ביטוח נסיעות לניו זילנד

למרות שניו זילנד יושבת בצד השני של העולם - או ליתר דיוק בקצה הכי מזרחי שלו, בסמוך לאוסטרליה - מדובר ביעד חלומי עבור ישראלים רבים, בין אם כטיול אחרי צבא ובין אם כיעד לצאת אליו כחלק מקבוצה מאורגנת או כמסע עצמאי. עם נופים מרהיבים, טבע פראי והרפתקאות בלתי נגמרות, זה לא פלא שניו זילנד היא יעד מבוקש בקרב מטיילים מקצועיים, שרוצים חוויה ייחודית. 

בין אם אתם מתכננים טיול הרפתקאות של אחרי צבא, ירח דבש או מסע לגילוי עצמי ברחבי ניו זילנד, חשוב במיוחד לדאוג לדאוג לביטוח נסיעות מתאים ליעד זה, שיבטיח לכם חופשה בטוחה ונטולת דאגות. במדריך הבא נסביר לכם למה כדאי לבקר בניו זילנד, נבהיר למה חשוב כל כך להצטייד בביטוח נסיעות במיוחד לפני נסיעה ליעד שכזה - ובנוסף נדון בכיסויים החשובים שיש לכלול בפוליסת ביטוח ונסביר כיצד לבצע השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה חכמה ומשתלמת.

למה כדאי לבקר בניו זילנד?

ניו זילנד מציעה מגוון עצום של נופים טבעיים: מהרי האלפים הדרומיים, דרך אגמים תכולים ועד לחופים לבנים. המקומות המפורסמים כמו הפיורדים במילפורד סאונד והפארק הלאומי טונגרירו הם רק דוגמאות למקומות שאתם חייבים לראות. רבים מחשיבים את ניו זילנד גם כ"בירת ההרפתקאות" העולמית, עם מגוון עצום של פעילויות אתגריות כמו בנג'י, טיפוס הרים, טרקים, רפטינג וצלילה - אז אם אתם מחפשים חוויות מרגשות, ניו זילנד היא המקום המושלם עבורכם. 

לחובבי ההיסטוריה והתרבות, כדאי לדעת שהתרבות המאורית הייחודית שעדיין קיימת כאן, מציעה הצצה מרתקת לתוך העבר והמורשת המרתקים של ניו זילנד - תוכלו לבקר בכפרים מאוריים מסורתיים, לצפות בטקסים ולהנות מאוכל מסורתי.

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לניו זילנד?

ניו זילנד היא אמנם מדינה יחסית מתקדמת ומערבית בכל הקשור לטיפול רפואי, אך היא עדיין מדינת אי מרוחקת ומבודדת יחסית. אפילו הטיפול הרפואי הבסיסי ביותר בה בנסיעה, עלול להיות יקר יותר עבור תיירים. פה בדיוק נכנס לתמונה ביטוח הנסיעות שתעשו ויספק לכם כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של תאונה או מחלה, החל מביקורים אצל רופא וקניית תרופות וכלה באשפוז בבית חולים, אם חלילה תזדקקו לכך. בנוסף אם תזדקקו להטסה חזרה לארץ להמשך טיפול - ברור שמדובר במעמסה כלכלית בלתי אפשרית אם לכם אין ביטוח, במיוחד במקום כמו ניו זילנד, מדינה שמרוחקת עשרות שעות טיסה מישראל.

היבט חשוב שביטוח נסיעות יכול לכסות הוא את פעילויות האקסטרים שלכם. עם כל כך הרבה אטרקציות אקסטרימיות בנמצא, מומלץ בחום להוסיף לפוליסה שלכם גם הרחבת כיסוי לספורט אקסטרים שתבטח אתכם לכל מקרה שלא יקרה במהלך התנסויות אלו. עם כיסוי לכל פעילויות אתגרית בביטוח הנסיעות שלכם תוכלו ליהנות מהן בביטחון מלא וללא דאגות. בנוסף חשוב גם לשים לב לכיסוי איתור, חילוץ והצלה, שבמדינת טבע וטרקים כמו ניו זילנד יכול להיות חשוב במיוחד - בין אם אתם מתכננים לצאת לטיולי טבע רבים בשבילי המדינה, אבל גם אם אתם מתכננים חופשה שקטה על החופים המבודדים של האי. 

