הוא יסיר את האיום, ינתק מכשירים נגועים בוירוס, החזרת רשת המחשבים הביתית למצב תקין, הוספת הגדרת אבטחה חדשה אם יראה לנכון. מעבר לכך, המבוטח יהיה זכאי לשירותי תיקון או קבלת פיצוי כספי על מכשיר שניזוק במתקפת סייבר. חברות הביטוח מכסות מספר אירועי סייבר מוגדר מראש לאורך תקופת הביטוח, חלקן מכסות 3, אחרות מכסות 2, תלוי איזו חברה בודקים. 

שבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות

שבר זכוכית כלים סניטריים ומראות נועד לכסות פריטים קבועים בדירה, לרבות: זכוכיות ולשמשות קבועות בדלתות ובחלונות, אסלות, משטחי שיש, כיורים, מראות, אמבטיות וקערות רחצה. הכיסוי מספק הגנה מפני שבר פתאומי לא מכוון לכל עובי הפריט, פגיעה קונקרטית בפריט ועוד. החריגים בפוליסה (מקרים שחברת הביטוח לא מכסה) כוללים את הבאים: פריטים סדוקים או לקויים מראש, שברים שנגרמו לכלים הסניטריים, המראות והזכוכית בעת מעבר דירה, נזק למסגרות וכן הלאה. 

שירותי איטום וחירום בדירה

כיסוי זה מכסה נזק או אובדן שהתרחשו במהלך תקופת הביטוח ונגרמו כתוצאה מדליפת מים מהתקני האינסטלציה ומערכות ההסקה של הדירה או נכס אחר בבניין. בין אירועי הביטוח המכוסים: דוד שעלה על גדותיו, סתימות או פיצוץ בצנרת הביתית.  

במעמד רכישת הפוליסה, המבוטח בוחר באחד מ-2 מסלולים כאשר כל אחד מהם קובע את אופן הטיפול בתקלה - שרברב בהסדר או שרברב פרטי. במסלול שרברב בהסדר, המבוטח בוחר מבין רשימת שרברבים מטעם חברת הביטוח, בעוד שבמסלול השני הוא מביא שרברב מטעמו לביצוע תיקונים.  

הצעות ביטוח מבנה לדירה משתלמות ומקיפות 

אם אתם מתגוררים בדירה שכורה או עומדים להיכנס לבית שקניתם במיטב כספיכם, מומלץ להצטייד בביטוח דירה מקיף ורחב שידאג שכל העבודה הקשה שהשקעתם בדירה, לא תרד לטימיון. ביטוח מבנה הוא אחד הכיסויים הזמינים עבורכם והוא מבטיח הגנה על שלמות המבנה, התשתיות והרכוש המשותף שחולקים עם יתר הדיירים. את ביטוח המבנה תוכלו לשדרג עם כיסויים בתשלום ולהינות ממעטפת הגנה יעילה ואישית. בכתבה זו הצגנו 3 דוגמאות לכיסויים מומלצים לביטוח מבנה לדירה. 

אם אתם מחפשים פוליסת ביטוח מבנה לדירה משתלמת ומקיפה במחיר נוח, כאן בבסטי תמצאו את מבוקשכם ב-2 דקות בלבד. מזינים את פרטי הנכס, ומגלים הצעות ביטוח מותאמות לצרכים שלכם מטעם כמה מחברות הביטוח הגדולות, המקצועיות והאמינות ביותר בארץ - הראל, מנורה מבטחים, כלל. את הפוליסות השונות תוכלו לסנן על פי כיסויים נחוצים, ולהשוות ביניהן בקליק קטן ומהיר. 2 דקות ומצאתם הצעת ביטוח מבנה לדירה רחבה, משתלמת ומדויקת.  מחפשים ביטוח מבנה לדירה שמתאים לכם כמו כפפה? עורכים השוואת מחירי ביטוח דירה זריזה ופשוטה ומוצאים את הפוליסה הנכונה!