איך להירגע לפני טיסה

הכנה לטיסה יכולה להיות לרוב חוויה קדחתנית ומלחיצה - בין אם אתם יוצאים לנסיעת עסקים או חופשה נינוחה. עם זאת, אם תקחו קצת זמן לעצמכם כדי להירגע לפני הטיסה, יכולה לשפר משמעותית את חווית הנסיעה שלכם ולהקל על חרדות ולחץ שנוטים לצוץ להם זמן קצר טרם העליה למטוס. במדריך הבא, נמליץ לכם על 7 טיפים קלים לביצוע שעשויים לעזור לכם מאוד במציאת שקט נפשי ולסייע לכם להתכונן לטיול מופלא ונעים שיעבור בבטחה. בנוסף נדון גם בחשיבות השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל כדי להבטיח שקט נפשי לאורך כל הטיולים שלך.
  1. תכננו הכל מראש לחוויה נטולת מתח

לדעתנו, אחת הדרכים הכי טובות ביותר להירגע לפני טיסה היא לתכנן מראש את הטיול שלכם ולהבטיח שכל הסידורים הדרושים יטופלו מראש. זה כולל הזמנת כרטיסי טיסה, ארגון הסעות לשדה התעופה ואפילו אריזת המזוודות הרבה לפני הזמן שבאמת צריך. על ידי התמודדות כמה שיותר מוקדמת עם משימות אלו, תוכלו להימנע ממתחים וטרדות של הרגע האחרון ולהרגיש מוכנים ומאורגנים יותר למסע שלכם.
  1. תרגלו טכניקות נשימה עמוקה ומיינדפולנס

התארגנתם בזמן לטיסה ועדיין מתח ולחץ של הרגע האחרון תקפו אתכם בפתאומיות? הכרה של טכניקות נשימה עמוקה ומיינדפולנס (בוננות) הן כלים מצוינים להרגעת הנפש ולהפחתת מתח וחרדה לפני טיסה. הקדישו כמה רגעים כדי לשבת בשקט ולהתמקד בנשימה של עצמכם. שאפו עמוק דרך האף ונשפו באיטיות דרך הפה. לחלופין, נסו לתרגל מדיטציית מיינדפולנס או תרגילי הרפיה מודרכים, אפילו דרך צפייה בסרטון ביו-טיוב, כדי לעזור להשקיט את דעתכם ולקדם תחושה של רוגע פנימי.
  1. עסקו בפעילויות מרגיעות

שימו לב שלא חייבים לדעת להיכנס למדיטציה או לנשום דרך האף כדי לקבל קצת שקט נפשי לפני שעולים למטוס. גם עיסוק בפעילויות מרגיעות לפני הטיסה יכול לעזור להסיח את דעתכם מדאגות ומתחים שמצטברים טרם הנסיעה. תכניסו את עצמכם לריכוז ונחת עם פעילויות כגון קריאת ספר, האזנה למוזיקה מרגיעה או תרגול מתיחות קלות. אפשר גם לצאת להליכה נינוחה, ליהנות מאמבטיה חמה או להתפנק עם כוס תה צמחים מרגיע כדי לעזור להרגיע את העצבים שלך ולקדם הרפיה.
  1. נוחו הרבה

נכון שברגע שהגוף נמצא במתח רב לא קל להיכנס למצב של שינה, אפילו לא לתרדמת קלילה, אבל אם תזכרו לצבור מראש קצת יותר שעות שינה לפני הטיסה כך ייטב לכם. שאפו לישון לילות שלמים בשבוע שטרם היציאה, והימנעו משתיית קפאין עשיית פעילויות מעוררות מדי (כמו ספורט לדוגמה סמוך לשעת השינה שלכם). אם אתם מתקשים לישון, שקלו לשלב טכניקות הרפיה כגון הרפיית שרירים מתקדמת או תרגילי דמיון מודרך, כדי לעזור לכם להיסחף בשלווה אל תוך עולם החלומות.
  1. אכלו נכון ואל תשכחו לשתות

לחות ותזונה נכונה משחקות תפקיד חשוב בקידום נחת רוח בכלל, ולפני טיסה בפרט. הקפידו לשתות הרבה מים לאורך כל היום לקראת הנסיעה לשדה התעופה - והימנעו מעודף קפאין ואלכוהול, שעלולים לתרום להתייבשות ולהחמיר את תחושות החרדה. בנוסף בחרו במזונות מזינים וקלים לעיכול כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים כדי לשמור על יציבות רמות האנרגיה ועל התחושה שהגוף שלכם מאוזן ונינוח.
  1. ארזו ערכת נוחות לנסיעה

יצירה של "ערכת נוחות לנסיעות", שמלאה בחפצים החיוניים האהובים עליכם - יכולה לעזור לכם לשפר את הרגיעה והנוחות שלכם טרם היציאה לטיסה ובמהלך המסע. כללו בערכה הזו פריטים כמו כרית נסיעה, שמיכה נעימה, מסכת עיניים, אוזניות ביטול רעשים, שמנים אתריים מרגיעים או תרסיסים ארומתרפיים. כשהנוחות הביתית המוכרת הזו נמצאת בהישג ידכם, הטיסה שלכם תרגיש יותר כמו מפלט מרגיע, ולאפשר לכם להירגע וליהנות מהמסע שלפניכם.
  1. תשקלו איזה ביטוח נסיעות לחו"ל לעשות עבור שקט נפשי נוסף

בזמן שאתם מתכוננים למסע שלכם, חיוני לקחת בחשבון את החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל כדי להבטיח שקט נפשי לאורך כל הטיול. השוואת ביטוח נסיעות תאפשר לכם למצוא את הכיסוי המתאים ביותר לצרכים שלכם ותספק הגנה מפני תרחישים בלתי צפויים כגון ביטולי נסיעות, מקרי חירום רפואיים ואובדן מזוודות - שעלולים להיות מלחיצים מאוד אם לא דאגתם להתבטח מפניהם בזמן. על ידי השקעה בביטוח נסיעות מקיף, תוכלו לנסוע בראש שקט בידיעה שאתם מוכנים לכל מה שהטיול עשוי להביא עימו - בייחוד לטובה.

נרגעים, מתרעננים, ומתכוננים לטיול מהנה בחו"ל

בשורה התחתונה, הקדשת זמן כדי להירגע לפני טיסה היא עניין חיוני מאוד על מנת ליצור חווית טיול רגועה ומהנה מבחינתכם. על ידי תכנון של הדברים מראש, תרגול של טכניקות הרגעה  והרפיה ודאגה לרווחה הפיזית והנפשית שלכם, תוכלו למזער את הלחץ לפני הטיסה ולהרגיש מוכנים ונינוחים יותר ברגע שאתם יוצאים למסע שלך.  בנוסף, אל תשכחו לתעדף לעצמכם ביצוע כמה שיותר מוקדם של השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל, כדי לוודא שאתם יוצאים הכי מוגנים שיש. עם פלטפורמת ההשוואה המקוונת של Bestie, תוכלו למצוא בקלות וביעילות את פוליסת ביטוח הנסיעות הכי מתאימה ומשתלמת לצרכים שלכם - ולטייל בביטחון, בידיעה שאתם מוגנים ומכוסים בכל שלב בדרך.