ביטוח נסיעות למזרח הרחוק: מה צריך לדעת לפני הזמנת טיסה

אזור מזרח אסיה, הידוע גם כמזרח הרחוק, הוא אחד האזורים מרתק המרתקים והפופולריים ביותר לטייל בהם בעולם כולו. החל ממדינות מובילות כמו סין, יפן ודרום קוריאה, דרך יעדים פופולריים כמו תאילנד, הפיליפינים ווייטנאם ועד פנינות חן כמו לאוס, קמבודיה ונפאל - עם הנופים המדהימים, התרבויות העשירות ושלל המטבחים המגוונים, אין פלא שהישראלים נוהרים למזרח הרחוק מדי שנה בין אם כחלק מטיול אחרי צבא או  מטיול מאורגן ובין אם כחלק מחופשה מאורגנת. אבל שימו לב: לפני שאתם מזמינים את הטיסה הבאה שלכם למזרח הרחוק ומתחילים לתכנן את הטיול המרתק שלכם, אחד הדברים שהכי חשוב לדאוג להם ביטוח נסיעות מתאים. במאמר זה נסקור את החשיבות של ביטוח נסיעות למזרח הרחוק, הכיסויים הקריטיים שצריך לכלול בפוליסה, וטיפים לבחירת ביטוח נסיעות נכון באמצעות השוואת ביטוח נסיעות.

אז למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות למזרח הרחוק?

קודם כל חשוב לדעת שהמזרח הרחוק הוא אזור שבו התנאים הרפואיים יכולים להשתנות מאוד ממדינה למדינה ואפילו מאזור לאזור. בערים הגדולות כמו בנגקוק או טוקיו ישנם בתי חולים ברמה גבוהה אבל הם ממש לא נגישים לכל אחד, ובאזורים כפריים או מבודדים יותר הגישה לטיפול רפואי היא מוגבלת מאוד. לכן ביטוח נסיעות למזרח הרחוק שמספק כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של תאונה או מחלה, וכולל כיסויים לביקור אצל רופא קניית תרופות ואשפוז הוא הכרחי ביותר. גם לכיסוי איתור, חילוץ והצלה, שיכול להחזיר אתכם עד הארץ אם יש צורך בכך יש חשיבות גבוהה בטיולים מהסוג שעושים במזרח הרחוק.

באותו הקשר, המזרח הרחוק מציע מגוון רחב של פעילויות מיוחדות מטיולי טרקים וטיפוס הרים בנפאל או בלאוס, דרך צלילה וגלישה ביעדים כמו הפיליפינים או סרי לנקה ועד טיולי אופנועים בוויטנאם או דרום קוריאה. בנוסף יש פה אתרי באנג'י, צניחות חופשיות, קייקים ואבובים ועוד ועוד. לכן חשוב לקחת ביטוח נוסס שכולל כיסוי פעילויות אקסטרים, כדי שתוכלו ליהנות מהן בביטחון מלא וללא דאגות.

חשוב גם לזכור שבדרך כלל נסיעות למזרח הרחוק כרוכות בתכנון מוקפד, הוצאות גבוהות ולרוב גם מדובר בטיול ארוך יחסית ולא ב"קפיצה קטנה" לחו"ל. מכיוון שכך, כל מקרה של ביטול או קיצור טיול שכ בנסיבות כאלו ואחרות עלול לעלות לכם כסף רב.  לכן גם פה ביטוח הנסיעות משחק תפקיד, במיוחד הכיסוי הכולל בו לביטול או קיצור טיול עקב נסיבות בלתי צפויות כמו מחלה, פציעה או אירוע חירום משפחתי. ביטוח נסיעות למזרח הרחוק יכסה את ההוצאות הכרוכות בביטול/קיצור טיול במקרים אלו, כולל החזרים על כרטיסי טיסה, הזמנות לינה והוצאות נוספות ששולמו מראש.

עוד דבר שצריך לקחת בחשבון הוא שנסיעות ארוכות ושהות בערים הגדולות או באזורים התיירותיים ביותר של המזרח הרחוק עלולות להוביל למצבים של אובדן או גניבת כבודה. ביטוח נסיעות למזרח הרחוק כולל כיסוי למקרים אלו, כך שתוכלו לקבל פיצוי עבור פריטים יקרי ערך כמו מצלמות, טלפונים ניידים ומחשבים ניידים.

טיפים לבחירת ביטוח נסיעות למזרח הרחוק

אז הבנתם מדוע ביטוח נסיעות הוא קריטי במיוחד לכל טיול במזרח הרחוק באשר הוא? מעולה. עכשיו מה שנותר הוא למצוא לעצמכם את הביטוח הנכון והמשתלם ביותר. אבל איך עושים את זה? השלב הראשון והחשוב מכולם הוא השוואת ביטוח נסיעות. זה יכול להיות שלב פשוט וקל במיוחד עבורכם אם תשמתמשו במנוע השוואת הביטוחים החכם של Bestie. פשוט נכנסים, מזינים את היעד במזרח הרחוק אליו אתם נוסעים, מציינים תאריכי נסיעה ופרטים אישיים - ותוך כמה רגעים המנוע של Bestie יספק לכם הצעות לפוליסות של חברות הביטוח המובילות בישראל. 

בנוסף כשאתם בוחרים פוליסה מבין מיטב ההצעות שמנוע ההשוואות של Bestie הציג בפניכם - שימו לב לא רק למחירה, אלא גם שהיא מותאמת לצרכים האישיים שלכם ולפעילויות שאתם מתכננים לעשות במזרח הרחוק. אם אתם מתכננים להשתתף בפעילויות ספורט אתגרי או לבקר באזורים מרוחקים כמו הרי האנפורנה בנפאל או האיים הפיליפיניים, ודאו שהפוליסה כוללת כיסוי מתאים לאותן פעילויות.

 המזרח רחוק, הביטוח קרוב - השוואת ביטוח נסיעות למזרח אסיה עושים רק עם Bestie

סין, יפן, תאילנד או נפאל - לא משנה לאיפה במזרח הרחוק אתם נוסעים, תמיד תזכרו שבחירת ביטוח נסיעות הוא חלק חיוני בתכנון החופשה האסייתית שלכם. הביטח מספק לכם שקט נפשי והגנה במקרה של מצבים בלתי צפויים. כדי לעשות את בחירת ביטוח הנסיעות למזרח הרחוק לקלה, נכונה ומושכלת יותר - חשוב לבצע השוואת ביטוח נסיעות, לבדוק את השירותים המוצעים על ידי חברת הביטוח ולוודא שהפוליסה כוללת את כל הכיסויים שאתם עשויים להזדקק להם כפי שהסברנו בהתחלה. מנוע ההשוואות של Bestie הוא כלי מצוין כדי לעשות את זה, כזה שמאפשר לכם למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם במחיר המשתלם ביותר. באמצעות מנוע השימוש Bestie תוכלו לחסוך זמן ומאמץ, ולהבטיח שאתם מקבלים את הביטוח הטוב ביותר לקראת הטיול הגדול שלכם למזרח הרחוק.