כמו כן, נסיעה לניו זילנד נחשבת לעניין יקר יותר מטיולים אחרים, בין היתר בגלל מרחק הטיסה הרב שכרוך בה. לכן אם תצטרכו לבטל או לקצר את זמן הנסיעה שלכם (במקרים של מחלה, פציעה או אירוע חירום משפחתי) -  ללא ביטוח שיכסה אתכם בכיסוי ביטול/קיצור נסיעה, תצטרכו לשלם הרבה יותר. הכיסוי הביטוחי כאן זה כולל כרטיסי טיסה, הזמנות לינה והוצאות נוספות ששולמו מראש ומבטיח שתוכלו לקבל החזר כספי ולהימנע מהפסד כספי בלתי מבוטל.

לסיום נזכיר שטיסות ארוכות, כמו זאת לניו זילנד, כוללות סיכון מוגבר לאובדן או גניבת כבודה. ביטוח נסיעות כולל כיסוי בדיוק למקרים אלו, כך שתוכלו לקבל פיצוי עבור פריטים יקרי ערך כמו מצלמות, טלפונים ניידים ומחשבים ניידים. הכיסוי יבטיח שתקבלו טיפול מתאים במקרה של החמרת המצב הרפואי במהלך השהות בניו זילנד.

איך לבחור את ביטוח הנסיעות המתאים לניו זילנד ב-3 שלבים?

אחרי שהבנו את החשיבות הגדולה של ביטוח נסיעות ליעד מיוחד כמו ניו זילנד, הגיע הזמן לבחור את הביטוח שנרכוש. ניתן לעשות זאת בשלושה שלבים פשוטים אותם נפרט כעת:
  • שלב ראשון :הוא הפשוט ביותר בימינו - בצעו השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל, באמצעות מנוע השוואות הביטוח החכם של Bestie, האתר המוביל בארץ להשוואת ביטוחים. השוואה בין הפוליסות השונות דרך Bestie תאפשר לכם לא רק לברר את המחירים הקיימים, אלא גם לבדוק את הכיסויים המוצעים, את התנאים וההגבלות ואת המחירים. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס למנוע השוואת ביטוחי הנסיעות של Bestie, לרשום את ניו זילנד כיעד הטיול שלכם, להזין את תאריכי הנסיעה והפרטים האישיים שלכם - ותוך כמה קליקים כבר יופיעו בפניכם מבחר הצעות ביטוח ממיטב חברות הביטוח בישראל.
  • שלב שני: השוו בין הפוליסות. בדקו שהפוליסות שבהן אתם מתעניינים כוללת את כל הכיסויים שאתם צריכים ואל תלכו ישר אחר זאת שהיא בעלת המחיר הזול ביותר. וודאו שכל אחת מהפוליסות שמוצאות חן בעיניכם, אלו שביניהן אתם מתלבטים, מתאימה לפעילויות ולתוכניות שלכם בניו זילנד. אם אתם מתכננים להשתתף בפעילויות אתגריות או לבקר באזורים מרוחקים, ודאו שהפוליסה כוללת כיסוי מתאים. בנוסף אם הטיול שלכם בניו זילנד צפוי להימשך מספר חודשים או אפילו אם אין לכם תאריך חזרה לארץ מראש - חשוב שתוודאו שהפוליסה בה אתם חפצים מכסה אתכם לכל אורך הנסיעה, כוללת אופציה להארכה במידת הצורך, כמו גם כיסויים נוספים לנסיבות בלתי צפויות שעלולות לקרות במהלך השהות.
  • שלב שלישי: מחליטים, בודקים את האותיות הקטנות, ורוכשים. רגע לפני שאתם מגיעים להחלטה ולוקחים את אחת מהפוליסות שמצאתם באמצעות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל ב-Bestie - חשוב שתקראו בעיון את התנאים וההגבלות של הפוליסה. ודאו שהיא כוללת כאמור את כל הכיסויים שאתם צריכים ושאין הגבלות שיכולות לפגוע בכיסוי במקרה של תביעה. בדרך הזאת תקבלו את החחלטה המושכלת ומשתלמת ביותר עבורכם. אז רגע לפני שאתם אורזים את החפצים למסע קסום בניו זילנד הרחוקה והמיוחדת כל כך, אל תשכחו להיכנס ל-Bestie ולעשות ביטוח נסיעות שיתאים במדויק להרפתקה הנהדרת שאתם הולכים לעבור.