5 דברים שיגרמו לכל המשפחה להתאהב בתאילנד הקסומה

סוואדיקה, ברוכים הבאים לתאילנד - מדינת סיאם (לשעבר) היא אחד מיעדי המזרח הרחוק הכי פופולריים בקרב מטיילים ישראלים כבר שנים רבות. הנופים המרהיבים, התרבות התאית החיה והתוססת, האוכל הנהדר, שלל האיים האקזוטיים הנהדרים, ובעיקר קבלת הפנים החמה ומנהגי הכנסת האורחים הנדיבים שבהם התיאלנדים מצטיינים - כל אלו הופכים את המדינה הזו ליעד חלומי הן לתרלמלאים צעירים שיוצאים לטיול אחרי צבא, והן לזוגות בירח דבש והן לקבוצות לחברים שרוצים לצאת לחופשה משותפת. אבל לדעתנו, יותר מהכל, תאילנד היא יעד מצוין לטיול משפחתי נהדר שלא כולם יודעים עליו.    מערים שוקקות חיים ושווקיים, דרך חופים מדהימים ועד מקדשים עתיקים ומרתקים ששווה לחקור - תאילנד מציעה שפע של חוויות שיכבשו את ליבה של כל המשפחה ושל מטיילים בכל הגילאים. אז  כדי להבהיר לכם למה כל כך שווה לנסוע לתאילנד דווקא לטיול משפחתי,נמליץ לכם כעת על 5 חוויות קסומות במיוחד שתוכלו לחוות במהלך חופשה משפחתית בתאילנד ובטוח יגרמו לכולכם - הורים כילדים - להתאהב ביעד המזרח אסייתי הקסום הזה. בנוסף נדגיש בפניכם מהי החשיבות של רכישת ביטוח נסיעות לתאילנד, רגע לפני שמתעופפים לחופשת ניקוי ראש במדינה מהפנטת החושים הזו.   
  1. צאו לטיול חקר במקדשים של בנגקוק

  שום טיול לתאילנד לא שלם בלי ביקור בעיר הבירה השוקקת שלה, בנגקוק, שבה מקדשים עתיקים עומדים לצד גורדי שחקים מודרניים. צאו למסע תרבותי מרתק אל ההיסטוריה העשירה של תאילנד דרך המקדשים ההיסטוריים של בנגקוק, כמו מקדש ואט פהו האייקוני - ביתו של פסל הבודהה השוכב המפואר, ומקדש האזמרגד (ואט פרה קרו) המהולל, שנמצא בתוך ארמון מלך תאילנד וידוע בארכיטקטורה המרהיבה שלו והצבעים התוססים שלו. בנוסף בביקורכם בבנגקוק מומלץ לחקור את הרחובות ההומים של הרובע הסיני (צ'יינה טאון), לשוט לאורך נהר הצ'או פראיה החוצה את העיר, ולטעום את אוכל הרחוב האקזוטי בשווקי בנגקוק הגדושים בכל מכל. אנחנו בטוחים שהמורשת התרבותית העשירה והאווירה התוססת של עיר הבירה התאילנדית ישאירו רושם רב עליכם ועל כל משפחתכם.  
  1. פגשו פילים בסביבת החיים הטבעית שלהם בצ'אנג מאי

  לחוויה של פעם בחיים שכל המשפחה תוקיר, הגיעו לצ'אנג מאי שבצפון תאילנד כדי לפגוש את היונקים הגדולים ביותר - הפילים - מקרוב. מקלטי פילים אותנטיים, שפועלים באזור צ'אנג מאי בצורה אתית ולא על מנת לשעשע קהל (כפי שנפוץ לצערנו בתאילנד) מציעים הזדמנות אמיתית למבקרים ליצור אינטראקציה עם הפילים בצורה אחראית ובת קיימא. הקדישו יום להאכלה, רחצה ולמידת חיות הענק העדינות והמלכותיות הללו בסביבתם הטבעית, המוקפת ביערות עבותים ובהרים ציוריים. זוהי חוויה בלתי נשכחת שתטפח אצלכם הערכה עמוקה יותר לחיות בר ושימור בקרב בני משפחה בכל הגילאים.  
  1. הירגעו ובלו על החופים האקוזטיים של פוקט

  אחרי שחקרתם את פלאי התרבות של בנגקוק והקדשתם זמן להכרת היופי הטבעי והפילים של צ'אנג מאי, פנקו את המשפחה שלכם במנוחה ראויה וטובה בחופים המדהימים של האי פוקט. עם המים הצלולים, החולות הלבנים ועצי הדקל המתנודדים ברוח - פוקט היא היעד המושלם לתפוס קצת (או הרבה מאוד) שמש, ים וחול נעים. בלו את ימיכם בצלילת שנורקלים בשוניות האלמוגים המהפנטות שבסמוך לאי, או לחלופין בשיט קיאקים דרך לגונות נסתרות, או פשוט ברביצה על החוף עם הילדים, חמושים באיזה ספר טוב. האווירה הנינוחה והקסם הטרופי של פוקט הופכים אותה למקום אידיאלי לחיבור משפחתי וליצירת זיכרונות וחוויות שאין שניים להם.  
  1. חזרו בזמן להיסטוריה העתיקה של תאילנד באיוטאיה

