למה חשוב שיהיה כיסוי לשמשות בביטוח רכב?

שמשה שבורה, סדוקה או תקולה מכל סיבה שהיא ברכב - ולא משנה אם מדובר בשמשה קדמית או אחורית - היא יותר ממטרד לא נעים. לנסוע עם שמשה שכזו יכול להוות סיכון בטיחותי של ממש, ואפילו עבירה על החוק. לכן בכל מקרה שגיליתם בעיה באחת השמשות שלכם, עליכם לפנות לתיקון שלה. גיליתם שהשמשה שלכם לא מכוסה בביטוח רכב? כאן כבר חשוב לפעול מהר כדי להרחיב את הכיסוי ולוודא שאתם מוגנים. במדריך הבא נסביר לכם חשוב במיוחד שיהיה לכם כיסוי לשמשות כחלק מביטוח הרכב, איך ניתן לנסות ולהוסיף את הכיסוי במידת הצורך - אם הוא לא כלול, ולמה השוואת ביטוח רכב היא אחד המפתחות כדי להבטיח שהפוליסה שלכם אכן תכסה את הרכיב הזה ברכב.

למה חשוב שיהיה כיסוי לשמשות בביטוח רכב?

אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם עד כמה השמשות ברכב הן חלק מרכזי בהגנה על הנהג והנוסעים מפני פגיעות חיצוניות, מזג האוויר ועוד. מלבד ההגנה שהיא מספקת לנו - שמשה תקינה היא גם חלק מהותי מהרכב לפי חוק, כך שאם תופסים אתכם נוהגים ברכב עם שמשה שאינה תקינה, מכל סיבה שהיא עלולים, אתם עלולים לקבל קנס ולעמוד בפני סנקציות נוספות לגרום.

נזקים לשמשת הרכב יכולים לקרות בכל רגע, בין אם זה בעקבות תאונה, אפילו קלה, נפילה של עצם כלשהו על השמשה בזמן שהרכב חנה או תוך כדי נסיעה אם פגעו בה אבנים תוהות. כל תיקון או החלפת השמשה עלולים להיות יקרים מאוד, ופה נכנס לתמונה ביטוח הרכב - כשהצטיידות בפוליסה שמכסה נזקים לשמשות יכולה גם לחסוך וגם להעניק לכם יתרונות נוספים, שנפרט עליהם כאן כעת.

יתרונות של ביטוח רכב עם כיסוי לשמשות

כיסוי לשמשות הכלול בביטוח הרכב שלכם מעניק לכם לפני הכל שקט נפשי, בידיעה שאתם מוגנים במקרה של נזק לשמשה - מה מאפשר לכם להתמקד בנהיגה ללא דאגות מיותרות. השקט הנפשי הזה בא מתוך הידיעה כי במקרה של נזק לשמש - ביטוח רכב עם כיסוי לשמשות יחסוך לכם את העלויות הגבוהות של התיקון או ההחלפה. זהו חיסכון כספי משמעותי שיכול להקל עליכם בעת חירום. בנוסף, כפי שכבר אמרנו,

שמשה תקינה היא חלק בלתי נפרד ממערכת הבטיחות של הרכב. ביטוח רכב עם כיסוי לשמשות מבטיח שתמיד תוכלו לתקן את השמשות שלכם במקרה הצורך, כך שהרכב שלכם יישאר בטוח לשימוש ויעמוד בכל התקנים הנדרשים - כולל במבחן הטסט השנתי או בכל בדיקת בטיחות אחרת.

איך להרחיב את הכיסוי לשמשות ברגע האחרון?

אם השמשה שלכם ניזוקה, מכל סיבה שבעולם, הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק את פוליסת הביטוח הנוכחית שלכם. אם גיליתם שהשמשה לא מכוסה, פנו לחברת הביטוח ובדקו אפשרות להוספת הכיסוי - בהחלט יכול להיות שאם אתם מחזיקים בביטוח מקיף רחב, החברה תוכל לבוא לקראתכם ולהוסיף גם את ביטוח השמשות בדיעבד או אפילו מאותו הרגע.

בכל מקרה כדאי לדעת שביצוע השוואת ביטוח רכב היא הדרך הטובה ביותר להבין מה פוליסת הביטוח הנוכחית שבידיכם מכסה ומה היא לא, כמו גם לראות אילו פוליסות אחרות מכילות מראש את ביטוח השמשות - ואולי גם יותר משתלמות מהפוליסה הנוכחית שבבעלותכם.

טיפים לבחירת כיסוי לשמשות

בכל מה שנוגע לכיסוי שמשות - ממש לא כדאי לחכות לרגע האחרון, להיתקל בבעיה ורק אז לנסות לפתור אותה. במקום זאת כשאתם מחדשים את ביטוח הרכב שלכם וודאו מראש שהפוליסה שבידיכם מכילה את הכיסוי ההכרחי הזה, ואם לא - בדקו אילו חברות ביטוח כן מציעות כיסוי לשמשות בפוליסות שלהם. כאמור הדרך הכי טובה לגלות את זה היא באמצעות השוואת ביטוח רכב, שתאפשר לכם  גם לראות את המחירים השונים של הפוליסות ולבחור את זו המתאימה והמשתלמת לכם ביותר. בכל מה שקשור לכיסוי השמשות (ובכלל) כדאי שתוודאו שאתם מבינים את כל תנאי הכיסוי שמופיעים בפוליסה המועדפת עליכם - בדקו אם יש הגבלות מסוימות או סעיפים שיכולים להשפיע על תיקון השמשה שלכם במקרה הצורך.

באופן כללי כדאי לבחור בפוליסה כמה שיותר מקיפה - כזו שתכלול לא רק כיסוי לשמשות, אלא גם כיסוי לתאונות, גניבות ונזקים נוספים. חשוב שלא לבחור בפוליסה רק על בסיס מחירה בלבד, אלא לבדוק גם את התנאים והכיסויים המוצעים - כדי להבטיח שאתם מוגנים מכל הכיוונים.

אם אתם רוצים חוות דעת נוספת לפני שאתם בוחרים בפוליסה שהכי ניראת לכם מאלו שעלו לכם במהלך ההשוואה - חפשו ביקורות של לקוחות על חברות הביטוח והפוליסות שהן מציעות. זה יכול לתת לכם תמונה טובה יותר על השירות והאמינות של החברה.

מגינים על שמשות הרכב שלכם - משווים ביטוחים ב-Bestie ובוחרים פוליסה עם כיסוי שמשות

רוצים למצוא את הביטוח שהכי מתאים ומשתלם לרכב שלכם - ולשמשות שלו - בקלות ובמהירות?תעשו השוואת ביטוח רכב רק באמצעות מנוע ההשוואות החכם של Bestie, האתר המוביל בישראל להשוואת מחירים. כאן תוכלו למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר במחיר המשתלם ביותר, ולהבטיח שאתם מוגנים בכל מצב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לחלק ביטוחי הרכב באתר של Bestie, להזין את פרטיכם, את היסטוריית הנהיגה שלכם ואת פרטי הרכב שלכם, ותוך כמה קליקים יופיעו בפניכם מגוון הצעות ביטוח מכל חברות הביטוח המובילות בישראל.

השוו בין הפוליסות ובין המחירים שלהן, שימו לב לכלל הכיסויים המוצעים בכל אחת מהפוליסות - כולל כמובן כיסוי השמשות המדובר - ולבסוף בחרו את הפוליסה שהכי משתלמת בעיניכם ותוכלו לרכוש אותה. אז אל תחכו לרגע האחרון - בדקו את הפוליסה שלכם היום וודאו שאתם מכוסים בצורה הטובה ביותר.