  ביליתם והתפנקתם בפוקט? עכשיו זה הזמן לקחת כמה צעדים אחורה בזמן ,ולחקור את העיר העתיקה איוטאיה - פעם הבירה המפוארת של ממלכת סיאם וכיום אתר היסטורי מרתק בצפון תאילנד. איוטאיה ממוקם במרחק נסיעה קצר מבנגקוק, והוא ביתם של אוסף מרשים של מקדשים, כמו ארמונות ופסלים מהמאה ה-14. אם אתם רוצים להתפעל באמת מהפלאים הארכיטקטוניים של איוטאיה תוך כדי פעילות משפחתית מהנה, שכרו אופניים ודוושו את כל הדרך על השבילים של אתר המורשת העולמית הזה, שהוכר גם על ידי ארגון אונסק"ו - ותוך כדי תוכלו לדמיין לעצמכם איך נראו החיים בעיר ההיסטורית הזו לפני מאות שנים. זו חוויה מרתקת ומלמדת שמציתה את הדמיון של צעירים ומבוגרים כאחד.  
  1. גלו את צפון תאילנד האותנטית בצ'אנג ראי

לסיום, מומלץ גם לחוות מקרוב את התרבות הייחודית, התוססת והמסורתית של אזור צפון תאילנד בעיר המקסימה צ'אנג ראי. מדובר בעיר שקטה ורגועה למדי, לא המונית יתר על המידה - אבל אל תטעו בה: היא גם גדושה באטרקציות תיירותיות שוות וגם מהווה נקודת מוצא לטיולי יום באזור האותנטי והמיוחד הזה. אז בקרו במקדש הלבן המפורסם - יצירת מופת סוריאליסטית של אמנות בודהיסטית עכשווית וחקרו את שוק הלילה הצבעוני, שבו תוכלו לקנות מזכרות ופריטי אומנות בעבודות יד ייחודיות ולטעום אוכל רחוב טעים. צאו לשיט בסירה לאורך נהר קוק (Kok) השליו, בקרו בכפרים המסורתיים של השבטים ההרריים של צפון תאילנד והשתתפו בפעילויות תרבותיות כמו שתילת אורז ואריגה בבמבוק. צ'יאנג ראי מציעה הצצה לאורח החיים האותנטי בתאילנד הכפרית, ותספק לכם הנאה גדולה לצד תובנות חשובות והכרת תאילנד על שורשיה האמיתיים.  

תבטיחו לעצמכם מסע משפחתי בלתי נשכח למזרח הרחוק - עם ביטוח נסיעות לתאילנד

  כמו שאתם מבינים, תאילנד היא ללא ספק יעד לטיול משפחתי מהמדרגה הראשונה. אם יש ביכולתכם, שווה לכם לתכנן בה לא רק חופשת בטן גב אלא טיול אמיתי לכל המשפחה, לכל אורך המדינה, שיכלול את היעדים שציינו או לפחות את חלקם. אבל צריך לזכור, כשמדברים על תאילנד - יעד אקזוטי ושונה במזרח אסיה, שהדברים בו מתנהלים קצת אחרת מבישראל ובאירופה בכל הנוגע לעניינים כמו בריאות ובטיחות - אז וודאי כשמדברים כאשר מתכננים טיול משפחתי שבו חשוב במיוחד לשמור לקחת בחשבון את הדאגה לשלום המשפחה ולבריאותה בזמן הטיול. לכן אי אפשר להתעלם מהצורך המשמעותי לבטח את עצמכם ואת המשפחה מראש עם ביטוח נסיעות לחו"ל. 

כדי למצוא ביטוח נסיעות לתאילנד שיבטיח שתוכלו לנסוע עם כל המשפחה בראש שקט וליהנות מהשלווה התאילנדית המפורסמת, מוטב שלפני הכל תבצעו השוואה של ביטוח נסיעות לחו"ל. היכנסו למנוע ההשוואות החכם של בסטי, הזינו את היעד שלכם: תאילנד, את זמן היציאה לטיול והחזרה ממנו, ואת מספר הנפשות המטיילות - ותקבלו בתוך רגעים מגוון של הצעות ביטוח נסיעות לתאילנד מחברות הביטוח המובילות בישראל. השוו בין הכיסויים שכל פוליסה מציעה עבור המשפחה שלכם ובין המחירים המוצעים, מצאו את הפוליסה שהכי מתאימה לכם ותוכלו לרכוש אותה בקלות ובמהירות דרך המנוע של בסטי. שתהיה לכם חופשה משפחתית מעולה, באווירה תאית קסומה במיוחד.